[slovo autorky]
Chtěla jsem začít něčím velkým. Ale... Teď mě zrovna nic nenapadá, takže vás toho ušetřím. Upřímně, ani teď nevím jak začít a vlastně ani netuším, jak formulovat své myšlenky na papír. Ano, čtete správně, na papír - všechno si předepisuju hezky pěkně po staru aby se mi to někam v počítači neztratilo. To by mi přivodilo infarkt. Přeháním? Možná trošičku.
Když jsem se rozhodla, že napíšu něco z odvětví romantasy-horror/thriller, nečekala jsem, že se do toho tak ponořím. Dokonce to má i playlist na spotify, což je dosti velký pokrok vzhledem k tomu, jak dopadly mé jiné pokusy o knihy.
A aby bylo jasno a nikdo nebyl nějak zmatený, děj je orientován na 80. léta, ale může se stát, že tu najdete i věci, které tou dobou ještě nebyly moc rozšířené ať už z finančních důvodů (např. tlačítkové telefony), tak protože třeba ještě nebyly. Tyto nejasnosti budu odstraňovat až s budoucí korekturou (jakmile knihu dokončím, samozřejmě).
V této verzi příběhu budete moci najít kapitoly, které jsou nadepsány jako VYŠKRTNUTÉ. Jde o kapitoly, které jsem strašně moc chtěla napsat, ale prostě se mi nějak nehodily, jsou příliš explicitní anebo prostě... vyřazené. Může se stát, že tyto bonusovky budou psány i pohledy jiných postav, objeví se tu trochu flashbacků a retrospektivy, budou se zaměřovat na subploty, nad kterými jste se možná ani nezamysleli, něco málo pro nás perverzáky a taky tady můžete najít něco z mé tvorby (ehm, ehm, myslím moje nákresy). A když už jsme u těch nákresů, ukážu vám i takový malý velký archiv coverů, které tahle série vystřídala od svého vzniku, protože i to je docela dlouhej příběh sám o sobě. Tyto kapitolky budou též připravené k věnování, takže klidně pište, pište. Můžete se tu se mnou podělit i o svůj názor, mohu sem připsat i část QandA pokud budete mít zájem. Tyhle části jsou jednoduše pro vás a NEmají nějak veliký dopad na příběh, snad krom toho, že díky nim možná sem tam porozumíte nějakému random člověku, který se na scéně objeví tak dvakrát.
Jen mě teď napadá... asi bych vás měla seznámit s pár varováními, která jsou prostě nezbytná:
○ Vulgarismy
○ Sexuální narážky
○ Možné překlepy (budu na ně dávat bacha, fakt se snažím)
○ LGBTQ+ tematika (konkrétně gay, sem tam narážka na lesbický vztah)
○ Homofobie (není zde podporována, ale je to prostě Amerika v osmdesátých letech, takže bez toho by to prostě nešlo)
○ Obsah není pro slabší povahy (popisy mrtvol, těl, krev, atd)
○ Nespisovný jazyk
○ Neopraveno (změna času začíná 10. kapitolou - bude později postupně opravena celá část napsaná v minulém čase)
○ ODKAZY NA:
● PTSD (posttraumatická stresová porucha)
● deprese
○ NARÁŽKY NA:
● smrt
● sebevražda
● drogy
● alkoholismus
● rodinné problémy (ignorace ze strany rodičů)
● porušování zákonůStart: 15∆03∆2024
>> Každý víkend nová kapitola.
>> Po dokončení bude probíhat oprava. (Přidání chybějících částí, korektura a takovýhle blbosti...)Sou... asi je chvíle na nějaký moudro, ale mám úplný vokno, takže bych vám asi jednoduše popřála pěkný počtení bez psychický újmy.
Jo, a ještě tohle - jsem ráda za každou zpětnou vazbu, která neobsahuje nadávky. A hlasy!! Ty samozřejmě taky!
(mám osobní konflikt s uvozovkami ve Wordu, takže mě nemusíte upozorňovat na jejich špatnou podobu)
>>> <<<
A naposledy: díky za podporu.
ČTEŠ
Mezi námi mrtvými
Paranormal[ the dead teens - kniha 1 ] Foresttown je město, kde život znamená přežít. Jeffrey Raynolds si myslel, že ho zná, dokud nezmizela jeho sestra. Jakmile je zapojen do pátrání, temné lesy a chátrající sanatorium začnou odkrývat hrůzy, které mění reali...