Pot spune că asta e o poveste pe care multă lume nu o crede, dar asta e povestea mea. Totul începe când Doctorului Parker (și nu, nu are nicio legătură cu faimosul Peter Parker aka Spiderman, doar au același nume de familie) i-a venit super ideea de a crea o armă ca să poată să distrugă echipa X-Men. Așa că a stat pe gând și i-a venit planul de a face clona perfectă a lui Deadpool.
După multe încercări nereușite au reușit să facă ce au plănuit. Eu am fost crescută mereu cu lupte, supravegheată 24 din 7 și învață că cei din X-Men sunt dușmanii mei de moarte și că ei au dorit să mă omoare de la bun început (adică am fost manipulată).
În ziua în care am împlinit 16 ani am fost trimisă să omor niște oameni dintr-un sat din munte neștiind ceea ce mă așteaptă.
Acel lucru neașteptat era că Wolverine și Bruce Banner (Hulk) erau acolo, tocmai se luptase și s-au împăcat. Eu nu m-am oprit și am început să omor oamenii pe care eram obligată să-i omor. Wolverine și Hulk au venit în locul unde eram eu ca să vadă ce s-a întâmplat. Eu m-am speriat de prezența lor și am încercat să fug, dar fără succes ei m-au prins și au început să mă interogheze.
După multe încercări de a afla cine sunt și ce caut în acel loc (au reușit să afle aceste lucruri) au descis să mă ducă la Profesorul Xavier ca să mă ajute cu toate traumele pe care le-am căpătat pe parcursul vieții mele de mutant.
Wolverine a dorit să mă ia sub aripa lui, să mă antreneze și să mă ajute să mă împrietenesc măcar cu o persoană din echipa X-Men sau cu o persoană care nu era mutant.
CITEȘTI
O fată numită Camelia
General FictionAceastă este povestea personajului care este creat de mine.