-Önsöz

31 1 1
                                    

Öncelikle merhaba. 2019 yılında başladığım ilk çalışmam wattpad tarafından şifre yenileme koşulu gelince son bulmuştu. Maalesef hayata bazen işler hayal ettiğimizin dışında edindiğimiz amaçların önünde birer engele dönüşebiliyor. Benim engellimde mail hesabımı telefonumdan silmiş olmam ve hatırlayamamış olmamdı. Durum böyle olunca ne yazık ki bütün çalışmalarım ellerimin arasında kayıp gitti... Uzun bir süre hesabımı geri almaya çalışsam da ne yazık ki çabalarım boşa gitti. Kitabımın keşkefilip büyüdüğünü görünce yaşadığım hayal kırıklığını tarif edemem hesabıma erişimim yok ve çokça okunuyor. En çokta yapılan yorumlara cevap verememek üzdü beni. İlk çalışmam olduğunu belirtememiş olmak yapılan eleştirilere makul cevaplar verememek içime çok oturmuştu. O zamanlar eserimde oturtamadığım yerler vardı. Alperde değiştirmek istediğim özellikler varmış. Bugün çok iyi anladım ki aslında her işte bir hayır, her şerde olumlu bir sebep saklıymış. Eğer araya zaman girmeseydi ben çalışmamda ki eksikleri, yazım yanlışlarını ve hikayenin akışında eksik olan cümleleri bulamayacaktım. Kendimi bir kelimeyi yıllarca bekleyen Yahya Kemal Beyatlı gibi hissettim. Tabi o bir usta ben henüz yolun başında tecrübesiz bir yazar adayıyım. Kısacası yakınıp bu talihsiz olaya her açıdan pozitif bakmaya başladım. Zaman insanı olgunlaştırdıkça hayal gücü, yazım gücü ve o ilham bir yerlerde gizlice birikiyordu ve şimdi onu açığa çıkarma zamanıydı. Bir süre kızıp küssem, bir kaplumbağa gibi kabuğuma çekilsem de canım arkadaşım kitabımın devam etmesini fazlasıyla hak ettiğini söyleyip baştan başlamam gerektiğini söyleyince yeniden başlamak istedim. Okur musunuz desteklerinizi tekrar verirmisiniz bilemiyorum ama ben canım arkadaşım biricik kankam için kitaba kaldığım yerden devam etme kararı aldım.

Ufak bir dipnot bırakmak isterim; Yazdığım Alper karakteri anormalin dışında, rahatsızlıkları olan bir adam. Gerek düşünceleri gerek hareketleriyle hasta ve yaralı bir adam. İnsan aklının alamayacağı kötülükleri taşıyor benliğinde. Berfu onun tam zıttı. Alper için karakter güzellemesi yapmadığımı en başta belirtmek istiyorum. Berfu için fazlasını da yaparım. Kurşun atar kurşun yerim :)

Bugünden yani 2024'ten yeniden merhaba. Aradan geçen dört yıllı telafi etmeyi umarak sil baştan... ♡

KAR TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin