Merhaba arkadaşlar ben Çağan Efe Ak,
24 yaşındayım,mafyayım,taş kalpli olarak bilinirim ama aslında öyle değilimdir insanlara soğuk davranıyorum daha önce hiç sevgilim olmadı. En yakın arkadaşım yağız daha anne karnından arkadaşız anne demişken annem beni daha çok küçükken terk etti o günden beri kadınlara olan inancımı kaybettim bazen yanlışlıklada olsa insanlara kötü davranıyorum işte bu yüzden etrafımdakileri yanlışlıklada olsa kırıyorum bu yanımdan nefret ediyorum şirketim var yağız ile beraber orada çalışıyoruz dedim ya çok yakın arkadaşız biz yağızla birbirimiz için başkalarını kurşuna dizmeye hazırızdır. Size biraz özel hayatımdan bahsedeyim,babam kendisi ben daha 19 yaşında iken vefat etti zaten kendisinden pek hoşlanmazdım her fırsatta bana şiddet uygulardı döverdi falan ama pekte umursamazdım. Annem onu çok özledim beni terk etmiş olsa bile bir insanın bir anneye ihtiyacı var ha bu arada söylemeyi unuttum ama benim bir kız kardeşim var Ülkü Hilal Ak neyse çok boş yaptım görüşürüz iyi okumalar!
Selam! Ben Tuana Naz Tiryaki,
20 yaşındayım,bir abim var Yağız Tiryaki. Annem ve babam yok ben daha çok küçükken ikiside ölmüş tabi insan özlüyor ama elimden gelen hiç bir şey yok,en yakın arkadaşım Ülkü Hilal Ak. Ülkü ile aynı okuldayız bu son senemiz Ülkü ile tanışmadan önce baya bir zorbalanıyordum ama Ülkü geldi ve değiştirdi beni. Sessiz biriyimdir konuşmayı pek sevmem ne zaman üzülsem veya bir şeylere kırılsam annemin mezarına giderim ve ona olan biten her şeyi anlatıp ağlarım sonra babamla onun mezarını sulayıp giderim bazen ise sabahlara kadar orda kalırım ağlarım kendimi onların yanında güvende hissediyorum abim bazen eve gelmiyor Çağan denilen arkadaşı ile beraber şirkette sabahlıyorlar malum işleri çok bense böyle günlerde Ülkü'yü bize çağırırım yalnızlıktan ve karanlıktan korkarım hatta insanlardan bile insanlar bazen korkutucu geliyorlar gözüme uyumayı severim uyku her şeyden kaçmanın tek yolu hani derler ya uyursan gece biter uyumazsan sen işte ben kendimi bitirmemek için uyuyorum derslerim çok iyi daha önce hiç sevgilim olmadı abimden başka hiç bir erkeğe güvenemiyorum güven vermiyorlar bana korkutuyorlar beni bazen düşünüp düşünüp iyiki Ülkü ile arkadaşım diyorum hani vardır ya öyle birbirine zarar veren arkadaşlıklar işte biz Ülkü ile tam tersiyiz iyi geliyoruz birbirimize Ülkü beni bataklığımdan çıkardı tabi bende onu birbirimize anne olduk abilerimiz ise bize baba oldular. Çok boş yaptım sanırım neyse iyi okumalar size......
Hey! Merhabalar! Ben Yağız Tiryaki,
24 yaşındayım,mafyayım,insanlar bana soğuk derler ama aslında tanısanız baya kafa dengi biriyimdir. Naz kız kardeşim...ondan başka hiç bir kadına ne inanabiliyorum nede güvenebiliyorum Naz'ı onun sandığından çok seviyorum annem ve babam ben 14 Naz ise 10 yaşında iken öldüler ama allahtan Çağan'ın babası bize yardım etti tabi sonra babasıda öldü biz artık kendimizi koruyup kollayabilecek bir yaştaydık bu yüzden çokta takmadık Naz Çağan'ı hatırlamıyor çünkü onu hiç görmedi gibi biz eve geldiğimizde Ülkü ve o uyumuş oluyorlardı veya biz sabah çıktığımızda çok erken olduğu için asla birbirlerini görmediler bazen Çağan ile şirkette sabahlıyoruz evet! Çağanın babasından kalan şirkette çalışıyoruz neyse ben pek uzatmayı sevmem iyi okumalar size...
Merhaba! Ben Ülkü Hilal Ak,
20 yaşındayım,okuyorum bu yıl son senem,en yakın arkadaşım Tuana Naz Tiryaki çok seviyorum onu bir abim var Çağan Efe Ak abim mafya Yağız abi ile babamdan kalan şirkette çalışıyorlar ben sevimli sevecen biriyim daha önce hiç sevgilim olmadı erkeklere güvenmiyorum tabi abimden başka erkeklere korkutuyorlar beni çok küçükken bir komşumuzun kocası onu aldattığı yetmiyormuş gibi birde kadını öldürdü oysa o kadar iyi bir kadındı ki her kek çörek poğaça gibi şeyler yaptığında bize götürüyordu bizimle hep ilgileniyordu abimin işleri yoğun bazen Yağız abi ile şirkette sabahlıyorlar bense Tuanalara gidiyorum zaten evlerimiz karşılıklı abim ve Tuana daha hiç birbirlerini görmediler garip olanda şu ki abim benden başka hiç kimseye güvenmezken hayatında daha önce bir kez bile görmediği görmediği Tuanaya güvenmesi aşırı garipti ama çokta umursamıyordum sınıftaki erkeklerin hepsi ya bana yada Tuanaya aşıktı e tabi güzeliz sonuçta ama biz yüz vermiyorduk neyse size iyi okumalar umarım seversiniz..🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yabancı
RomanceEğlencesine yazıyorum beğenmeyenler okumayabilirler ve önceden uyarmak istedim fesat bölüm veya benzeri şeyler yapmıyorum! İyi okumalar