တံခါးကိုအမြန်ပိတ်ဖို့ကြိုးစားတုန်းမှာပဲ.. အလှူခံတွေထဲက အသက် ၂၀လောက်ရှိတဲ့ ကောင်လေးတစ်ယောက်က
''ညီမ ဟို..ရပ်ကွပ်ဓမ္မာရုံအတွက်အလှူခံလာတာပါ ညီမ.. အဆင်ပြေမယ်ဆိုအကိုတို့ဝင်လာလို့ရမလား ညီမ လှူဖွယ်ပစ္စည်းရှိရင်လည်းအကိုတို့အလှူခံပါတယ်...''
ဒီချိန်. မေ. က '' ရှင်တို့က ကျွန်မကိုဘယ်လိုမိန်းမ မှတ်နေလဲ ဆက်လွန်လာရင် ကျွန်မ အော်မှာနော် ခုချက်ချင်းတံခါးကလက်ကိုဖယ်လိုက်တော့''
''အို ဗျာ.. ပါးစပ်နားရောက်ခါနီးမှကျွန်တော်တို့ကရိုက်ချမလား ကဲအော်ချင်အော် လိုက်ဘယ်သူမှကြားမှာမဟုတ်လို့... ကဲ ညီကိုတို့.. ''လို့ပြောသံနဲ့အတူ တံခါးကိုတစ်ယောက်ကအတင်းဆွဲဖွင့်ပြီး ကျန်တဲ့လူသုံးယောက်ကအတင်ဝင်ကာမေ့ရဲ့ လက်နှစ်ဖက်ကိုတစ်ယောက်တစ်ဖက်ဆီချုပ်ထားကြတော့တယ်..
နောက်တစ်ယောက်ကတော့ ပါးစပ်ကိုတာဝန်ယူပြီးအုပ်ထားတာပေါ့..တံခါးကိုဆွဲဖွင့်လိုက်တာကတော့ ကိုရဲ လို့ရပ်ကွပ်ထဲကခေါ်ကြတယ် သူကစားဘဲ ကြီးဆိုတော့စော်တွေရဲ့အထာကိုနပ်နေပြီလေ.. သူနဲ့အတူပါလာသူတွေက အသက်၁၄လောက်ပဲရှိတဲ့ကောင်လေး၃ယောက်..
ကောင်းခန့်.. ကျော်ကျော်.. သူရ..
သူတိူ့တွေရဲ့ လက်ထဲမာရောက်နေတာကတော့
မေ..ဆိုတဲ့ အသက်၁၆နှစ်အရွယ်ကောင်မလေးပေါ့..
အပျို မို့ မို့မောက်နေတဲ့စဖုတ်လေးရယ် အရည်တောက်တောက်ကျနေတဲ့ကြမ်းပြင်ရယ်..
.
ဒါတွေကတော့သက်မဲ့အဖော်တွေပေါ့ .
အခုတော့သက်ရှိအဖော် ၄ယောက်ရဲ့ ပြုသမျှကိုခံရမယ့်သူက မေ...
ပါးစပ်ကိုအုပ်ခံထားရတော့ ဘာမှမအော်နိုင်ပေမယ့်အတင်းရုန်းနေတာကြောင့် ကောင်းခန့်နဲ့ သူကတို့က လက်ကို အတင်းကျပ်ကိုင်ထားရတာပေါ့
..
အိပ်ခန်းကလဲ အိမ်တံခါးနဲ့ကပ်ရပ်ဆိုတော့ အိပ်ခန်းထဲ မေ့ကိုတံရွတ်ဆွဲပြီး ခေါ်သွားရင်း
ကိုရဲက အခန်းတံခါးကိုပိတ်လိုက်တယ်''ကဲ..ညီမလေး အော်ချင်သလိုသာအော်တော့ ဒါမှမဟုတ် အကိုတို့အပြုအစုမာပဲနေ မင်း ဘာအန္တရာယ်မှမဖြစ်စေရဘူး စိတ်ချ..''
ကိုရဲကပြောလိုက်တော့''ရှင်တို့ တကယ်ပြောတာလားအန္တရာယ်မဖြစ်စေရဘူးဆိုတာ ဗိုက်ကြီးရင်ကော?''
''ညီမလေးရယ် ဗိုက်မကြီးအောင်ဆေးသောက်လို့ရတာပဲလေ.. ''ကိုရဲက မေ့ရဲ့ အမေးကို ပြန်ဖြေလိုက်တော့ မေကလဲ
''ဒါဆိုလဲ ရှင်တို့ကျွန်မကို feelပျက်အောင်လုပ်ထားကြတာ အဲဒါကိုပြန် ပြီး ပြုစုပေးကြ ဒါမယ့် ကြမ်းမှကြိုက်တာနော် မေဆိုတာက''မေ့စိတ်ကြိုက်ဖြစ်စေရမယ်.. ကဲ ညီလေးဆိူ့ လက်ကိုလွှတ်ပေးလိုက်.. '' ဆိုပြီးကိုရဲကပြောလိုက်ကာ.....
(part 3 မျှော်)..
tg
@looking4meSis