Askin botmus.

15 3 2
                                    

Talha ve zehra ayrilmisti cunku talha gotu zehrayi aldatmisti zehra da her gurursuz salak gibi buna goz yumdu(muammerden tanidik geldi)ama talha onu istemedigi soyleyrek ondan ayrilmisti. Ama barisicaklarina herkes emindi o yuzden asiri takmamislardi(sehrabile)

4.derste bitmisti ayse ve gayse kantine dondurma almaya gitmislerdi ama gaysenin parasi yaninda olmadigi icin tek ayse aldi.
Ayse merdivenlerde sinifa cikarken dondurmayi pusisinin hizasina koyup"ooooaoaoao yarragimvarrrrrr gayseee" dedi ve kocaman bi kahkaha patlatti ama o sirada birine carpti...
O kisi ise pekkaydi...Ayse got gibi donup kaldi gayse de kenarda kiskis guluyodu cunku cok komik aq OAKSKDNHWNAJXBFHABAHBXKDNWKSKDNDNWBNSKXJFBEGSHFJRKWK(yasandi bu bu arada-pekka gormedi ama-)
Ayse durumu duzeltmek icin pekkaya su soruyu yoneltti

Ayse
Senin burda ne isin var😡😡😡😡

Pekka ayseyi ziyarwte gelmisti ayse cikpfte cok sevdigi icin hem onu gormek hem de beraber cikofte dateine cikmak icin okula gelmisti(bu arada pekka20 yainda neden diye sorarsaniz biz zaten mezun oluyoz 18iz yani pekka niye20 olmasin)

Pekka
Seni hormek icin geldim hediye de getirmistim

Ayse
Ayyy kocaqaaaaaammm bana hedio getirrmisss dondurma yalamak ister misin bu arada sskim

Pekka
Yok kalsin☺️☺️

Wyse ve pekka beraber bahceye gitmisti.
Gayse de sinifa cikmisti VE NE GORSUNNN
Esmanin pesinde bi bitter iyk ogk
Esma bitterin agzina siciyordu adeta elinde olsa oldurcek o derexe yani
Yanlarinda cok durmadan sirasina gecmisti gayse. Camdan disari bakiniyordu sikintidan AMMMAAA disari baktigi gibi bankta tek basina kucuk bir cocuk misali aglayan maymunu gordu. Icinden bi his yanina gitmesi gerektigini soyluyordu ve evet gidicekti.
Gayse maymunum yanina gitti oturdu ve basladi

Gayse
Hala beraber misiniz

Maymun
Hayir degiliz sadece arkadasiz

Gayse
Exten arkadas mi oluramk ne sacmaliyon ya

Maymun
Salgamla ben bi hataydik(ha sunu bileydin)
Eskisi gibi olamaz miyiz

Gayse
Bilemiyorum bana cok haksizlik ettin

Gaysenin bi tarafi hala onu seviyor ve ona deger veriyordu ama bi tarafi bunlari unutmak istemiyor ve onu affetmek istemiyordu ama bi secim yapmasi gerekmwkteydi. Peki gayse neyi sececekti? Barisacak miydi yoksa barismayip yoluna devam mi edecekti?

             Devam edicek BAY✋🏻



Donercnm(yani galiba gercekten hic bilmiyorum kafam karisik)

pusiyedikWhere stories live. Discover now