~1~

23 1 0
                                    

Pohľad Jamieho

Ráno ma zobudí to, že cítim jazyk na tvári. Pomalý otvorím oči a keď uvidím svojho psa tak sa musím usmiať. „Dobré ráno aj tebe." Pohladím ho po hlavičke. Pozriem sa na hodinky. 6:45 tak to je akurát nato aby som vstával. Pretriem si oči. Postavím sa s posteľou a pretiahnem svoje stuhnuté telo, až mi na niektorých miestach pukne.

Prejdem do kúpeľne kde si opláchnem tvár a pozriem sa na svoj odraz v zrkadle až sa zľaknem. Preboha vyzerám príšerné. Hneď si dole pyžamo a do sprchy kde si dám dám sprchu na prebratie Keď sa osprchujem tak si dám uterák okolo pásu a prejdem zase ku zrkadlu. Zoberiem si kefku a zubnú pastu a umyjem si zuby. Potom si do ruky zoberiem hrebeň a snažím sa si trochu učesať vlasy. Keď sa mi to trochu podarí. Tak sa vrátim do izby.

Prejdem ku skrini, keď ju otvorím tak si odtiaľ vytiahnem tričko, ktoré je čierne, keďže všetko moje oblečenie je buď čierne alebo biele, ku tomu čierne roztrhané pušky cez to si vyberiem pušku čiernu bundu. Keď si to všetko oblečiem tak sa na seba pozriem do zrkadla. Teraz už začínam vyzerať ako človek. „Poď Jack ideme sa najesť a pôjdeme von." Usmejem sa na svojho psa, ktorý ku mne hneď pribehne. Otvorím dvere a keď Jack vybehne s dvermi tak sa musím potichu zasmiať. To je nedočkavec .

Keď zbehne dole tak najskôr idem spraviť raňajky Jackovi. Zoberiem jeho misku a do nej nasypem granule, ktoré kupujem veľmi značkové, ku tomu mu nakrájam psiu značkovú salámu. Položím misku pred neho. „Dobrú chuť." Usmejem sa a začnem vyťahovať vajíčka, zeleninu a parky. Vajíčka si spraví na tvrdo, parky uvarím a zo zeleniny spravím šalát. Keď to mám hotové tak si s tým sadnem za stôl a začnem jesť. Na jazyku si vychutnám tú chuť tých raňajok Keď raňajkujem tak sa postavím od stola tak prejdem ku umývadlu kde si umyjem tanier po sebe.

Vezmem vodítko do ruky. Zapnem ho Jackovi na obojok a vyrazím s ním do parku. Vídem von s domom idem cez park na pomalú prechádzku tak ako vždy ráno. Na chvíľu ho odopnem od vodítka nech si pobehá. Opriem sa o strom a sleduje svojho psa s jemným úsmevom. Keď sa ku nemu nevrátim tak si ho dá na vodítko a zapnem ho a idem s ním domov tak ho pustí s vodítkom. „Ahoj Jack a nerob bordel." Usmejem sa na svojho psa a svoj byt zamknem. Pozriem sa rýchlo na hodinky. Sakra si musím pohnúť inak prídem do práce neskoro.

Idem rýchlym krokom do centra mesta. Rýchlo prebehnem ulicou, kde je jeho masérske štúdio. Vbehnem do budovy a vybehnem na tretie poschodie. Odomknem dvere a vojdem do vnútra a tam sa prezlečiem do pracovného bieleho oblečenia. Prvý zákazník mal prísť za pár minút. Pripravím lôžko nato aby som na ňom mohol za chvíľu urobiť masáž. Keď niekto zaklope na dvere tak sa musím usmiať a idem ich. „Dobré ráno vám prajem páni Smith. Takže aká to bude dneska masáž?" Spýtam sa jej s úsmevom na perách. „Dobré ráno aj vám. Chcela by som klasickú masáž tak pol hodinovú." chápem prikývnem. „Tak sa choďte vyzliecť. Do kabínky." Podám páni plachtu. Keď odídem do kabínky tak si pripravím všetko čo potrebujem na tú masáž.

Keď sa páni Smith vráti tak jej ukážem rukou nech si ľahne na bruchu. Plachtu jej posuniem iba aby jej zakrývala zadok. Olej si roztriem v rukách a začnem masírovať stuhnuté chrbtové svalstvo. Tam kde to veľmi stuhnuté tak tam masírujem viacej a silnejšie trochu. Začnem jej masírovať jemne kríže. „Keď to bude bolieť treba mi povedať." Masírujem jej okolie krížov. Keď uznám, že má chrbát rozmasírovaný tak sa presuniem na stehná zozadu a začnem ich jemne masírovať. Takým to tempom jej vymasírujem za tú pol hodinu celé telo. „Tak hotovo páni Smith. Keď sa odíde obliecť tak si v hlave prerátam, koľko by mu mala zaplatiť. Keď sa vráti tak sa na ňu usmejem. „Koľko som dlžná?" Prerátam si to v hlave. „ 38€ prosím." Keď mi pani dá peniaze tak si s ňou dohodnem termín o mesiac. Takto pracujem celý deň a ďalší klienti za tento deň mám okolo 7 klientov.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 14 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Aké má farby dúha? 🌈 (Gay Story) Where stories live. Discover now