1st ☀️

108 8 8
                                    

MIELŐTT ELKEZDŐDNE FONTOS MEGJEGYEZNEM, HOGY A KARAKTEREK SZEMÉLYISÉGE CSUPÁN HEADCANON, HISZEN A JÁTÉKBAN SEMMI INFÓT NEM KAPUNK RÓLUK‼️‼️

- Akkor tudja mi a dolga. Még annyit megjegyzek, hogy MINDENT csekkolj le mielőtt beengedsz valakit. Sok sikert a munkához! - köszönt el tőlem a maszkos pali. Túl sokat nem tudtam reagálni, vagy kezdeni vele, nincs maszk kinkem. Bár nem is hiszem, hogy a világ krízis közepén, egy lepukkadt apartman recepcióján ülve fogok jó farkakat szopni.

Amúgy lehet nem gondoltam át elég alaposan mikor erre a munkára jelentkeztem. Azért mégis csak emberi életek függnek a kis agyamtól, amit jól ismerve szerintem estére mindenki meg döglik. Na de mindegy már itt ülök Henry székébe.

,,Légy olyan mint Henry, csak jobb!" mantrázom magamnak, mintha tudnám ki az a Henry.
Biztos feltűnt hogy sokat pofázok, de hát még reggel van, ilyenkor nem jön senki se haza szóval lehet ledőlök egy kicsit szunyókálni.

,,Hmmm, kb délután 4 lehet?'' Gondolkodtam miközben figyeltem a falrepedéseken pihenő, már kicsit gyengébb napsugarakat.

- Az isten bassza meg! - adtam hangot unalmamnak, miközben kicsit se nőiesen hátradőltem a székembe.

- Szép délutánt Hölgyem! - hallottam egy rohadt idegesítő hangot. Áradt belőle a magabiztosság és az extrovertság.

Felnéztem, egy rohadt gáz palit láttam magam előtt. Az álla segg alakú akárcsak Peter Griffinnek és hasonló tekintettel rendelkezett mint Quagmire *erre rá kellett googlizni, fingom se volt h így írják*

Elsőnek a listára vetettem egy pillantást, rajta volt. Utána az elém hányt iratokra néztem.

- Hé öcsi, belépési kérvénnyel mizu? *jó kis tükörfordítás* - kérdeztem.

- Jaj bocsánat, annyira gyönyörködtem magában, hogy el is feledkeztem róla. - tolta be az asztalomra.

Csodás flörtölését, csak egy szemforgatással díjaztam és már át is futottam a papírjait. Elsőre minden rendben volt ,,Na hadd csekkoljalak le kis riporterkém, hol is lakik? 2-2.'' Kicsit lassan haladtam az ellenőrzéssel, de hát ez az első ember azért mégiscsak meg van az alap gyanúm, de végül minden a helyén volt és beengedtem. Utána gyorsan kitöltöttem a checklistet, mintha nap végén bárki ellenőrizné.

,,Wow, jól megindult a hullám ezzel a palival! - gondoltam magamba már a harmadik protokol után - de mondjuk ma nincsenek is sokan a listán, logikus a sok hasonmás.''

A délutánból lassan este lett és már nem járkált szinte senki. A listát nézegettem, csak négyen voltak ebből már három meg van. ,,Hmm kíváncsi vagyok én erre az utolsóra. Nem rossz róla a kép, de lehet élőben gatya'' Ahogy ezen agyaltam lépteket hallottam. ,,Hah, emlegetett szamár'' mosolyodtam el és felnéztem az újonnan érkezett lakóra.

- Mhmm, jó estét...- szűrte ki az ajkai közt. Már a szemein látszott, hogy geci fáradt, de hangja is dörmögős volt, halkan beszélt.

- Viszont! - és máris a kezembe voltak az adatai. - Hosszú nap volt? - kérdeztem, miközben egyeztettem az igazolvány számát és végig mértem.

- Jah, ne is mondja..- mormogta, és a pultra támaszkodott. Egyenruhájának ujjai fel voltak tűrve így megfigyelhettem a karjait. Valószínűleg nem bambultam sokáig, hisz hamar feleszméltem egy tekintet érzésére.
Ahogy támaszkodott mondhatni egy szemmagasságba voltunk, így mihint felnéztem...

,,A szemei...mintha halott lenne... ROHADT HOT!''

- Nos, talált bármi kifogásolhatót? - kérdezte, biztos fura volt már neki, hogy ilyen sokáig bámulom.

- Nem...ahogy látom minden stimmel..- motyogtam. Teljesen lefagytam ettől a pasitól. - Jó éjt Mr. Mosses.

- Mhmm. - fogta az iratait és besétált.

Hát ez valami aztakurva. Mindig is tudtam hogy jobbak a fétiseim mint egy maszk kink.

Na hát ez lenne a kis csoda. Mint leesett már mindenkinek, nem ez lesz a legkomolyabb művem XDDd na puszikaa.

the door(wo)man's diary🔞Where stories live. Discover now