Eerste dag in Parijs van Loena

168 0 0
                                    

Hi , ik ben Loena en heb een week geleden een job gekregen in Parijs. één dag later : Ben ik in Parijs toegekomen en dacht ik WOW wat een grote stad had en Ik was naar m'n werk gegaan waar ik goed verdien . Ik ben namelijk make up artieste en ik ging na mijn werk naar mijn villa wat ik had gekregen van m'n Beste vriend (crush) Hij was namelijk in België voor z'n werk en ik mocht bij hem intrekken en ik was zo moe ervan dat ik in mn bh en onderbroek in slaap ben gevallen . 4:20 m'n gsm ging af pling en m'n bedte vriend stuurde . Hij zei : Hallo Loena hoe is het daar? . Ik zei goed en hij zei ook Ik ben terug onderweg naar Parijs . Ik dacht OMG 😱 ik lig hier dan in m'n bh en onderbroek. En ik ging verder slapen . Volgende dag ging de bel . Hai Loena hoorde ik opeens en mijn beste vriend stond daar En hij sprint in mijn armen en hij moest iets zeggen .
Pov Zack: Ik kwam binnen en zag m'n beste vriendin op de bank liggen en ik vloog in haar armen en zei ik vind jou leuk meer dan vrienden 🤫 en ze zei ik jou ook en ze gaf me een kus op m'n wang ik werd helemaal stijf en daar stond ik daar in mn onderbroek. Pov Loena: Ik zag dat Zack stijf was en kwam dichter bij hem en ik kuste hem volledig

Ik ging deze nummer op zetten ondertussen maakte ik het ontbijt en Zack was gaan douche en Ik hoorde opeens uit de badkamer gekreun . Dit is het eerste deel .
Veel plezier met lezen .
Loena ☺

Seks & ParijsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu