HELMI 1

70 2 0
                                    

Baran Karabey nje djal i cili eshte mendjeditur e gjaknxehte i nevrikosur e me ndjenja te trazuara

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Baran Karabey nje djal i cili eshte mendjeditur e gjaknxehte i nevrikosur e me ndjenja te trazuara. Vitet ia kishin vjedhur femijerine per hiqgjej e ia kishin  shkeputer nga duart ne menyre te pameshirshme . Prandaj nje zemer mizore e burgosur ne nje urrejtje  pa fund nuk ishte penduar aspak per vendimin e marr. Duhet te percaktonde  nje vije . Ose do ti jepte  qkerkonte anes se pashprese  qe digjej nga deshira  per shpagim , ose do te vepronte ashtu sic  kishte bere me vite radhe , te vazhdonte te mbillte filizat e urretjes se madhe  qe  kishte pertypur permbrenda , Prej shume  kohesh e kishte  zgjedhur rrugen e tije . Si do te e merr hakmarrjen familja karabey  , E kishte matur mire zgjedhjen e bere . Ishte menduar shume se q, njeri ishte ai E ajo zgjedhje ishte martesa per te hakmarr ndaj  familjes demiri per mes vajzes e cila quhet dilan . Urrejtja ishte dobsia me e madhe qe fshihnte  ne thellesite e shpirtit . Ne qdo qelize i ishte mbushur me urrejtje por syte nuk ia ndante per asnje caste vajzes e cila ishte dilani .

 Ne qdo qelize i ishte mbushur me urrejtje por syte nuk ia ndante per asnje caste vajzes e cila ishte dilani

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dilan Demir nje vajze e re e cila eshte  kokeforte e me nje karakter te fort ne menyre te thjeshte e naive. Por ishte marr nje vendim mbi te per te ndaluar hakmarrjen . por pa e pytur e pa i marr mendim. Dilani po digjej nen nxehtesine qe sillte ky vendim. Zeri i saj u ngrit shume kur i tha te motres se saj nuk dua selin , Selin e uli per te qetesuar dilanin te lutem, dilan qetesou do te na degjoj nena e babi ne. Selin nuk kemi mberritur deri ne kete pike vetem pse kane hakmarrje familja karabey me ne .Selin nuk dua te martohem e te behem gruaja e nje njeriu qe nuk e njoh fare . Do te jem e trishtuar , selin une e ndiej kete . Dilan  po te pyes , po pse me kureshtjen e saj , kam menduar se kokfortesia jote do te thyej kur pashe thellesine ne syte e tu heren e pare qe e pe baranin . Nuk eshte ky problemi selin, Ceshtja eshte se une nuk e njoh ate njeri. Une nuk e di c njeri eshte e q zemer ka barani .Me thuaj ti a nuke eshte kjo njesoj si te shkosh  me sy te mbyllur drejt humneres . Selini duke rrudhur buzet i tha ti nuk deshiron as te njohesh.  Ai te ka pelqyer perndryshe nuk kishte pse te vinte nga Stanbolli bashke me familjen  per te kerkuar doren  ne mardin ty dilan. Une mendoj se edhe ti e pelqen ate , e leri nazet tani dilan.Dilani ngriti vetullat me inat. Selini u ngrit me lehtesi nga cepi i shtratit , eci drejt dritares  duke pritur pergjigje ., Agimi sapo kishte filluar tete shfaqej, dielli po skuqte qiellin. Duke ngritur gishtin tregues drejt dritares , Dilani peshperiti , Para disa ditesh e kam pare ate pikerisht atje. Me kishte ngulur syte e me shikonte.  Dhe disa dite me pas ... heshti e mori fryme thelle. Sa here qe e  kujtonte zemra i rrihte aq fort sa i dukej sikur do  ti dilte nga kraherori. Erdhi bashke me familjen ne kete konak dhe me kerkoi doren. Po cili eshte probemi, Selini nuk arrinte ende te kuptonte. Dilan a do te martohesh nje dite , Pse po tregohesh kaq kokeforte, Me thuaj , do te gjesh ndonje me te mire se ai. Ky eshte problemi , selin.Ky eshte problemi , Ai zoteron te gjitha cilesite per te mos u refuzuar  nga asnje femer . Eshte i ri i pashem . Mirepo ,pse une.                                                                              Dilani beri serish nje pytje qe nuk kishte pergjigje. Pse une kur ka kaq shume vajza te bukura. Kete here Selini u pergjigj ashper. Kaq naive je Te ka rene ne kembe nje dashuri qe do te xhelozonte edhe shtojzavallet . Nje mije vajza do te ishin martuar me te pa bere asnje pyetje , po te ishin ne vendin tend. Ndersa ti nxjerr nje mije justifikime, si Do te jem e trishtur , nuk e dua... Dilani po nevrikosej .Selini nuk kishte ndermend ta kuptonte . Ajo kishte nje karakter te tille qe leshonte fjale te pamenduar dhe humbiste ekuilibrin kur nervozoej. Pa dashur, ngriti zerin ,Qepe gojen, selin,  E di selin , im ate nuk me ka dashur kurr. I vetmi hall i tij ka qene te me martonte e te me perzinte  nje dite. Tani po ben ate qe deshiron.

Hakmarrje e PergjakshmeWhere stories live. Discover now