Hepinize selam!
Yaptığım tasarımları gösterdiğim Noble, karşınızda!
Noble ne demek?
Asil, soylu, seçilmiş kişi anlamına gelmektedir.Kapağa ihtiyacınız olursa pano üzerinden bana ulaşabilirsiniz. Yorumlara künye bırakma yöntemi bana göre değil, her zaman birebir görüşme taraftarı olmuşumdur. Nasıl bir yol izlediğimi merak edenler için mesajlaşmaları sizlerle de paylaşacağım, içiniz rahat olsun. Son olarak resimleri kitaba koyuyorum ve ekran görüntüsü alıp kırparak kullanabilirsiniz. Diyeceklerim bu kadardı.
Gelelim kapakları hangi şartlar karşılığında yaptığıma. Hepsini madde madde sıralayacağım ve elimden geldiğince açık olacağım.
Şartlar neler?
1) Ankara Sahili kitabımın düzenlemede olmayan bölümlerine en az iki (2) yorum VE istisnasız her bölümüne oy.
2) Yazım Hatası kitabımın her bölümüne oy ve yorum. Yorum yaparken her bölüme en az iki (2) yorum yapınız.
3) Race SZN kitabımın her bölümüne oy ve yorum. Yorum yaparken her bölüme en az iki (2) yorum yapınız.
4) Depresyon kitabımın her bölümüne oy ve yorum. Yorum yaparken her bölüme en az iki (2) yorum yapınız.
5) Kameraman kitabımın her bölümüne oy ve yorum. Yorum yaparken her bölüme en az iki (2) yorum yapınız.
6) Posta Kutusu, Ölü Yaseminlerin Çığlıkları, Gözlerine Bakabilseydim Söylemek İsteyeceklerim, Kapak Tasarımı: Noble ve Eleştiri: Mokita kurgularımın hepsine ve her birinin her bölümüne SADECE OY VERMENİZ YETERLİ. Dileyenler okuyup yorum yapabilir. Bu size kalmış.
7) Kalıcı takipleşme yapacağız. Kapak yaptığım herkesi takip ediyorum bunun karşılığında siz de beni takip edeceksiniz ANCAK sonradan takipten çıkmak yok.
8) Hesabıma yeni kurgu attıkça veya kitaplarımın HERHANGİ BİRİNE YENİ BÖLÜM GELDİĞİNDE oy ve yorum şartını devam ettireceksiniz. YANİ tüm kitaplar final yapana kadar benimlesiniz^^ Örneğin size Ankara Sahili kurgum 8. bölümdeyken kapağı yapıp teslim ettim ve aradan bir hafta geçti, yeni bölüm attım. Yine kitabı okuyup yorum yapacaksınız. Kapağı aldım, işim bitti kafasında olup eğer bu şartları yerine getirmeye devam etmezseniz olacaklardan sorumlu değilim. Bunu yapmayı seçmiş kullanıcılar benle ters düştü ve şu an uygulamayı terk etti.
NOT: Yorumlar gerçekçi olmalı. Yani kitabı baştan sona GERÇEKTEN OKUYUP yorumlamalısınız.
Evet, hepsi bu kadardı. Akıllarında soru işareti olanlar için neden bu kadar şart olduğunu açıklayayım.
İlk olarak bu kapakları yapmak saatlerimi alıyor ve babamın hayrına yapmam işime gelmez, değil mi^^ Hepsine emek gösteriyorum ve doğal olarak karşılığını istiyorum. Kapağı yaptıktan sonra nasıl siz benimle kalmaya devam ediyorsanız ben de sizinle kalmaya devam ediyorum. Eğer kitap yazıyorsanız kitaplarınızın her birini oyluyorum ve çoğunu okuyorum. Yani bir okuyucu da kazanmış oluyorsunuz. Bunun haricinde okuma listeme ekleyerek bir nevi reklamınızı yapmış oluyorum. Eğer beni üzmeden şartları cici yapıyorsanız ve birden fazla kitabınız varsa hiçbir karşılık beklemeden, tamamen hediye vermek niyetiyle diğer kitaplarınızın herhangi birine kapak yapıyorum. Yani güzel güzel geçinirsek iki taraflı kazanç sağlamış olacağamızdan hiç şüpheniz olmasın (人 •͈ᴗ•͈)
Sizi kapaklar ile baş başa bırakıyorum. Keyifli incelemeler.
-Jasmine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kapak tasarımı: noble
Non-Fictionözenli, isteğe özel kapaklar yapılır. *alımlar kapalı* #kolaj 1. sırada | 16.04.2024 #edit 2. sırada | 16.04.2024