Pannika pov:
Mit kíván az ember lánya egy hajnali ébredés után? Friss levegőt tundérbalzsamos fürdőkkel miközben a madárcsicsergés kényezteti hallószerveit.
És én Mit kaptam?! Anyám harsány sikácsolását ami épp azt parancsolja hogy vonuljak be a vadabbnál vadabb teremtmények kiképző tanodájába. Igen, magyarul iskolába. Ilyenkor bezzeg tud beszélni amúgy meg egész nap csak nyávog mint egy párzó macska
Na de nincs mit tenni taka van.
Suliba menet összetalálkoztam az emos unokatestveremmel Habibival és mondtam neki: buziknak taka van. És megvertem. Sírt. Annál erősebben ütöttem. De egyszercsak felállt és utána elkezdte előttem vagdosni az ereit aztán bedobtam az árokba és otthagytam.
Vince pov:
Egész éjjel brawl starsoztam az új iskolatársaimmal Frizivel és Falával. DE NEM VAGYOK ÁLMOS!!Végre kilencedikes lettem. Méghozzá szép tanulmányi eredményekkel. De remélem nem fognak lestréberezni. Ezeket gondoltam miközben elmentem pisilni.
Az iskola ahova megyek nagyon híres diákokkal rendelkezik akik sok tanulmányi ágban és művészetben kiemelkedőek. Remélem befogadnak azok ellenére is hogy én csak egy egyszerű zenész vagyok. Én szereztem a csá jázmint és a legjobb barátom alfakutyadávid(promo).
Frizi és Fala javasolta hogy jelentkezzek ebbe az iskolába mert sok a művész. Az iskolába menet rámjött a pisilhetnék ezért gyorsan berohantam az iskolába viszont miközben mostam a kezem hirtelen megpillantottam ŐT.
-Szia! szia! Várj! Ne szaladj! Nem ismerlek de nagyon szép vagy! Hanyadikos lettél?
-kopj le öcsipók
-btw miért a férfi mosdóba mentél?
-hát... az nem a te dolgod.
-genderfluid vagy vagy transz?
-DEHOGY FUJJJ NEM VAGYOK LG TV TAG!!! NA TAKA VAN!!!
Igen ő a híres skribbl.ios Pannika. Mindig is csodáltam. Pár kört nekem is volt lehetőségem játszani vele. Ő az idolom. Követtem a tantermébe. Frizi és Fala osztálytársa. Majd kérdezősködöm még tőlük róla. Remélem jó barik leszünk.
YOU ARE READING
Pannika x Vince
RomanceVince sokat szeret pisilni és braw starsozni Pannika pedig a világ legjobb skribbl.io játékosa. Vajon mi lesz ebből? :33