Yalnızlığımın sinyalleri...

104 18 23
                                    

YALNIZ ADAM

Ne kadar guzel bir gundu oysa. her yerde cicekler acmis, kus civiltilari.... ayşe teyze sabah sabah börek yapmıs üsenmeden , onun da mis kokusu burnumda. acaba ona kahvaltiyami gitsem diye dusunmedim degil. ama yetismem gereken bir sunum vardi. hizla hazirlanip evden ciktim. o da nesi . karnimdaki sesler bana aclik sinyallerini veriyordu. kose basindaki simitciden bir simit alip yoluma devam ettim. buram buram tüten bahar kokusunu icime cektim doyasiya. her zamanki cafede sunum yapacagim cocuk beni bekliyordu. hızla sunumu yaptm ve cevabini kisa zamanda bekledigimi soyleyerek oradan ayrildim.
Zeyneple bulusacaktik bir saat sonra. Alisveris merkezine gidip onu beklemeye basladim. offf nerde kalmisti bu kiz. saat 13:00 da burda olcakti sozde. arayip nerde oldugunu ogrenmek istedim. telefondan gelen tek ses aradiginiz kisiye ulasilamiyordu.saatlercebekledim onu. ama gelmedi. alısveris merkezinden ciktigimda hava kararmisti. ne yapacagimi bilmeden oylece yürüdüm.saatlerce sokaklarda dolastim. saat neredeyse gece yarisini bulmustu ama eve dönmek istemiyordum. deniz kenarina indim. kumsalda icki icen bi adam vardi yaninda gittim. gel otur dedi. ictigi sarap sisesini bana dogru uzatti. el isaretiyle reddettim. adamin ustu basi darmadagindi. pantolonunda bikac yirtik vardi. mavi gozlerini bana dikti ve
- ask acisi mi ? dedi. sustum , sadece kafami salladim evet dercesine.sonra sen neden bu haldesin diye sordum bu yakisikli ama darmadagin adama.
-benim derdim de ayni ogul dedi. sabaha kadar muhabbet ettik bu kendi fakir gonlu zengin arkadasimla.bazen hic tanimadigimiz biriyle dertlesmek daha iyi gelebiliyordu insana.bunlari dusunurken usudugumu hissettim.geceden yaktigimiz ates sönmüstü hava ayazdi. . iyi yürekli adam uykuya dalmisti. uzerimdeki ceketi onun uzerine orttum ve oradan ayrildim.eve döndügümde kapida ev sahibiyle karsilastik. son kirayi ödeyememistim. onu istemeye gelmis olmaliydi. ne diyecektim simdi ben adama. selam verdim gulumsedi." merak etme kira icin gelmedim" dedi icimi rahatlatmak istercesine. en kisa zamanda ödeyecegimi soyledim . kafa salladi. "komsulari ziyarete gelmistim gidiyorum oglum " dedi. elini optum ve onu ugurladim. hizla merdivenleri ciktim ve kendimi eve attim. neden hersey bu kadar kotuydu neden...
Bir dus alip yatagima uzandim. elim telefona gitti dayanamayip tekrar aradim. hala kapaliydi telefonu. bana bunu neden yapmisti. bu nedenleri dusunurken uykuya daldim.
telefonun sesiyle irkildim. arayan annemdi.saate baktim 23:35 . bu saatte annem niye arasin ki beni diye dusundum ve telefonu actim. neyseki kotu birsey yoktu. butun akrabalar oraya toplanmis benimde sesimi duymak istemisler. "anne uyuyorum " dedim ve kapattm trlefonu. konusacak halim yoktu. bir yabanci boyle durumlarda sana nekadar destek olursa , bir yakininda bir okadar durumu zorlastirabiliyordu. ses tonumdan uzgun oldugumu hissetmesini istememistim.
Gunler , aylar birbirini kovaliyordu. Ot gibi yasiyordum artik. İstanbuldaki evi bosaltip , babamin izmirdekideki 1+1 evine yerlestim. kimseyi istemiyordum yanimda. sanirim bir on kilo kadarda zayifladim. gorenler bu halin ne demeden gecemiyorlardi. Birgun parkin birinde oturuyordum. yanima bir kadin oturdu hic sormadan ve cekinmeden. sanki beni taniyormus gibi bir tavri vardi. saskin ifadeyle yuzune baktim. yuzundeki gulumseme onu sempatiklestiriyordu. kizamadim. ikimizde sustuk. belki bir saat oylece oturduk. tam kalkacaktim ki kolumdan tuttu. " hey dur hicbir yere gidemezsn " dedi. -neden sen kim oluyorsun acaba dedim. gulumsedi ve beni oturtturdu yerime. "seni bu halde gonderemem perisansin anlat ne oldugunu "dedi. - sen iyilik melegi misin, git baskalarina yardm et bana bulasma dedim ve oradan uzaklastim.

bir sene sonra......

istanbula dönüp yeniden bir hyat kurmustum kendime. işime dört elle sarilmis ve cok daha iyi bir konuma gelmistim. herseyi unutmus sıfırlamistm , mutlu ve huzurluydum. yinede bir eksiklik vardi hayatimda. zaman icinde dogru insani bulacagimdan emindim.
Bugun toplantida o kizla karsilastim. o deli kizdi. tum cilginligi , sicakkanliligi ve sempatikligiyle karsimda duruyordu. artik iş arkadasimdi. yeni bir hayat belkide yeni bir ask bana kollarini acmis gel diyordu kimbilir.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YALNIZ ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin