Střet

56 3 6
                                    

- Ahojkyyy! Konečně tu je pro vás další příběh!! Předem chci jen říci, že to bude jen jedna část, takže je to spíš takový kratší příběh... Nebudu nic zdržovat a můžeme začít ogorovci! 💗





(Z pohledu Ondřeje)
Ach jo. Proč už je to skoro rok, co jsem odešel z Partičky? Můj život se tím spíše zhoršil. A víte co? Nesnášim bulvár co píše o mym odchodu. Že jsem se s Michalem Suchánkem pohádal?! Nic proti sobě nemáme... jen jsme se každý rozhodli jít jinou cestou. Zničil jsem naší partu a naše nádherné vzpomínky. A Richard s Igorem? S Richardem jsme se už několikrát viděli, furt mi tvrdí, že chyba není na mé straně ale já si to stejně furt myslím. A Igor? No to je právě ten problém. Myslím na něho časteji než bych měl. Ale proč? No protože s nim jsem měl ty nejhezčí vzpomínky. Ať už v DAMU nebo v Partičce, vystoupeních, dokonce i když jsme spolu natáčeli filmy a seriály (I Ženy mají své dny, nádraží, ordinace...) ale samozřejme nesmím zapomenout na naši reklamu na Twixx. Ale těch vzpomínek byla fúra i mimo kariéru a natáčení... strašně mi to chybí, myslím na to každý den, proto mě to tak trápí.. ani sám nevím, jakou cestu si vybrat. Jedno ale vím... zůstat u své kariéry. Nevim ale, jestli mám zůstat u moderování...Dnes vydává Partička novou sérii. Na pár dílů jsem se podíval, ale jen kvůli Igorovi. No nevypadá moc nadšeně. Že by to bylo mnou??..



*Jako každé ráno jsem vstával poměrně brzy. Jelikož dneska poprvé moderuji v novém pořadu. To jsem zatím netušil, že se vše večer změní... že mi to změní život.. bylo to pro mě další urpení , protože jsem zase měl v hlavě svého kolegu z Partičky. Ondřeji, proč se mu teda neozveš, když ho nepustíš z hlavy? No protože mám strach... strach z toho, že mě pošle doprdele... a navíc... má ženu. Janu. Sice je to herečka, ale nesnášim ji už od pohledu. Je mi strašně nesympatická. Vzbudilo me letní Slunce zařící do mých pomněnkových očí... protivně jsem zabručel, zvonil mi i budík a já ho agresivně vypl. Kdybych mohl, vyhodil bych ho z okna. Nojo, Ondřeji... máš práci.. kdybych byl pořád součástí Partičcky, bylo by to úplně jiný. Jen s boxerkama jsem svoje tělo zvedl a odešel do kuchyně. Zapl jsem vodu, abych si mohl udělat kafe.... No samozřejmě, že ke mě přiběhli moje dvě kočičky. Takže jsem jim musel dát přednost a dát jim najíst... po snídani přislo oblékání. Tmavěmodrý obleček... hurá bude se moderovat... lituji toho, že jsem moderování vyměnil za Partičku.
Poslední dobou, si ani nečtu bizár, protože mu nevěřim, co píše... často píše o tom, že jsem nejspíše teplej. Že ty moje projevy chování to dávají na jevo... možná že to je pravda?..

(Asi by vás teď zajímalo, co se děje u Igora, a co se mu motá hlavou, že? Nebojte, teď to zjistíte😉)

(Z pohledu Igora Chmely)
Od tý doby, co můj kolega Ondra Sokol odešel z Partičky to semnou jde nějak z kopce. A ještě hůře, když semnou bydlí Jana Janěková.. Ano. Moje manželka... herečka. A to myslim z obou slov smyslu. I doma předvádí herecké výkony.. já jsem (bohužel) její manžel ne proto že jsem chtěl. Právě, že mě k tomu donutila si ji vzít. Nemůžu ani projevit svůj názor, vyjádřit se a hned jsou problémy. Všechno teoreticky řídí jenom ona. Sotva se mi podaří ji přemluvit.... No když se nasere, je schopná mi vrazdit i facku. Já si ani na ni nedovolim zvednout ruku. Proč ji prostě neřeknu, že ji nechci? No protože jsem plachý chlap, dávam si až moc na všechno pozor. Takže bych řekl, že s Janou nemáme úplně ideální manželský vztah. Ale abych nemluvil jen o Janě, pojďme se vrátit k mému kolegovi, kterého jsem už zmínil... ano, Ondřej Sokol. Sleduju pořád na internetu, co je u něj nového. Prý si našel snoubenku z Londýna, s kterou se hned rychle rozešel. Nikdo neví proč, ani já. Taky jsem si všímal, co o něm píše bulvár. Prý je na chlapy... tomu nevěřim. Však po něm fanynky doslova skákají, každá druhá ženská o něj má zájem.. dneska mám natáčení s Partičkou. Jakub s Bohoušem jsou fajn, jen to není už ono. Ta jiskra vyhasla...Už to tak nepociťuju, protože Ondra odešel a mě to trapí... upřímně, se mi po něm styská... chybí mi naše doteky, co jsme spolu vždy prohodili.....no nic, jde se do práce......

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 06 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

STŘETKde žijí příběhy. Začni objevovat