Kıskandırmak intikam almak için iyi bir yol olsa da hem kıskandıran hem de kıskananın canı çok yanar.
Intikam almayı sevmem ama ödeşmek adettendir.
Intikam almak gerekir bazen.
Mutluluk bir intikamdır bazen.
Ahh intikam sesleri ile çınlıyor sokaklarda.
Aşkın çınladı kulağımda aldım intikamını almaya başladım sıra sıra. Önemli olan intikam değil vicdandır.» Aslan Pusuya Düşünce Nasıl Kurtulacağını Değil ; Öcünü Nasıl Alacağını Düşünür . . !
» İntikam, insanlığa yakışmayan kelime, lügatten sildiririm kuvvet geçse elime.
» İntikam, insanlıkla ilgisi olmayan bir kelimedir.
» Çok sakladığımız yemek bizden ekşimek suretiyle intikam alır.
» Öç alma vahşice bir adalettir.
» Hep intikam almayı düşünen bir kimsenin yarası, kapanacağına işler.
» İnsanlar iyilik ve hayır yapmaktan ziyade öç almaya daha yatkındırlar.
» Sersemler, intikamın tatlı olduğuna inanırlar.
» İntikam almakta ve aşkta, kadın erkekten daha gaddardır.
» Açıkça gösterilen nefret intikam fırsatını yok eder.
» İntikam, soğuk yenmesi gereken bir yemektir.
» İntikam alıp da sonunda pişman olmaktansa, affedip de pişman olmak daha iyidir.
» Yiğitlik intikam almak değil, tahammül etmektir.
» En anlamlı yemin söz vermektir, En büyük intikam affetmektir, En adi söz hiç sevmedim demek; Ve en güzel cevap gülüp geçmektir.
» Affetmek Ve Unutmak İyi İnsanların En İyi İNTİKAMIDIRR...
» Yiğitlik intikam almak değil, tahammül etmektir.
» Bazen senin hiç birşey yapmana gerek kalmaz; ALLAH senin intikamını sessizce alır...
» Bazen alabileceğin en büyük intikam ; affetmektir ve bazen karşındakine verilebilecek en güzel cevap ; gülüp geçmektir.
» intikamlar gecikir ama asla yaşlanmazlar
» ilkbaharı kıskanan kış gölgede alır intikamını. Kurt ölene kadar intikam peşinde ise bende kurdum.
Sustugum korktugumdan degil saygimin sonzsuzlugundadir.
Bu kadr kolay olamasin