Barani lekundej ne tehun e se shkuares qe i ishte si nje thike. E dinte kete mandje edhe e pranonte . Perjetimi i se shkuares duhet te ishte nje fiksim qe nuk arrinte ta ndalonte. Kujtimet e pista te ngulitura ne cdo sekonde te jetes qe nga femijeria, kishin zene vend fort ne shpirt. Ne gjuhe kishte nje narracion hakmarres, ne shpirt plag qe kishin zene qelb e kuterbonin. I ulur ne kolltuk me kompjterin ne preher , po perpiqej te mos flinte. Teksa kontrollonte posten elektronike, shume mendime zinin vend njekohsisht ne mendjen e tij.Barani kishte nje mungese te theksuar qetesie qe nga momendi qe ishte larguar nga konaku. Qillimi i vetem i ardhjes ne Mardin ishte te merrte vajzen e Zotit Seijt Demir. Te gjithe hapat qe kishte ndermarre ne lidhje me kete ceshtje po funksiononin pa asnje problem.Pse ishte kaq i merzitur. Ne fakt duhet te ishte i lumtur . Sepse gjerat po ecnin me mire nga ce kishte menduar . Ato qe Barani ndiente per ate burre , ishin kulmi i urrejtjes qe mund te kishte nje njeri per nje tjeter. Ai e kishte bere kete plan hakmrrje dhe po e shendrronte ne nje loje argetuse. Ndaj,mbi te gjitha kishte zgjedhur vajzen e armikut te tij. Nje vajze te pafajshme, qe nuk kishte kryer asnje mekate . Ai do te martohej me dilanin. Per kete arsye kishte hyre ne jeten e ketij njeriu si nje spiun dhe ne nje kohe fare te shkurte kishte arritur te fitonte besimin dhe dashurine e tij. Djaloshi u perpoq te mbante ne mendje te gjitha fytyrat qe kishte pare sot ne konak. Shfaqja e fytyrave te tyre te qeshura i provokuan nje buzeqeshje cinike te rrezikshme. Renia e maskave te buzeqeshjeve te tyre kur te mesonin identitin e vertet te Baran Karabey,t do te ishte shume emocionuse. Per shembull, a do te mund te qeshte si sot burri i quajtur Seijt,nese do te dinte se kujt po ia jepte vajzen.Lufta e vertete do te fillonte vetem pasi perdet te hapshin e te dilnin ne pah fytyrat e verteta te kesaj loje te pergjakshme. Kapakte e syve u mbyllen ngadale, pasi gjumi shpalli pavaresine.Perpara syve iu shfaq nje pamje e bukur qe i ofroi mendja. Dilanin ... Vajza kishte pak dite qe e njihte Baranin , ky kishte thujse nje vit qe e ndiqte. Ai ishte shenderruar ne hijen e saj parvasisht se ajo nuk e kishte vene re . Gjithesi e kishte te pamundur te harronte situaten e sotme. Levizjet e saj ngjanin me ato te nje drenushe te frikesuar. Barani ishte i kenaqur qe ajo nuk ia kishte idene per asgje. Mendimi se do te lendonte , kenaqte shpirtin e tij mizor. Si do te jete jeta e dilanit me baranin.
YOU ARE READING
Hakmarrje e Pergjakshme
RomanceBaran Karabey eshte nje djale i vendosur , kokeforte por e njeherazi i ndjeshem per familjen e tij po ashtu i cili eshte ag i familjes i cili e mbron vellan e tij . Dilan Demir jeta e dilanit nuk ka qene asnjeher e lehte prej Zonjes Hanifes , Z...