-Kérsz teát?-el kellett terelnem a témát
-Uhum.
___________________________________________
El készítettem azt a bizonyos teát. Elővettem a lenti fagyasztóból (mert csak ott van) egy csomag fagyasztott borsót vagy valami hasonlót. Ráraktam Lucifer lábára, letettem a teát és kimentem, hagytam pihenni. Őszintén nem tudom mit csináltam kb 10 percig a szobámban. Majd egy kis idő után bementem a hálószobába keresni valamit, mivel unatkoztam. Lucifer elaludt.
-Awwwwww. De cukiiiiiiii.- suttogtam magam elé miközben betakartam és levettem a lábáról a fagyasztott izét.- Akkor lemegyek köszönni mindenkinek.
Lementem. Jó reggelt kívántam a többieknek.
-Szia Charlie! Hogy vagy?
-Szia Akane! Jól, köszönöm. És te?
-Én is jól vagyok.-mosolyogtam szokásosan- Van valami hír az apádról?
-Sajnos nincs.-szomorodott el
-Gyere! Mutatnom kell valamit.-megfogtam a csuklóját és elindultam a lépcső fele.
-Tulajdonképpen hova megyünk?
-A szobámba.-mondtam határozottan
-De miért?
-Majd meglátod.
Közben odaértünk az ajtóhoz. Bevezettem a hálószobámba. És meglátta Lucifert.
-APA!-mondta boldogan
-Shhh. Alszik.-csitítottam le- Majd szóljak ha felkel?
-Igen kérlek. Köszönöm, hogy megmentetted!-ugrott a nyakamba-Ja, bocsi, elfelejtettem, hogy te nem szereted, ha megölelünk.
-Nem baj, nagyon hiányoltad. Megértem, mivel az apád.
Mikor Lucifer felkelt tényleg így tettem, majd pár nap múlva már ő is le tudott menni egyedül.
-Szia Akane!
-Szia Lucifer, te már ébren vagy?
-Igen, egy ideje, de nagyon fáj a fejem és szédülök.
-Akkor ülj le. Pihenj!
-De nem akarok.
-Akkor majd összeesel, te tudod.
-Jólvan na!-nézett rám durcásan, amitől elkezdtem röhögni- Nem csináld már ezt, nem vagyok kisgyerek.
-Pedig úgy viselkedsz.
-Mm!- durcizott tovább, mire én csak halkan kuncogtam- Nem vagyok ovis!
-Jólvan, de akkor viselkedj úgy, mint a Pokol királya, mert Elvileg az vagy.- az "elvileg"-et megnyomva. Le kell mennem valamit inni.- Mi vagyok én valami kicseszett óvónő? Csinálsz amit akarsz majd jövök.-lementem a pulthoz- Szia Husk!
-Szia! Jól vagy? Tegnap nem is láttalak csak délután.
-Igen jól vagyok. Csak azért jöttem, mert ma még nem ittam és "szomjas" vagyok.-közben idejött Angel
-Sziasztok! Miről van szó?
-Arról, hogy tegnap nem jöttem le inni. És mielőtt megkérdeznéd, jól vagyok csak elaludtam délután és nem akartam este lejönni, mert későn keltem fel.
-És, hogy hogy le jöttél most?
-Elfáradtam. Várjatok mindjárt jövök, én akarok főzni.
-Csak ne jambalayat, kérlek.-mondta szinte sírva Angel
-Hagyjál már a jambalayaval. Azt majd csinál szarvaska, én magyart főzök. Szerintetek mi legyen?
-Rántott hús.
-Nekem mindegy.-mondta unottan Husk
-Oké.
-Jó, jó, jó csajszi de miért is vagy elfáradva?-kérdezte Angel Dust félredöntött fejjel
-Majd megtudjátok, ha eljön az ideje.
-Úúúh!-mondta Angel perverzen
-Hagyd már békén!-ütötte fejbe a pókot Husk-Menj csak.
-Köszi!-Mondtam, majd gyorsan elmentem. Megbeszéltem Alastorral, hogy had főzzek én.
Megcsináltam a rántott húst és csináltam mellé palacsintát Lucifernek. Felvittem a szobámba.
-Lucifer.
-Mi van?
-Itt van az ebéd.
-Nem vagyok éhes.
-Persze. Egyél!
-De nem akarok.
-Hazaudsz, ne hisztizz már! Csináltam palacsintát.
-Mi?-nézett rám csillogó szemmel
-Most pedig egyél!
-Köszi...-motyogta az orra elé
-Tessék?
-Semmi.-Mintha nem hallottam volna.
*1 héttel később*
-🎶Jó reggelt!🎶-mondtam boldogan szinte énekelve
-Fáradt vagyok még nem akarok felkelni.
-Késő van kelj fel. Kedvesem....
-MIÉRT MONDTAD EZT?!
Kitört belőlem a röhögőgörcs, aztán ő is nevetett.
-Bocsi, ezt muszáj volt. Jobban vagy már?
-Igen. Lemehetek végre?
-Aha. Azért szóltam. Segítsek?
-Nem kell.
Felkelt és elindult lefelé. Majdnem elesett. Odarohantam hozzá.
-Látom nagyon jól vagy. Gyere ide, mindjárt összeesel.
-Ne már, jól vagyok.
-Csak segíteni akartam.
Lement, én meg utána mentem.
-Sziasztok!-mindenki ránknézett
-Lucufer meg mit keres itt? Azt hittem eltűnt.
-Igen, úgy volt... Csak hazahoztam.
-És nekünk nem szóltál. Hát köszi.
-Mondtam Angelnek meg Husknak megtudják mikor eljön az ideje.
-Akkor erről volt szó. Értem. Miatta voltál elfáradva?~-kérdezte Angel perverzen
-Ne gondolj ilyenekre.
-Te elfáradtál miattam?
-Mert úgy viselkedsz, mint egy óvodás kisgyerek. Talán...
-Ne kezd megint.
-Csönd!
-Na jó de hogy történt?-kérdezték érdeklődve a többiek
-Mit tom én. Odakerültem, megláttam hazahoztam és ennyi.-válaszoltam a kérdésükre. Közben ideért Charlie is
-Apa! Hiányoztál-ölelte át Lucifert a lánya, olyan erővel, hogy majdnem hátradőlt.
-Nekem is hiányoztál.
Sziasztok! Remélem nincsenek benne helyesírási hibák. Találkozzunk a kövi részben :).
YOU ARE READING
Luciferrel
FantasyCsúnya szavak lesznek benne!! Ha van ötleted a folytatáshoz oszd meg velem.