Με λενε ευα και ζω στην εκαλη σε μια υπέροχη βιλα. Εδω και δυο εβδομαδες εχω χωρισει με το αγόρι μου τον αρη, τον οποίο επιασα με τις δυο απο τις τρεις κολλητες μου στο κρεβάτι. Μόλις τελείωσα το λυκειο και ζω την φοιτιτικη ζωη, αν και εδω και τρεια χρόνια μενω μονη μου αφου οι γονείς μου πεθαναν πριν απο τρεια χρόνια σε δυστύχημα με το αυτοκίνητο επίσης εχω δυο ετεροθαλεις αδερφες την Λια και την θωμαη που ειναι δυδιμες, επίσης σε αντίθεση με τις περισσότερες συμμαθητριες μου ήμουν παρθένα. Σήμερα ειναι σαββατο και επειδή δεν ηθελα να βγω πηγα εκανα ενα χαλαρωτικο μπανιο. Οταν βγηκα εβαλα τα καινούργια μου εσώρουχα, ενα δαντελωτο brazil εσωρουχο και push up σουτιεν ενω απο πανω έβαλα μια σατεν ρομπα που ηταν λιγο πιο κάτω απο τον ποπο μου, εβαλα το tonight I am fucking you του Enrique Iglesias πηρα μια τεκιλα και αρχισα να χορευω. Ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι.
"τι θες εδω;" Ρώτησα αφού άνοιξαν την πόρτα.
"εσένα."ειπε ο αρης
Πηγα να κλείσω την πορτα αλλα την εσπρωξε και μπήκε μεσα.
"θα γινεις δικια μου."
"φυγε."
Τον εσπρωξα αλλα με αρπαξε με πεταξε στον καναπε, μου έσκισε την ρομπα και αφου ανέβηκε πανω μου και αρχισε να ξεντηνεται.
"ΒΟΉΘΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ." φωναξα απελπισμένα
"Σκασε σκυλα."ειπε και με χαστουκισε.
Τοτε αρχισε να με φιλαει παθιασμενα και αγρια. Ολο πιο πολυ κατεβενε χαμηλωτερα ωσπου μου έσκισε το εσώρουχο, μπηκε με τέτοια ορμη που δακρυσα απο τον πονο. Οταν τελειωσε αρχισε να μου γλειφει την περιοχή. Τοτε βρηκα ευκαιρία τον κλωτσησα, αρπαξα την ρομπα μου και ετρεξα στην κουζίνα. Πηρα ενα μαχαιρι για να προστατεψω τον εαυτο μου. Αλλα με αφοπλισε,με φιμωσε και τοτε ολα μαυρισαν..Πως σας φαίνεται θελω γνώμες
YOU ARE READING
Η Φυλακή
RandomΗ ευα μια 18χρονη ορφανη κοπέλα με δυο ετεροθαλεις αδερφες την θωμαη και την Λια.... Πέφτει θυμα απαγωγης... Τι σχέση έχει το αγόρι της, ο Άρης και οι δυο φίλοι του ο Βαγγέλης και ο jimmy;; στο τέλος θα ξεφύγει ή θα μεινει για παντα δεσμια; θα ζεισ...