2.

33 7 0
                                    

Selamm bu bölümde taehyung var yazın yanlısı yaparsam kusura bakmayınn 

______________________________________________

Ağlayışıma eşlik eden yağmur.. Beni hissetmiş olmalı

Herkes yoldan geçip gidiyordu ağladığımdan dolayı bana bakıyolardı

Elinde şemsiye olan bir adam bana yaklaştı hafif göz ucuyla ona baktım adam konuşmak için dudaklarını araladı "bir sorunun mu var küçük?" sesi kalın ama bir okadarda nazikti cevap vermek istedim ama yapamadım daha doğrusu korktum...

"Cevap vermeyecek misin?" şemsiyesini bana tuttu ıslanmayayım diye
Hadi ama bana acıdı değilmi yoksa kim bunu bana yapar ki konuşmak için tekrar ağzımı araladım "şey.. Birşeyim yok"
Ardından konuştu "bir şeyi olmayan insan neden yağmur yağarken yolun kenarına oturup ağlasınki hm?"

diyecek birşey bulamadım ağzıma metal tadı geldiğinde fark etmeden alt dudağımı kemirip kanattığımı fark ettim

Dudağımı dişlerimin arasından salıp kırtardım adını bilmediğim adam baş parmağını dudağıma götürüp kanı sildi utançla ona baktım ağlamam birazda olsun denmişti tanımadığım adam konuşmaya basladı "ne oldu bana herşeyi anlat sana yardımcı olacağım" başımı eğdim bana neden yardım etmek istiyor bana kim yardım eder ki yardımı haketmiyorum ben iğrenç biriyim! "Sadece iğrenç ve.. Çirkinim bunu bilmen yeterli kimsenin umrunda değilim bana acıdığın için yardımcı oluyorsun yardımını haketmiyorum!

"aralıksız ve nefes almadan konustuğum için nefes nefese kalmıştım ardından oradan koşarak uzaklaştım.

**

Olduğum yerden başka bir sokağa girdim sırtımı bir binaya yaslayıp yere çöktüm ve soluklandım.

Çok üşümüştüm fazlasıyla üşümüştüm ama tek yapabildiğim sadece oturmaktı gidecek kimsem yoktu bacaklarımı kendime doğru çekip başımı gömdüm ve gözlerimi kapattım gözlerimden tekrar yaşlar süzüldü

Aniden kolumdan tutulup çekilmemle neye uğradığımı şaşırdım hiç tanımadığım bir adam.. Arsızca bana bakıyordu ve kolumu sıkıyordu tekrar titremeye başladım.. " b-bir sorunmu var b-bayım?" adamla göz teması kuramadım çok kötü bakıyordu "evet bir sorun var güzelliğin" gözlerim faltaşı gibi açıldı adam aniden duvarla arasına aldı beni "h-hey!" siktir.. Vücut hatlarımı eklemeye başladı.. "BIRAK BENİ!" bağırdığım anda eliyle ağzımı kapatıp yüzünü boynuma gömdü ağlama şiddetim dahada hızlandı

Duyduğum sesle yerimden sıçradım bana dokunan adam yere yığılmıştı..
Yutkundum. Yerdeki kanlar.. Bakıslarımı yerden alıp karşıma baktım o adam..

Taehyung'

Gizlice çocuğu takip etmiştim o bir yere oturduğunda yakınlarında bir yerde saklandım

Oturup ağlamaya başladı ah cidden.. Ne sorunu vardı bu çocuğun? Aniden bir adam gelip küçüğün kolundan tutıp kaldırdı ve çocuğa yaklaşmaya çalıştı gizlice belimdeki silahı çıkarıp hemen adamın arkasına geçip silahla ateş ettim adam yere yığıldı küçük neye uğradığına şaşırdı "iyi misin küçük?"
"N-naptın.." küçüğün bedeni zangır zangır titriyordu hafiften kolunu tutup arabaya yönlendirdim. "Nereye..?" "arabaya geç küçük lütfen beni dinle sana bir zararım yok bekle beni tamammı"
"Peki" küçük arabaya bindiğinde yerdeki cansız bedenleri baktım hemen adamları aradım anında telefon açıldı "Victor adamları toplayıp çabuk attığım konuma gel buradaki ceseti hiç bir iz çıkarmadan yok etmenizi istiyorum gelmeniz için 10 dakika veriyorum." "tamam efendim geliyoruz."
Telefonu kapattığım anda victora konumu attım ve küçüğün yanına gittim tekrar ağlıyordu.. "Küçük iyimisin?"
"Hm hm" hafifçe küçüğe sarıldım rahatsız olmaması dileğiyle sasırmıs olacakki gözleri büyümüştü ellerini hafifçe bana sardı "ş-şey ilk d-defa.." kaşlarımı çattım. "İlk defa ney?"
"Sarılıyorum.." hafifçe gülümsedim "bu arada tanışamadık ismin ney bakalım?"

"J-jungkook.. Jeon Jungkook ya sen?"

______________________________________________

______________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy tipine kurbann bebeğim

Bu niye bukadar yakisiklii

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu niye bukadar yakisiklii

Tamamm 2. Bölümde geldii lütfen oy verin yaa

HARMLESS MAFİAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin