A vydala jsem se na letiše
Stojím před letištěm.A říkám si konečně začnu nový život. Tak když se konečně rozhodnu vejít dovnitř. Vidím spoustu lidí. Hm jdu si sednou. Najdu nejbližší místo kde bych si mohla sednout. Sednu si a držím vedle mě kufr.Nahle mě osloví takový mladý ale pohledný kluk. Zamumlal na mě. Dobrý den. Podívala jsem se na něj a řekla. Řekla jsem dobrý den co potřebujete?? On znovu zamumlal. Můžu se zeptat připadáte mi strašně povědomá? Docela jsem se zarazila . Náhle začalo něco začalo mluvit. Vážení cestující letadlo do New York City je připraveno odletět. Hned jsem zbystřila popadla kufr a šla. Vyhrkla jsem ze sebe jenom naschledanou. Chlapec mi ani neodpověděl jenom tak na mě koukal. No ale mě to bylo jedno šla jsem do letadla. Sedla jsem si na mé místo. A přemýšlela kdo to byl?? Hm beztak mě chtěl jenom očumovat. Odfrkla jsem si. Hm to je jedno. Zývla jsem. Asi si na chvíli odpočinu. Jak jsem řekla tak jsem udělala.Za pět minut jsem už byla tuhá.
O 2 hodiny později.
Najednou slyším u mýho ucha někoho mluvit. Slečno už jsme přistáli. Z nechucení jsem otevřela oči. A řekla aha promiňte nevšimla jsem si. To je v pořádku .Odpověděla.Vzala jsem ten těžký kufr a šla ven z letiště. Je tady docela zima. Jdu se ubytovat. Šla jsem ale vůbec jsem nevěděla kde jsem. Odchytla jsem někoho a zeptala se. Můžu se zeptat kde je nějaký ubytování?? Starší paní mi odpověděla támhle jak je ta zastávka. Poděkovala jsem jí a šla. Aa tady to je hm vypadá to jako malý domek? Zkusím zaklepat. Ťuk ťuk. Nikdo neodpověděl. Zaťukala jsen znovu. Tento krát se ozvala nějaká paní. Dobrý den chcete se ubytovat??Ano řekla jsem. Otevřela mi dveře taková pohledná paní.Měla černou sukni a bílou košili. Hnědé ale lesklé vlasy. Dobrý den řekla jsem. Trošku jsem se styděla.. Dobrý den vy jste slečna Lea Black?? Ano... Vyhrkla jsem . Tím pádem vás tu vítám 😊.
Paní mi předala klíče a řekla že je vše zařízeno usmála se a odešla. Poděkovala jsem jí a opětovala úsměv.Tak co jdeme na house tour!!!