yan yana

17 1 0
                                    

                                     ›Demir‹

Sabah saat 8.30  uykum var ve hala bi yanım pişman , üzgün ve hüzünlü . O günden beri yaklaşık 17 gündür içimdeki yapraklar bir bir lavın içinde taşa dönüşüyordu . Duygusuzlaşmıştım ve kimseyi umursamaz oldum . Yeni okul elbiselerimi giyindim , yemek yemek için odamdan indim . Çok güzel bir yemek beni bekliyordu , normalde bu yemeklerden bi tanesini sağ bırakmazdım ama iştahımı alıp götürdü kıytırık fakir arabasının tamponu . Ölmemek için bikaç birşey atıştırıp kapıya doğru yöneldim . Ki annem kravatımı ve saçımı düzeltti  ;
- Yeni bir yer , yeni bir okul , yeni insanlar lütfen sende biraz yenilen .
- Anne üzerime gelme . Sesim bıraz kırık çıktı ve neden olduğunu bilmiyorum ama bi hüzün beynime çöküp çenemi buruşturmuştu kafamı yere eğip sadece gözlerimi açtığımda ışığı görmek istiyordum . "Elimden geleni yapacagım" dedim .
Yalan söyledim evet yalan söyledim yapamam ben kimseyle konuşmam kimsede benimle konuşmasın , my next temel ilke .
Merdivenlerden inerken çantamı almadığım aklımın ucundan bile geçmemişti .
Ayağımı asfalta deydirdiğimde aklıma gelmişti ve saniyeler içinde kendimi şaşkın balkonun altında çanta tutmaya çalışırken buldum  . Annem çantamı atmıştı buraya kadar hikaye iyi ama çanta benim kollarıma değil yoldan geçen bi kızın kafasına kondu . Sabahın köründe , okulumdaki ilk günümde ne kadar da şanslıyım .
Çantayı yere düşen kızın yüzünden kaldırıp elime aldım .
Kız aynı ona benziyordu ve birkaç saniyede kendimi ona sarılırken buldum .
Kız kalkınca saçını kulağını arkasına savurup kocaman bir tokat yapıştırdı .
- Amaaaan sabahın köründe birisi kafama çanta atar birisi de ayağı kaldırıp sarılır , arkadaşım ne yaptığının farkındamısın ?
Kıza heykel gibi bakıyordum cevap vermedim , veremedim .
Kız uzun askılı çantasın tekrar koluna takıp aceleci bir yürüyüşle ve küçük mırıldanışlarla yürümeye başladı .  "Aptal pazartesi" , "aptal erkekler" , "aptal çantalar" . Kız tam uzaklaşıcaktı ki durdurup ;
-Aynı okula gidiyoruz lütfen hatamı telafi etmem için arabaya bin , okula kadar bırakmamıza izin ver .
Kız hiç tereddüt etmeden kabul etti , ki zaten okula da ilk günden geç kalmayı da başarmıştık . Yanımda çok güzel bir kız oturuyordu , bu beni endişelendirmiyordu beni endişelendiren onun İnci me çok benzemesiydi . Yan yanaydık ve ismini hala bilmiyordum .
-İsm..
-Özge .
Lafımı ağzıma tıkıp beni susturmuştu .
Umutsuzca susacaktim ki ;
-Senin ismin ne ? Dedi.
-Demir
......
Kahverengi2
Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum lütfen okuyan kişiler hatalarımı sert olmamak şartı ile yüzüme vurun .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin