Lütfen oy vermeyi unutmayın.
Yorum ise size kalmış.
Keyifli okumalar dilerim.
"Ayağa kalk."
Bana gözlerini dikip, şakasız, tam karşımda dikilip beni tam iki dakika boyunca sert bakışlar eşliğinde süzen kadının sesi kulaklarımda yankılandı. Sesi biraz yüksek çıkmıştı sanırım. Yada kendisi sesisini yükseltmişti.
Gözlerim kadının bir süre gözlerinde kilitli kaldı. Sanki dediğisini yapmazsam her an üstüme atlayacak gibi bakıyordu.
Yutkundum ve yavaşça bacaklarımın üzerinde doğruldum. Benden sadece 1-2 santim uzundu. Hemen hemen aynı boydaydık. ama karşımdaki kadın, sanki benden 20 santim uzunmuş gibi bakıyordu. Kafası yukarıya doğru kaldırıp gözlerisi ise aşağa doğru inikti. Ve yüzüme iğrenerek bakıyordu. Ben nasıl baktığımı bilmiyordum ama göz temasınıda bozmuyordum.
Kadın sanki dünyanın en iğrenç, en mide bulandırıcı, bir yaratığa bakar gibi bana bakıyordu.
Bakıştık.. bakıştık..
"Sizi iğrenç soylular! Kökünüz kurusun!" Diyip yüzüme tükürdüğünde, hayatım boyunca bu kadar donduğumu hatırlamıyordum.
Bir tepki veremedim.. gözlerimi kırpıştırmak ile yetindim sadece.
Daha yeni Benim yüzüme mi tükürmüştü o?..
Kadının suratına aval aval bakmatan başka bir şey yapmıyordum. Daha doğrusu yapamıyordum. Ne yapacaktım ki? Kadın benden en az 20 yaş büyüktü. Ona zarar mı verecektim bana tükürüğü için? Ben zarar veremezdim ki. Hem verirsem deltanın tepkisi ne olurdu bilmiyorum. Bu kadın deltanın neyisi olduğunu bilmiyordum ama önemli biri olduğunu yaptığı şeyden anlatmıştım. Kim deltanın eşisine dokunmaya Cesaret ederdiki? Yada bu kadın gibi kim ilk defa gördüğü birisinin yüzüne tükürme cesaretinde buluna bilirdi? Gerçi bu cesaretlik değil saygısızlıktı. Daha beni doğru düzgün bile tanımıyordu. Neden küfür edip bana tükürdüki?
"B-ben..bunu neden yaptınız?.."
Sesim titremişti."Çünkü siz her şeyin en kötüsünü hak ediyorsunuz! Ama Merak etmeyin hak ettiğiniz şeyi çok güzel bir şekilde vereceğiz. Sadece bekleyin."
Kadın sanki onun düşmanıymışım gibi konuşuyordu. Ki ben ona bir şey yapmamıştım. onu geç ben bu kadını ilk defa görüyordum. Bana, bize bu kadar kin beslemesi normalmıydı? Benden ailemden ne istiyordu? Ailem'mi bir şey yapmıştı? Ama yapsa benim niye haberim olmasınki? Bir şey olsalardı.mutlaka kulağıma gelirdi. Nede olsa bende o evde yaşıyordum.
"S-sizin bir yanlışınız olmal-"
"KES!"
sustum.
Kadın sesimi duyar duymaz sanki midesi bulanır gibi yüzünü buruşturuyordu.
"Haddini aşma. Bana, bize, saygısızlı asla ama asla yapma. Yoksa bedelini ağır ödersin. Bu evde sen hiç bir şey değilsin. Ne deltanın Sevdiği eşi nede bu evde değerli bir kişi. Hiç bir şey değilsin. Bunu aklında bulundur seni çirkin. Kendini unut ama bunları unutma."
Ne deltanın Sevdiği eşi..
Şu an kafamda tehlike çanları çınlıyordu.
Beni sevdiği için değil başka bir şey için evlenmişti.
Ben çok büyük bir oyunun içine düşmüştüm bilmeden..
En kötüsü ise hiç bir şeyi bilmememdi. ne yapacağımı bilmiyordum. Ne yapmam gerektiğini de.
Ne yapmalıyım?
"Tamam mı?"
Cevap vermedim.
Kadın kaşlarını çatta bildiği kadar çattı. Sorusunu yine sordu, ama ben yine cevap vermedim.
Kadın mümkünmüş gibi dahada kaşlarını çattı ve yanağıma o kadar sert bir Tokat atmıştıki ellisinin izi Yanağımda çıktığına yemin bile edebilirdim.
Yanağımdaki ısı gözlerimin dolmasına sebeb oldu. Yanağım adeta yanıyordu.
"Sen hadsiz! Ama hiç şüphen olmasın ben sana yapacağımı biliyorum."
Devam edecektir merak etmeyin böyle bırakmayacağım. (Rezil olduk)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[ GEÇMİŞİN İZLERİ ] •|TAEKOOK|•
Fanfictionbenim bildiğim evlilikler böyle değildi.. omegaverse omega jeon jungkook delta kim taehyung jungkook 18 yaşında taehyung 31 yaşında