- A faszomba nem tudok aludni - suttogtam magamba.
Valahogy még nem voltam hozzá szokva ehhez a helyhez. Fasza volt meg minden, de azért még néha kirázott a hideg és mellé gecire unatkoztam. Nem volt semmi amit tehettem volna, rohadt korán volt, kb fél hat, ilyenkor senki nem jár dolgozni, szóval még megfigyelni se tudok. Kicsit vergődtem még összevissza, de végül megtaláltam a megoldást: elkezdtem nyomogatni az ablakot lezáró-kinyitó gombot.
- Uramatyám, ez meg miféle protokol? - érdeklődtek, miközben próbáltam eltemetni magam saját karjaimba.
- Jah, nem semmi - emeltem fel lassan a fejem - Ah Mr. Mosses, ilyen korán kezd?
- Mmm nem igazán, csak már muszáj elszívnom egy szálat. A szomszédok nem szeretik, ha az épületben dohányzom. - könyökölt le a pultra - De mint látom te elunod a fejed, mit szólnál ha.. - és már be is csúsztatott egy szál cigit.
- Hát nem vagyok benne biztos, hogy elhagyhatom jelenlegi helyzetem..
- Mhmm hát oké, de ha már biztos lesz benne, tudod a számom. - és ezzel elsétált.
Lehet ez után a pillanat után mégiscsak jól esne az alvás.
[..]
Ez a nap rohadt nehéz volt. Lehet, hogy még csak a második, de nem bírtam koncentrálni. Francis megszállta az agyam, és persze ilyenkor jönnek a nehéz esetek. Sokszor csak egy pici részleten múlt minden, de voltak olyanok is, akik nem is voltak listán.
- Szép délutánt! - emelte meg a kalapját egy öreg úr.
Megnéztem az igazolványát és a kérvényét. Minden rendben volt.
- Uram, maga nincs rajta a listán.
- Hát az megeshet. Ez maradjon köztünk, de már muszáj voltam kicsit kimozdulni. - suttogta - Tudja kedves hölgyem én mindig is társasági ember voltam, nem bírom ezt a bezártságot, de a fiam- kezdett volna bele az élete nagy problémáiba.
- Értem, de ettől nem került fel hirtelen a listára. Hadd hívjam fel a lakását. - és már tárcsáztam is.
- Hallo Steven beszél, az apám nincs itthon.
- Rendben, a fia igazolta, bemehet.
- Esetleg nem fogta meg a hangja? Nem érdeklődik fiatal pilóták iránt? - vigyorgott rám az öreg.
- Nem élnék a lehetőséggel..- húztam el a szám - További szép délutánt!
- Viszont! - és már el is vonult.
Nem fogok hazudni, jól esett ez a kis értelmetlen beszélgetés. Az az igazság én is társasági ember vagyok, szeretek nevetni, beszélgetni. Lehet össze kéne barátkoznom egy két lakóval. Végülis ha úgy nézzük én is a szomszédjuk vagyok.
[..]
Már este 6 van és még mindig nem hiszem el, hogy egy ilyen jó fasz cigijét utasítottam vissza. Hmm na mindegy, hátha lesz legközelebb. Koncentráljunk inkább a munkára.
Hihetetlen mennyien próbáltak magukat kiadni Mossesnek, csak az a baj minél több elbaszott hasonmást láttam, annál jobban elment tőle a kedvem, de ha minden jól megy a valódi még nem jött haza, ha meg nem akkor lehet egy szomszéddal kevesebb.
És ekkor betoppant.- Szép estét! - látszott rajta h sietett, kicsit lihegett is. Nem mondom h felettem is liheghetne így, de azt se hogy nem.
Elsőnek végigmértem. Még mindig ugyanolyan szexi volt mint mikor elment, vagy hát mondhatom én ezt egy férfira akivel 1 napja találkoztam?
- Kérvényed hol van? - vontam kérdőre.
- Minek az nekem? Hisz láttad ahogy elhagyom az épületet és konkrétan a homlokomra van írva a munkám.
- Tudod, hogy szabályokhoz vagyok kötve, szóval ide adod vagy hívjam rád a D.D.D-t? - vágtam oda neki.
- Jól van, csak hülyültem. Nem lehet megállni kicsit beszélgetni?
Lecsekkoltam a papírjait és némán kinyitottam neki az ajtót.
- Hát jó.. Aludj nyugodtan, holnap szabadnapos vagyok! - nézett vissza még egyszer.
Érdekes milyen gyorsan átváltott tegezésre és még csak meg se kérdezte.
Na hát az elképzelhető, hogy még életembe nem hoztam ilyen gyorsan a következő részt, de azért "naplót" csak könnyebb írni mint bármi mást, szóval legyen ez a magyarázat.
puszikaa.
VOUS LISEZ
the door(wo)man's diary🔞
FanfictionMilkman❓️🤔 More like: MILK THE MAN‼️🤭 ,,how about you COME inside my stall and then you CUM inside me'' The only thing i'm checking is his underwear hát nem tudok most erről mit mondani, ne várjatok azért sokat. ez a játék most elég felkapott tik...