2🩷

11 2 1
                                    

Jimin Jungkook'un üzerinden hemen kalktı.

"Özür dilerim çok ağırım dimi" (Jimin)

"Jimin ağır değilsin özür dilenecek birşey yok" (Jungkook)

"Jimin sevgilimin üzerinden hemen kalk" (Teahyung)

"Teahyung bu kadar kıskançlık yapma o benim kardeşim gibi hatta kardeşim" (Jungkook)

"Jungkook ben kıskanmıyorum sadece bu sürtüğün senin üzerinden kalkmasını istiyorum bu kadar" (Teahyung)

"Ne dedin sen" (Jungkook)

"Dediğim şeyi gayet iyi duydun" (Teahyung)

"Teahyung o ağzını hemen topla gerekirse Jimin için herkesi herşeyi karşıma alırım seni bile!" (Jungkook)

"Siktir ol burdan Jungkook seni elimde oynattım zaten ve sen bunu anlamadın bile" (Teahyung)

"Seninle çıkmayı istemiyordum zaten" (Jungkook)

"İyi o zaman siktir olup gidebilirsin" (Teahyung)

"Gideceğim zaten" (Jungkook)

Jungkook Jimin'in elini tutup onu tuvalete getirdi.

"Jimin iyi misin?" (Jungkook)

"Ben cidden sürtük müyüm?" (Jimin)

"Hayır tabiki" (Jungkook)

Jungkook Jimin'e sıkıca sarılmıştı.Ağlamaya başladı Jimin.Şuan kaslı kollar arasında okadar rahattıki.

"Özür dilerim aranızı bozdum" (Jimin)

"Senin suçun değil hem hyung'unda ona bayılmıyordu be küçük civciv" (Jungkook)

Bu sefer sıra Teahyung'a gelmişti.Jimin'i üzmenin sonucu genelde ağzınının yüzünün dağılması olurdu.

"Ben ona gününü göstereceğim sen rahat ol miniğim" (Jungkook )

"Hyung başını belaya sokma olurmu?" (Jimin)

"Sen neden bu kadar tatlısın ya minik kardeşim benim" (Jungkook)

"Hyung ben gideyim artık Namjoon ve Yoongi bekliyor" (Jimin)

"Tamam" (Jungkook)

Teahyung tuvalet'e girip konuşmaya başladı.

"Jimin sana aşık.Mutlu oldunmu?O sana aşık sevgilisi olan birine.Ne kadar utanç verici olmalı onun için.Sevdiği adam bir başkasının" (Teahyung)

"Teahyung sen ne diyorsun" (Jungkook)

"Evet o sana aşık" (Teahyung)

Jungkook sınıflarına doğru koşdu.Sınıftan içeri girdiğinde gördüğü manzara'ya karşı durdu.Jimin sırasına kafasını koymuş yatıyordu.Yanyana oturuyorlardı.Jimin derste hiç konuşmaz sadece dersi dinlerken Jungkook tam tersiydi işte tam olarak bu yüzden yan yana oturuyorlardı.Jungkook ne kadar sinirli olsada onu uyandırmaya kıyamamıştı.Ona ne olmuştu böyle.O Jimin'e aşıktı ama ne düşünürdü insanlar bilmiyordu.Jimin'in her kusuruna ayrı ayrı aşıktı.Jimin Jungkook'un yaptığı fazla sesten dolayı uyanmıştı Jungkook'sa ona hemen soru sormuştu:

"Jimin bana aşıkmısın" (Jungkook)

"Jungkook..." (Jimin)

"Söyle bir şeyler!" (Jungkook)

"Evet" (Jimin)

Jungkook birşey demeden Jimin'in dudaklarına yapışmıştı.Jimin karşılık vermeyince geri çekildi Jungkook.

Jikook"Hiç mi sevmedin"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin