Bugün benim en mutlu günümdü çünkü evleniyordum üstümde gelinliğim ile gelin odasındaydım Mert benim en güzel şansımdı. Üniversitede zamanında tanışmıştık en yakın arkadaşımın sevgilisinin arkadaşıydı onun doğum gününde tanışmış ve onların nişanında Mertten evlilik teklifi almıştım.Herşey çok güzel gidiyordu bugün düğünümüz vardı...
Ben Hazırlanırken içeri Nisa girdi
-Nisa Mert nerde
-Odadadır ben sana bakmaya geldim Hakan Merte bakmaya gitti
Hakan Nisanın eşiydi onların nişanında ben evlilik teklifi almıştım ve daha sonra onların düğünü olmuştu.
-Tamam o zaman hadi onların yanına gidelim
Nisa hemen kafasıyla onayladı.Hemen Mertlerin bulunduğu odanın olduğu yere gittik kapının önünde Hakan vardı telaşlı bir hali vardı kapının kolunu tutmuştumki Hakan girmeme izin vermedi.
-Naz olmaz giremessin
-Neden ben Merti görmek istiyorum
-Sen görmesen daha iyi Naz
Neden görmesem daha iyiydi anlamıyordum.
-Neden Hakan içerde ne oluyo
Dedim ve kapıyı açtım.İçeride gördüğüm şeyle şok oldum.O an beynimden vurulmuşa döndüm.Mert ev arkadaşım Merve ile öpüşüyordu.Mert beni görünce gözleri fal taşı gibi açıldı.Merve telaşla benden özür dilemeye başladı ama ben hiç konuşmuyordum
-Özür dilerim Naz
-Naz yanlış anladın dur beni dinle lütfen
-Neyini dinlicem be
Hızlı bir tokat yapıştırdım Mertin yanağına ve Merveye baktım.
-Yazıklar olsun sana Merve ben sana güvenmiştim
Peşimden. Koşmaya başladı
-Naz beni dinle bi ilk önce lütfen
-Sen bunları yaparken beni düşündünmü acaba Merve
Dedim ve o odadan çıktım arkamdan Nisa geliyordu
-Naz beni bekle birlikte gidelim nereye gitmek istiyorsan
-Tamam gel gidelim o zamanDüğün salonuna gelen misafirler vardı o an aklıma gelen şeyle sırıttım.Nisa ise ne yapıcağımı anladığı için hemen yanıma geldi.
-Naz dur yapma çıkıp gidelim işte düşündüğüm şeyi yapma
Ama onu dinlemedim hemen salonun ortasına geçip mikrafonu aldım herkes bana bakmaya başlamıştı.
-HERKES BURAYA BAKSIN DÜĞÜN BİTMİŞTİR ÇÜNKÜ DAMAT ŞEREFSİZ ÇIKTI
dedim evet aynen böyle demiştim. Nisanın elini tuttum ve hemen o salondan çıktım.-Naz sana inanamıyorum
dedi gülerek.
-Ben varsam herşeye inan bebeğim
Dedim arabama binerken Nisada peşimden yan tarafıma oturdu.
-Nereye gidiyoruz naz
Eve gidicektik çünkü artık o evde kalamazdım
-Eve
dedim kısaca ve hemen evin yolunu tuttum.Şuanda o herşeyin yaşandığı eve gelmiştim binanın önüne park ettim arabamı.Arabadan indim arkamdan Nisada inmişti binadan içeri girdik bizim yaşadığımız evin kapısının önüne geldim eve girince aklımda binbir türlü anı canlandı hepsi Merve ileydi nasıl yapabilmişti böyle birşeyi aklım almıyordu. Eve girdik nisayla ilk eşyalrımı toplamalıydım.
-Nisa ilk eşyalarımı toplıyalım
-Tamam Naz ama sonra ne yapacaksın nerde kalıcaksın
-Nisa bunları sonra konuşalım olurmu şuanda hiç bunları konuşacak halde değilim.
Nisa anlıyorum dercesine başını salladı ve eşyalarımı toplamaya başladık.2 SAAT SONRA
Bu evde bana dair hiç birşey kalmamıştı tek bir iş kalmıştı üstümü değiştirmiş etraftaki bütün eşyalarımı toplamış bana ait hiç birşey kalmamıştı. Nisa ne yapıcağımı gayet iyi bildiği için bana karışmamayı tercih etmişti.
Ve bir hışımla evi dağıtmaya başlamıştım herşeyi yıkıp geçiyordum merve ile olan bütün fotoğraflarımı ve anılarımı kırıyordum .Heryer dağılmıştı ve eşyaların kırıklarıyla doluydu Nisa hadi dercesine kapıya doğru salladı kafadını olumlu anlamda salladım başımı bitmişti herşey tüm anılarım yok olmuştu onların bana yaptığı ihanet ile.
Tam arabanın şoför koltuğuna geçiyordumki Nisa beni durdurdu
-Naz dur bu halde kullanma
-Tamam o halde
Dedim ve yan tarafına oturdum
-Şimdi nereye
-Bi otele gidelim olurmu
-TamamYARIM SAAT SONRA
Lüks otelin kapısından içeriye giriyoduk Nisayla şuanda burası güzel bir oteldi iş için bir kaç kere gelmiştim.Resepsiyona gidip bir oda almam gerekiyordu.
-Merhaba size nasıl yardımcı olabilirim
-Boş odanız varmı acaba tek kişilik bir oda almak istiyorum
-Odamız var kimliğinizi alabilirmiyim
Çantamdan kimliğimi çıkarttım
-Buyrun
Kimliğimi aldı ve girişimi yaptı kimliğimi ve bir oda kartını bana uzatarak
-buyrun 6. Kat 532 numaralı oda
-Teşekkürler
Dedim ve Nisayla asansörlerin bulunduğu yere gittik kat 6 ya bastık asansör durduğunda indik 532 numaralı odayı bulduk ve girdik valizleri yerleştirdik ve yatağa oturduk.
-Şimdi ne yapıcaksın Naz
-Yeni bir sayfa açıcağım Nisa kendime yeni bir iş ayarlıcağım zaten geçen gün başvuru tapmıştık ya o şirkete başlarım büyük bir ihtimalle
Kafasını salladı
-Evet o şirket güzel bi şirket olabilirBir süre daha konuştuk ama hakan Nisayı aradığı için gitmek zorunda kalmıştı ben ise şuanda duştaydım .Duştan çıktıktan sonra üzerime kırmızı güzel bir gece elbisesi giydim.Biraz makyaj yapıp elime beyaz çantamı aldım ve ipli beyaz topuklu ayakkabılarımı giydim.Otel odasından çıktım ve otelin batının yolunu tuttum.Bara geldiğimde içeriden yoğun bi alkol kokusu ve ter kokusu geliyordu içeri girdim ve barmenin karşısına oturdum.
-Sert birşeyler istiyorum ne verebilirsin
-Senlik birşeyler hazırlayabilirim
-Hazırla bakalım
Elinde birşeyler karıştırarak bir bardağa kattı bana uzattığı anda kafama diktim
-Dikkat et çarpar
-Boşver yap sen bana2 SAAT SONRA
Şuanda zilzurna sarhoşdum ve kendimi kaybetmiş bir şekilde içmiştim bir süre sonra kalkıp dans ermeye karar vermiş ve şuanda deli gibi dans ediyordum.Yorulmuştum ama etraf dönmeye başlamıştı sendeleyerek asansöre bindim benle birlikte bir adamda binmişti.Asansörde beklerken adama bakmıştım adam çok yakışıklıydı ve biranda gelen cesaretle adamın dudağına küçük bir buse kondurdum ama adam beni kendine çekti ve sert bir şekilde öpmeye başladı.Bir süre sonra karşılık vermeye başladım asansör açılıp kapanmış benim odamın olduğu katı geçmişti asansör 18. Katta durmuştu. Adam beni kucağına alarak öpmeye devam etti odanın kapısını kartıyla açtı ve odanın içine geldik adam beni yatağa bıraktı ve üstümdeki elbiseyi yortarcasına çıkardı. Şuanda sadece iç çamaşırlarımla duruyordum adam ise sırıtarak bakıyordu adam yatağa oturduğunda kucağına oturdum ve takım elbisenin ceketini çıkardım ve siyah gömleğin düğmelerini açmaya başladım son düğmeye geldiğimde ceketi hızla çıkardım ve adamın göğsüne öpmeye başladım. (Sonrası........)
YOU ARE READING
Şans
Teen FictionDüğün günü güvendiğiniz kişiler tarafından aldatıldınız fakat ya şans yüzünüze gülerse