*Akane szemszöge*
Áu..... Fáj a lábam.... Hol vagyok? Mi ez a fura hely? Olyan mint egy... börtön.? És hogy kerültem ide?
Megpillantom Lucifert ugyanebben a "szobában".
-Lucifer! Mi történt veled?-Nincs eszméleténél.- Jó semmi baj, megoldom és kiviszlek innen.
Leszedtem arról a bőr valamiről és odahúztam magamhoz, mivel még mindig nem tudtam felállni. Ráfektettem a hasamra, hogy kicsit tudjunk pihenni (én azért hogy legyen erőm hazavinni, ő meg mert konkrétan kínozták).
-Semmi baj, nyugi, hazateleportállak.-nem tudom minek beszélek hozzá, hisz nincs ébren.-Baszdmeg! Nem műkszik az erőm. Nagyon jó akkor most így kell hazavinnelek. Menyasszonypózban...
*kb. 1 óra múlva végre hazakínlódtam magam*
Végre itthon vagyok. Este van? Máris? Akkor senki nincs már ébren, tehát beviszem a szobámba Lucifert... Tessék, ígyni kényelmes ágy. Akkor a kanapén alszom, de kéne üzenetet hagyni neki, mivel nem tudja mi történt vele.
* 5 perc múlva meg is írtam a levelet*
Ez állt a levélben:
"Kedves Lucifer!
Kihoztalak arról a szörnyű helyről. Nem voltál ébren ezért az ágyamba fektettelek. Nyugi, nem egy ágyban aludtunk. Ha még aludnék és te felkelnél akkor van kávé a konyhában. És még annyi, hogy lehet, hogy Alastor bejön valamiért. Aludj jól!"
- A levél kész akkor mehetek aludni. Már úgyis fáradt vagyok.
*Lucifer szemszöge*
- Mhhmmm... Aaaa! Ja, csak álom volt.- megdörzsöltem a szemem, hogy lássak is valamit.- Hol vagyok? Mi történt? Ez nem az én ágyam... és nem az én szobám, hanem... Kié?-kiültem az ágy szélére.- Hé itt egy cetli. De ki írta? Charlie biztos nem, Alastor régiesen ír... Na mindegy. De mi is áll benne?
"Kedves Lucifer!
Kihoztalak arról a szörnyű helyről. Nem voltál ébren ezért az ágyamba fektettelek. Nyugi, nem egy ágyban aludtunk. Ha még aludnék és te felkelnél akkor van kávé a konyhában. És még annyi, hogy lehet, hogy Alastor bejön valamiért. Aludj jól!"
-Aludj jól... Audj jól... Aludj jól... Aludj... jól...Ez kedves. De persze nem írta oda, hogy ki az. Majd úgy is megtudom. Hány óra? 4:03. Akkor tuti nincs ébren.- Megpróbáltam visszaaludni... hát nem sikerült xd. Majd kb. egy fél óra múlva elaludtam.
...
-Aaa!! Hány óra? 7:00. Talán ébren van.-kimentem a konyhába.-Haló!
-Felkeltél? Máris?
-Akane?
-Igen? Mi a baj? Jobban vagy már?
-Azt hiszem igen.
-Mindjárt viszem a jeget feküdj vissza.
-Megfürdettél?
-Igen. Miért?
-De hát...- Akkor látott meztelenül. Baszki!
-Igen?
*Akane szemszöge*
-Igen?- Komolyan azt hiszi, hogy pont azt néztem hogy néz ki meztelenül? Amúgy is inkább a sebeit mostam.
YOU ARE READING
Luciferrel
FantasyCsúnya szavak lesznek benne!! Ha van ötleted a folytatáshoz oszd meg velem.