Not: magic school'u izleyemediğim için birazcık doğaçlama oldu umarım sorun olmaz
(felixin ağzından)
Selam! Birazcık dördüncü duvar ardına konuşmak istiyorum okulumuzu adı "magic school" ana karakter sayılabilirim okuluma gittiğim anda güçlerim belirlendi... Ateş aslında ben kendimi su gibi düşünmüştüm ama olsun neyse haydin okula gidelim! (NPS gibi oldu(Dördüncü duvarın ardından)
Felix okula gitmek için hazırlandı büyü eşyalarını alarak okula yöneldi ve erkekler yurduna doğru çıktı eşyalarını yerleştirmek için odalar kişi kişi ayrılmıştı kendi ismiyle odasını aradı dip nota baktı "ateş, su, hava, toprak kişilerı ikişerli ikişerli kaynaşmaları için aynı odalara konulmuşlardır"Felix paniklemişti çünkü kendini bir şey zanneden, suyuyla övünen, popüler, kız erkek farketmeksizin ona sulanan ve kendini big boy sanan -ama olmayan- hyunjinle aynı odada kalmak istemiyordu zaten düşmanıydı hiç çekemezdi odasını ve ismini aradı...
Tek kalıyordu! Zıplaya zıplaya odasına gitti çok mutluydu odasından çıkarken hyunjini gördü ve dipnotu gösterdi
_dikkat et istemediğin biri gelmesin
Hyunjin ters ters baktı
_ateşlerden nefret ederim her türlü sorun çıkıcak, senle olmasam bari minho olsaydı iyi olurdu... Aaa minhola jisung kalıyorlarmış bunların kavgasıda hiç çekilmez şimdi..._merak etme ben tek kalıyorum ✌️
Hyunjin Felixin eline sinirle baktı geri notlara baktı
_hyong-jin mi?! Bu kim ya hem adımı çalmış_ adınız çok farklı hyun!
_bana hyun deme! Aşırı sinir bozucu
_hyun hyun hyu-
Hyunjin elini hızla felixin ağzına koyup duvara itti sırtı sertçe çarpınca ufak bir acı ciyaklaması çıkardı sırtı acıdığı için yüzünü buruşturdu
_ daha beterini yapmadığıma şükret
Omzundan onu duvara çarptıktan sonra felix sinirlendi hyunjin yakasından tuttuğu gibi diğer duvara çarptı_haklı olmadığımı biliyorum ama bana saldıramazsın ağzımı kapatman yeterli olabilirdi çapması... Benim için fazla...
Hyunjinin geri saldırmasıyla kavga etmeye başladılar öğrencilerin bazıları çekirdek kola yapıyor bazıları ayırmaya çalışıyor bazıları da kendi aralarında bahis oynuyorlar en son öğretmenler bıkmışcasına ayırdılarÖğretmen: shh! Sessizlik! Tamam kavga bitti herkes odalarına hadi (çocuklar sızlanmaya başladılar) sızlanması kesin haydii!
Herkes odalarına dağıldılar
Ertesi gün yan odadan yüksek kahkahalar ve şakalaşmalar duydu nazikçe uyarmak için çıktı ancak...
Eveeeeett 321 kelime oldu umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir gerçek bir enemies to lovers yapmak istedim istekleri ve eleştirileri beklerim
Daisy fırlar! 🧚♀️