My little Bilby

92 8 3
                                    

איך אני מתרגשתת פרק ראשון.
//////קריאת הספר נמצא באחריותכם.//////

״סתמי למען ה״ התנשפתי בכבדות, ראייתי הטשטשה, הלב שלי כאב והרגשתי שהריאות שלי מתכווצות, ״בבקשה״ התחננתי כמעט בלחישה, הוא קם מעלי וסגר את הדלת, נדחקתי לפינה של הקיר, קברתי את ראשי בברכיים וחיבקתי אותן, לא יכולתי לנשום, הרמתי את הראש שלי והכל נהיה שחור.
לא הצלחתי לזוז והתקף החרדה ניצח.

שנה לאחר מכן
קמתי בבהלה, תחושה מזעזעת הציפה אותי,והייתי בטוחה שהזעתי, הסתכלתי סביבי , ההרגשה הייתה מזעזעת, פטישים דפקו לי בראש,והבנתי שעברתי את אותו סיוט. ניסיתי לקום מהמיטה, אבל כובד משקל על רגליי הפריע לי. הבחנתי בלואיס ברגליים שלי וחייכתי אל שתי הגומות העמוקות שלו, למרות שהרגשתי מזעזעת וחרדה, עדיין התנחמתי בלואיס שהחזיר לי חיוך רחב .
אמא נכנסה בדלת עם פרצוף נגעל, היא תקעה את מבטה בי ואני מיד ניתקתי את קשר העין , לואיס אחי בן ה5 קפץ מהמיטה ורץ לאמא שלי בחיוך ענק, ״אני מודאגת ממך לואיס אתה בסדר?, אתה תמיד יכול לפנות גם אלי״ אמרה אמא בקנאה כשהעיפה את מבטה מלואיס אלי, אמא שנאה אותי ולא היססה לנסות להסתיר זאת, ואבא שלי, אני לא חושבת שאוכל לקרוא לו אבא, אני לא מסוגלת לחשוב עליו אפילו. הוא היה עצום בגודל שלו עם שיער שחור ועיניים חומות כהות , ללא ספק הגרושות במועדונים הסתכלו עליו.

״את נראת מזעזע תסדרי את עצמך יש לנו טקס היום ואני לא מתכוונת שתעשי לי בושות!״, לא רציתי לענות, וכאב לי כל כך שאמי התנהגה אלי ככה.
אבל הכי עניין אותי לגלות את הסוד של אמא, אבל עכשיו כל הבעיות שלי הצטברו ביחד אני לא חושבת שאוכל.
בית הספר החליט להעביר אותי לבית ספר מיוחד שיעזור לי להתרכז בלימודים ולאמא לא הייתה ברירה אלא להעביר אותי ,הם החליטו לשלוח אותי לבית ספר עם לינה ,בו יהיה לי ״חונך״ ולא תיהיה לי אפשרות לא ללמוד.
בית ספר הזה הוא מורכב משני חטיבות , חטיבה עליונה לילדים שהצליחו להתמקד בבית הספר, והשקיעו, או ילדים עשירים מפונקים שחשובים לעיר שלנו או למדינה שלנו.
לילדים מהחטיבה העליונה מותר לבחור חניך שמתאים לו והם בוחרים עם לעזור ללמוד לממוצעים מהחטיבה התחתונה או להשקיע יותר בעצמם.
כשדיברתי עם המנהל של הבית ספר הוא סיפר לי כי המקרים האלה אחדים.

17 סיבות {1}Where stories live. Discover now