Κεφάλαιο 10

67 4 5
                                    

Είναι απόγευμα Κυριακής και είναι ημέρα του αγώνα.  Η Άννα είναι στο σπίτι μαζί με την Μυρτώ ,την οικογένεια της και τον Θοδωρή και την Δάφνη και βλέπουν τον αγώνα από την τηλεόραση.
Άννα : Σε ποσα λεπτά αρχίζει ο αγώνας;
Θοδωρής : σε ένα λεπτό αρχίζει Άννα μου.
Λίνα: σταματήστε αρχίζει, ο θείος είναι βασικός πάλι και είναι και ο αρχηγός της ομάδας.
Σχολιαστής αγώνα: ο αγώνας μόλις ξεκίνησε, ο Ζιβκοβιτσ παίρνει την μπάλα την δίνει στον Τόμας εκείνος την δίνει στον Ραχμαν ο οποίος σουτάρει και ο Μαρκέτος διώχνει την μπάλα σε κόρνερ. Καλή φάση για τον παοκ .
Άννα: πάλι καλά που το απέκρουσε ο Δημήτρης.
Σχολιαστής αγώνα: ο Τόμας εκτελεί το κόρνερ, ο Κωσταντελιας πιάνει την κεφάλια και ο Μαρκέτος μπλοκάρει την μπάλα. Ο Μαρκετος κάνει βολε και βρίσκει τον Χατζηιωάννου ο οποίος πάει μόνος του σουτάρει και ανοίγει το σκορ για τον Εθνικό. Ο Χατζηιωάννου πάει και αγκαλιάζει τον Μαρκέτο.
Ειρήνη: το βάλαμε Άννα μου
Άννα: Ναι αλλά χαρις την ασίστ του Δημήτρη.
Δάφνη: Ναι ακριβώς αυτό Άννα μου, Άννα σε αγαπάω πολύ.
Άννα: Και εγώ σε αγαπάω πολύ Δάφνη μου αύριο θα πάμε για ψώνια μαζί.
Θοδωρής : Τώρα έχει ο παοκ την μπάλα.
Σχολιαστής: ο Οζντοεφ δίνει την μπάλα στον Ντεσποτοφ ο οποίος περνάει μόνος του όλον τον Εθνικό και είναι τετ α τετ με τον Μαρκέτο. Ο Ντεσποτοφ σουτάρει αλλά ο Μαρκέτος αποκρούει, παίρνει το ριμπάουντ ο Ζιφκοβιτσ σουτάρει αλλά ο Μαρκέτος μπλοκάρει την μπάλα. Ο Μαρκέτος πανηγυρίζει έξαλλα και οι συμπαίκτες του τον αγκαλιάζουν. Ο Διαιτητής σφυρίζει την λήξη του πρώτου ημιχρόνου και οι παίχτες πάνε στα αποδυτήρια.

Ο Δημήτρης είναι ποδοσφαιριστης και η Άννα είναι γυναικα τουWhere stories live. Discover now