Asansörün kapısının açılmasıyla o tarafa döndüm.
Hala şokun etkisindeyken Emre girdi içeri. Yaren'in yerdeki ceketini alıp üstünü örterek önünü kapatmaya çalıştım.
E:Sarp! İyi misiniz ne oldu!?
S: Bayıldı..
Diyebildim sadece. Emre kızı almak için yeltenirken durması için işaret etmiştim.
S:Ben çıkartırım..
Yaren'i kucağıma alıp asansörden çıkmıştım. Emre'nin odasına girip yatağa yatırdım. Gömleğinin tüm düğmelerini iliklerken karnındaki yara izi tekrardan dikkatimi çekmişti.
S:Emre..Bize bu Kerem olayını çözmek için delil lazım mı?
E: Nasıl bir delil?
S:Yani kıza zarar verdiğine dair bir delil.
E:Bir şey mi var?
Parmağımı yara izine götürdüm.
Ondan başkası yapmış olamazdı bunu. Belki de bu yüzden korkuyordu Kerem'den..
S:Var galiba..
Sağlık ekipleri odaya gelince koltuğa oturup ayılmasını beklemeye başladım. Biraz sonra sesini duymamla kalktım ayağa.
Y:Sarp..
S:Yaren! Burdayım güzelim..İyi misin?
Y:Ne oldu bana?
S: Hatırlamıyor musun?
Y:En son senin arabana bindim bir pansiyona geldik..Gerisi yok.
S: Kapıda bir anda bayıldın anlamadım bende.
Dedim tekrar korkutmamak için. Sağlık ekiplerinin çıkmasıyla koltukta yanına oturdum. Elinden tutup:
S: İyisin dimi?
Y:İyiyim..
Emre'nin odaya girmesiyle Yaren bana bakmıştı.
E:İyi misiniz hanımefendi?
Y:İyiyim..
Dedi tereddüt içinde. Göz kırpıp ayağa kalktım.
E:Sarp şu çocuğa dair bilgileri falan ver, araştıralım bulalım.
Y:Sarp ne oluyor?
S:Emre polis arkadaşım. Bu Kerem'i bulup-
Y:Kerem ne alaka!?
S:Yaren.. Çocuk seni bir sapık gibi takip ediyor, peşini bırakmıyor farkındasın dimi!
Y:Evet ama-
S:Aması falan yok bu durumun! Ayrıca o bıçak yarasını onun yaptığının da farkındayım!
Dedim bir an kendimi tutamayarak. Yaren ayağa kalkıp yanıma geldi.
Y: Bıçak yarası derken?
S:Yok bir şey..
Y:Sarp! Sen nerden biliyorsun bunu?
Dedi korkuyla bakan gözleriyle.
Y: Kerem'e sapık diyorsun ama bakıyorum da ondan geri kalır yanın yok sanki!
E: Gençler ben çıkayım isterseniz?
S:Dur Emre! Burda sana iyilik yapmaya çalışıyorum ve sen beni sapıklık suçuyla mı yargılıyorsun!? İyi o zaman şöyle anlatayım..Sana gerçekler lazım! Asansörde fenalaştın bir şeyler sayıkladın! Ayrıca karşımda soyundun ve ben buna bir şey demedim sana destek oldum! Sen beni sapıklıkla mı suçluyorsun!?