3.on byl tvuj ex!

0 0 0
                                    



CASSIE

hned toho večera co sem se vyspala s Natem mě odvezl domu z čehož sem byla zklamaná, možná vypadám jako lehká děva někdy se tak i chovám ale, jemu sem veřila řikal aď mu dám šanci? před domem sem mu chtěla dát pusu a on se otočil a s usměvem odjel a mě to došlo.
"KURWA!!!" hned jak sem otevřela dveře do pokoje sem se všim začala házet a začala sem křičet a doslova sem měla hysterickej zachvat "proč já kurwa co sem komu udělala" měla sem záchvat, už od mích 10 let trpím depresemi a uzkostmi,věci na který myslim při jednom takovémhle záchvatu nejsou normální,vlastně vše co se děje v mé hlavě není normální.

ráno byla sobota,krásná klidná a naprosto tichá až do chvíle co mě z mého polospánku probudilo hlasité zvonění a bušení na dveře
a slyšela sem Maddie
"ty štětko otevři! dělej nebo ty dveře KURWA vykopnu!!!!" o kurwa ona o tom ví. dveře sem otevřela "maddie počkej!" "ty štětko chrápala si s mim klukem?!" "maddie ja ti to vysvětlim" "takže jo?!" "jo!" maddie odešla a nic si nenechala vysvětlit

MADDIE

Ta kurwa to udělala !? to je jasný proto se zaijmala tak o Nata a chtěla o něm něco vědět a na těch hajzlech určitě prcal s ní! to je jasný ona neodešla on jí tam prcal ten debil! brečela sem celý hodiny a až v pondělí sem vstala do školy. Nat se všude promenádoval s tim že šukal s Cassie,bylo mi jí najednu stranu líto,další trofej na kterou už nikdy nesáhne. Lítostivích pohledů bylo víc jak dost

NAT

Ve škole sem byl frajer a Maddie se to dozvěděla a celá zničená přišla do školy. Hned zamnou naběhla Cassie fakt dost nasraná a začala řvát že se všichni kolem nás schromaždili do kroužku "Ty kriple jeden zasranej! co si kurwa všem nakecal?!" viděla to i maddie

"Cas klid" řekl sem flegmaticky
"DRŽ HUBU A POSLOUCHEJ MĚ! ty tvoje keci typu Cas ale ty si jina než Mad si hezka chytrá dokonalá a záleží mi na tobě,to všechno si strč někam ty kriple já ti věřila! a víš co radši bych prcala s kriplem jako je Will a věděla bych že je to jednorázovka namísto prcat s kriplem jako si ty a myslet si že to vydrží" ou kurwa hned mi přilítla pěkná pěst která kurwa bolela

MADDIE

Neodpustim jí to,ale smát nahlas sem se musela. Konečně nějáka holka co mu dala pořádně do huby! vzala sem si sešity a z meho opovzdálý sem se vydala do třídy.

dnes po škole o odpoledce kterou máme jako poškolní hodinu na školní zbližování se a odpočinek sem viděla jak Cassie sedí na klíně Natovi a bylo mi jasný že hvězdička se blejskla a jisrka rychle přešla.

NAT

s míma slovama sem nelhal tak úplně, Cas byla opravdu jiná vyčnívala z davu těch ostatních obyčejných holek co sou vedle ní nuly. S Cas sem si promluvil a řekl jí vše na rovinu, za mého monokla se taky omluvila a dokonce přistoupila na to že budeme tvořit nový pár naší střední. Všichni nás milovali byly sme nejslavnější pár na škole. Přišlo mi že s Cas je to jiný, ona se o mě zaíjma, chce vědět kolik mám sourozenců kde sem vyrůstal a tak,Maddie to nikdy nezaijmalo.

CASSIE

Ovšem odpustila sem mu a vše mi vysvětlil. Maddie seděla sama s Alexem,všem přišla jako kráva za to že na mě hystericky ráno v sobotu řvala

po odpoledce sem si šla pro věci do skřiňky a zastavila mě Mad s Zoe. "Seš neuvěřitelná kráva Cas" spustila zoe a sedla si na schody. Muj pohled mluvil za všechen jed a otrávenost co sem v sobě teď měla. Nat měl skříňku na druhé straně a v dálce sem viděla jeho siluetu. "Seš krava Cassie a tohle si posrala jak si mohla?" začala na mě Mad. "co?" zeptala sem se. "JAK SI MOHLA CHRÁPAT S MIM KLUKEM?!" "on nebyl dopiče tvůj kluk Maddie!" "ALE VŽDYCKY SE K NĚMU VRÁTIM!" "Tak sorry kurwa Madison ale já tady nejsem vždycky!" "co sis vůbec myslela Casiedy?!!?!!?" "co sis myslela ty když ses vykousavala na gauči s Alexem mezi tim co sem za tebou přiběhla a snažila sem se ti říct všechno co na mě TVUJ EX NAT ZKOUŠEL!" "ALEXE NECH NAPOKOJI KURWO" "drž hubu sakra Madison! není všechno jenom o tobě?! ty nejsi ta hlavní stránka a sere tě to!" "ne sere mě že šukaš miho kluka!" "on tě odkopl a je semnou! co si čekala? že budu čekat dva roky než zjistim že vždy když se rozejdete se k sobě vrátíte?! MADISON UŽ SE VZPAMATUJ NEZAIJMA MĚ ŽE POTŘEBUJEŠ POZORNOST!A ANI MĚ NEZAIJMÁ ŽE SE VYKOUSÁVÁŠ S ALEXEM ALE FURT CHCEŠ PRCAT TVÝHO EX!"

jo vybalila sem to všechno najednou a celou dobu u nás stál Nat "seš hrozná svině Maddie! co si myslíš že já tě budu přemlouvat aby sis semnou jednou za měsíc zašukala protože spolu chodíme?!" spustil na ní Nat a ona i s Zoe odešla......

secret whispersKde žijí příběhy. Začni objevovat