part 2 wat moet ze gaan doen?

13 2 1
                                    

heei

hier weer even een kleine update van anders anders en... dat ik waarschijnlijk last first kiss ga noemen

xx

-----------------

Zo zo wat gan we nu met haar doen hoorde ik ze zeggen.

Mij vrij laten zeg ik brutaal. Een brutale meid, daar houden wij niet zo van schreeuwt hij. Tegelijkertijd spuugt hij in mijn gezicht. Viezerd dacht ik in mij zelf.

Zo die gaan we meenemen en in de kamer zetten.

Het busje begint te rijden. Ik voel het en ik val bijna om. 2 jongens pakken mij vast en gaan naast mij zitten. Ugghh zeg ik zachtjes zodat ze het niet horen. Ik haat ze echt. Er zijn meer mensen die ik haat, maar dit waren wel de ergste mensen die ik haatte.

Zo we gaan jou gebruiken. Ja zeggen ze gemeen. Dit gezicht ken ik, ze zijn iets van plan.

Wat is jullie plan zeg maar op.

We gaan jouw gebruiken zodat we 1D en jou gevangen hebben en dan........ weten we nog niet zeggen ze. Wat, ik ken one direction niet eens zo goed. Oh en wat is dit dan Louis zijn telefoonnummer en die van Harry en die van Niall en die van Zayn en ook nog die van Liam. Niet zo liegen jij gemeen achterbaks rot kind. een klap in mijn gezicht. Bedankt zeg ik heel leuk, dus niet.

Zo wie ga jij nu bellen, uhh kies jij maar. Ik wil het zelf niet doen. Toch zal het moeten trut, anders. Wat anders?

Zo, hij drukte geloof ik op louis zijn telefoonnummer die staat namelijk bovenaan in de lijst. Wat moet ik zeggen?

Zeg maar dat je hem nog een keer wilde spreken en dat je hem ook nog een keer wilt zien.

Hallo met louis

Heei louis!

Wat is er?

Ik zou graag nog een keer met je willen afspreken

Oke, waar vraagt hij

Waar?

uh, is het goed als we elkaar nog een keer in het park zien vandaag om 5 uur?

Is goed, tot dan

louis pov

Moet ik daar nu naar toe gaan vraag ik. Ja ze belt je toch niet zomaar om weer af te spreken.

ik weet het niet jongens.

Ga nu maar het is al bijna 5 uur.

Oke ik ga zeg ik snel en ik loop naar het park toe. Wat er daar gebeurt? Ik schrik met te pletter en wil zo snel mogelijk weg alleen dat gaat niet.

--------------------------

Klein stukje ik weet het, maar beter iets dan niks!

Volgende week

Ik wil weg lopen, maar ik zie haar al aankomen. Mooi, kunnen we weg vraag ik? Nee zegt ze. We gaan op het bankje zitten. Ik ga zitten, maar voordat ik wil gaan zitten is zij weg en wordt ik vast gegrepen. Wat gebeurt er hier allemaal?

Voorproefje alvast

Tot volgende week

Het is een klein stukje, maar dat komt omdat ik ook Horses with One Direction heb geupdate.

Xx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 30, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Last first kiss?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu