O gün her şey daha bir garipti aslında. Aramızdan böyle bir cevher çıkacağı havadan bile hissettirmişti...
Tarih dersi için performans sınavına cok iyi hazırlanmıştık. Çok iyi hazırlanmıştık derken yanlış anlamayın kopya yazdık. Öyle ders mers bize ters. Çalışmayız, ailemizi utandırmayız. Onların başını eğdirmeyiz. NİSA arkadaşımızın bize verdiği azıcık bi kopya vardı. Kendisi bir ton kopya yazıp bize başlık vermişti sağolsun. Neyse, sıraya yazdık. Yetmedi. Sınıftaki arkadaşlarımızdan medenica ders çalıştırmasıni istemiştik. Ama kabul etmeyince illegal yollardan hallettik ve birazcık bakındık notlara ayıp olmasın diye.
Sonra ben bizim tarihçi anlamasın diye üstün zekamı kullanarak kopyaları farklı yerlere yazdım. Çok akıllıcaydı, siz yapmayın. Sonra hoca bizi ayırır diye dedim ki beyza ya.
"Her seferinde hocalar ayırınca ben gidiyorum. Bu sefer sen gitcen."
O da ok dedi ve sıraya yazdığım kopyaları kağıda geçirdi. Sonra sınav başladı hoca geldi falan. Buralar gereksiz detay. Bizde hoca bizi ayırmasın diye aramıza on tane falan çanta koyuyoz. Bu taktiği yapın bizde hep işliyor. Sonra sınav ortalarında çantayı indirdik. (Sınav başladıktan üç dakika sonra)
Sıradan bakıyorum ama yazdığım yerleri bulamıyorum. Bunu nereye yazmıştım amk diyorum. Sınav boyunca sırayı baya bi zor durumda bıraktım neyse. Sonra beyza ya kopyaları çıkar diyorum. Beyzanin kendine hayrı yok zaten. Nisaya soruyorum. Kanka bilmiyorum deyip sikip atıyor. Neyse biraz da hocamız garip birisi olduğu için sınav ortasında ses çıkarıp ders kaynatıyoruz. Bu anlamıyor. Biz de birbirimize kopya veriyoruz. Nisa dışında o kendi yapıyor. Kopyaları yazdığı ve bize vermediği için hanımefendi.
Neyse ben en sonunda iki tane boşluk(kurdistan) bıraktım. Birisi taş işçiliği cevabıydı diğerini hatırlamıyorum. Ben kağıdımı verirken hocaya yalakalık yapım dedim ve kağıdımı ortalara koydum mal gibi. Hocam düzenliyim mi kağıtları üstünü kapatiyim mi falan diyorum. O da evet evet yap diyor. Ben kağıdımı ortalara koydum oturdum. Nisa bir anda kopya vermeye başladı. "Amk nisasi niye bana da vermedin bir saattir kopya istiyorum kağıdımı şimdi verdim" dedim. "Kanka sende beyzaya kopya veriyon sandım" dedi. Ne alaka mk.
Sonra beyza kağıdını verirken benim dolduramadigim iki soruyu nisa dan yazdı. Bende "kanka benim sorularımı da yazar mısın ben hocayı oyalarım" dedim. O da ok dedi. Gitti kağıdını vermeye.
Ben "kağıdımı aşağılara koydum ama" dedim duymamış kölem. Bir saat benim kağıdımı aradı. Tam birinin cevabını yazmış, o sırada herkes sınav kağıtlarını vermeye gidince orası çoğaldı ve hoca fark etti.
"Hey siz dağılın ordan diye bağırdı. Sonra beyzaya "Den kopya mı cekiyorsun senin elinde kalem var" dedi. Beyza da "hayır yok hocam" diyor. Ama elinde kalem bize bakıyor. Sonra biz beyzaya nisayla birlikte bakıyoruz o sıra tabii.
Nisa "bu salak orda napıyor hâlâ" dedi güldük sonra beyzaya seslenmeye başladık beyza çabuk gell diye. Ama beyza hocaya bakıyor hâlâ hoca duvar kenarındaki tayfayla konuşuyordu. Beyza gelsene artık amk diyoruz. Beyza malı hocaya bakıyor kalakaldı. Sonra en sonunda bizi duydu ve geldi.
Kralım bir tane sorunun cevabını yazmış hemen köle ayağı çektim. (çektim 🤔)
Öyle işte baya güldük ama inş hoca anlamaz benim yazım Ankara beyza nın yazısı götümkara. Ama hoca daha önünü göremiyor. Saldım o yüzden. Anlamaz o mal.
Bugünün anısı bu kadardı bu daha yeni oldu btw. İki hafta önce oldu. Neyse çok komikti baybay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAYLIK
HumorBu kitap çok kaliteli içerikler paylaşıyor. içinde anılar brawl stars fc jungkook ile hayal et vs. şeyler bulunuyor. her canım istediğimde bölüm geliyor, takipte kalın. (Ve hayir birinci bolumu bindokuzyuz bilmem kacta atmadim)