Vince pov:
Végre vége ennek a napnak!!! Az osztálytársaim nem voltak annyira meggyőzöek elég bolondnak néznek ki viszont lehet, hogy csak én nem vagyok olyan művészi hogy megértsem a furcsaságuk. De egy femboy úgy nevezet Bence a barátjának fogadott.
El is köszöntem Bencustól, hogy meglátogassam Frizit és Falát. Felmentem az emeletre viszont a 11./A termében a kedvenc rock zeném hallottam meg. És mivel szeretnék hasonló érdeklődésű emberekkel barátkozni benyitottam hogy lássam a diákokat. De nem az láttam amire vártam. Egy pillanatra ledermedtem, mivel épp az egyik legjobb barátomat készülnek kidobni az ablakon. Gondolkozás nélkül megfogtam a tanári széket és fejbe kolintottam a vörös szakállas fiút és ez által elájult. Frizi pedig a padlóra esett
-Ki ez a viking?!?! Miért akart kidobni az ablakon?!??!
-Ő itt Csabeszky a bántalmazó exem. Braw Starsban játszottunk Rankedet én, fala és Csabeszky de vesztettünk. Kétszer is. Ezért dühös lett és mint Edgar rám ugrott és próbált kidobni az ablakon. Köszönöm hogy megmentettél. Hogy telt az első napod?
-Elment. Lett egy femboy legjobb barátom. És képzeld találkoztam Pannikával! Élőbe még szebb!
-Uuu Vince tetszik neked~~?😏😏 — elpirulok
-Hát.... őőö.....
-Mit szólnál ha segítenék a kis elveszett lelkeden? Van egy szerelem bájitalom~~~Hirtelen Csabeszky felébred és dühösen ránk ordít.
-Engem is ilyenekkel babonáztál meg! FELJELENTELEK!!!!!!!!!
-KUSSOLJ!!! — ezzel Frizi kidobja az ablakon.
Szerencsére vagy nem szerencsére szárnyakat növesztett és tudott repülni.
Frizi kiveszi az iskolatáskájaból a bájitalt és oda nyomja a képembe.
-Hálám jeléül fogadd el!Elfogadom de rám jött a pisilés ezért rohantam a vécére. De véletlenül kiöntöttem a földre a szerelem bájitalt. De nem érdekel. Mindjárt behugyozok!
Abigél pov:
A suli legnépszerűbb párjának lenni fárasztó! Mindig kell valami őrültséget csinálnotok együtt hogy fenntartsátok az érdeklődést. Szóval most kitaláltam valamit.
-Hé Máté! Szívem!
-Mi az szerelmem?
-Addig nem csókollak meg amíg fel nem nyalod azt a trutyit a padlóról! — Mutatók rá arra a rózsaszín kutyvaszra.
-challenge accepted.
Lehajol mint egy kutya és elkezdte felnyalni azt a valamit. Mire végig nyalta az egészet én is lehajolok és megcsókolom.
De ő nem csókolt vissza SŐT ELLÖKÖTT MAGÁTÓL.
-MIT CSINÁLSZ??!! ÉN EGYETLEN SZERELMEM AZ VINCE!!!
-Huh...?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pannika x Vince
RomantizmVince sokat szeret pisilni és braw starsozni Pannika pedig a világ legjobb skribbl.io játékosa. Vajon mi lesz ebből? :33