A Milli Takımı'nın önemli iki oyuncusu Altay Bayındır ve Kerem Aktürkoğlu. Kıskanılacak cinsten sayılan uyumlarıyla onlar mükemmeldi.
Çok yakın arkadaş olan ikilinin arkadaşlığını bozacak tek şeydi aşk. Birbirlerine olan sonsuz sevgi ve güvenleri onları mükemmel kılıyordu.
İnanılmaz bir dostlukları ve uyumları olan ikilinin arasına yavaşça aşk girmiş ve onları yerle bir etmişti.
Onlar yaklaşık bir yıldır tanışıyordu. Birbirlerine çabuk uyum sağlamış hemen kaynaşmışlardı. Arkadaşlıkları mükemmel ilerlerken onların birbirine olan bakışları , dokunuşları , sevgileri ve en önemlisi duyguları değişmeye başlamıştı.
Günler geçtikçe yoğunlaşan duygular aralarındaki çekimi arttırmış sevgiyi ise başka bir boyuta taşımıştı... Aşka
Aşk itirafları yapılmış buluşmalar planlanmış sürprizler falan derken yeni bir aşka yelken açılmıştı.
Tıpkı arkadaşlıkları gibi mükemmel ilerleyen ilişkileri büyük bir ihanet sonucu son bulmuştu.
Kerem aldatılmıştı...
Sevgilisinin doğum gününde sevgilisine sürpriz yapmak için evine giden kerem sevgilisinin ona özel yaptırdığı anahtarlıkla açtığı kapının ardında gördükleriyle büyük bir şoka uğradı.
Çocukluk arkadaşını ve sevgilisini birlikte olurken yakaladı.
İşte hayattan en büyük darbesini o zaman yedi kerem.
İkinci darbesi ne miydi? Sevgilisinden duyduğu kırıcı sözlerdi. Sürekli ona güzel şeyler söyleyen o iki dudağın arasından ne de kötü cümleler çıkmıştı öyle. Keremin kalbini kırmakla yetinmemiş paramparça etmişti.
Bir göz bir göze neler anlatır bilmem ama; bir söz bir gözü yıllarca ağlatır.
Altay Bayındır bu hayatta ilk defa kırmıştı keremini...
Yaşananlardan sonra dayanamayıp yönetimi zor bela ikna eden kerem iki yıl futbola ara verdi. Bu sırada Milli takıma da ara vermişti tabi. Bu onun için zor olsa da milli takıma gitmeyei iki yıl reddetmişti. İki yıl boyunca bireysel çalışmış kendini bir hayli geliştirmişti. Altay ise keremin çocukluk arkadaşıyla güzel bir ilişki sürdürüyordu. Yani o öyle zannediyordu.
Keremin gidişinden bir ay sonra sevgilisini aldattığı gibi aldatılan Altay çok geç olsa da gelmişti kendine.
İki yıl boyunca kereme ulaşmaya çalışan Altay'ın yapacağı pek bir şey yoktu. Performansı gittikçe düşen Altay tüm hayattan kopmuştu. Arkadaşları ona ne kadar keremi aldattı diye kızgın olsa da onun bu haline dayanamamış ve onu sonunda toparlamış eski formuna kavuşturmuştu.
Peki onca yaşanana rahmen iyi kötü biriktirilen onca anıya rahmen söylenen sözlere kırılan kalplere dökülen onca gözyaşına rahmen kerem Altayı afedebilecek miydi?
Bu aşk daha büyük bir şekilde tekrar filizlenecek miydi orası muamma.
İşte kerem ve Altay'ın hikayesi keremin Milli takımdaki arkadaşlarını daha fazla yalnız bırakmak istememesiyle tekrar Milli takıma çağrılması ve keremin kabul etmesi üzerine tekrar başlar.
Altay ne olursa olsun kendini affettirmeye yeminli kerem ise ne olursa olsun affetmemeye yeminli bu iki inatçı keçi tekrar bir araya gelecek mi?
•••
Geçmiş...
" Sen bizi mahvettin Altay... sen bizi bitirdin "
" Kader ayrılmamızı istiyormuş demek ki kerem "
" Beni hiç mi sevmedin "
" Kerem- "
" Beni çocukluk arkadaşımla aldatacak kadar düştün mü sen "
" Kerem ben "
" Artık bedenimi unuttum, kalbimle yaşıyorum ve ihanetinin bedelini kalbimle can çekişerek veriyorum "
" Özür dilerim... "
" Dileme... Beni mahfettiğin için özür dileme hayallerimi umutlarımı soldurduğun için özür dileme... Beni sonu olmayan bir boşluğa ittiğin için özür dileme "
" Kerem gerçekten özür dilerim "
" Altay sen beni aldattın farkında mısın "
" Ben- "
" Yarınlarıma sakladığım en güzel umutlarımı ihanetine hediye ediyorum ve seni hayatımdan siliyorum elveda sana ve yalanlarına! "
•••
" Al işte uğruna keremi kaybettiğin şu rezile bak "
" Ya Mert zaten bok gibi hissediyorum kapa çeneni "
" Bok gibi hissediyorum diyor Allah'ım delireceğim sen onu aldattığında o çocuk neler hissetti o çocuk şu anda neler çekiyor haberin var mı senin lan "
" Biliyorsun işte yerini söylesene "
" Çocuğun tekrar ağzına sıç diye mi hayır olmaz "
" Yemin ederim çok pişmanım... Oğlum vallaha çok özledim onu kokusu burnumda tütüyor ellerim onun ellerini arıyor kollarım sarılacak bir beden gözlerim güzel manzarasını arıyor çok özledim lan "
" Lan göt sen bu çocuğu aldattın anlamıyor musun yoksa kıt mısın aldattın "
" Pişmanım "
" Bunun sebebi sensin Altay o çocuğun hayatını mahffettin duygularıyla oynayıp bir kenara attın bir de pişmanım diyorsun neye yarar "
" Mert lütfen yardım et adresini söyle ben keremi çok seviyorum deli gibi aşığım anlasana lan özledim kendimi affettirmeliyim "
" Affedecek mi sanıyorsun cidden ne diyeceksin kusura bakma hayatına sıçtım bırak temizleyeyim ve bir daha sıçayım mı diyeceksin "
" Ben "
" Sen keremi kaybettin Altay... Bitti "
•••
" Seni kırdığım için değil ne olursa olsun gitmene izin verdiğim için affedemiyorum kendimi "
Diyerek gökyüzündeki yıldıza bakarak konuştu. İki yıl olmuştu tam tamına iki yıl. Bu iki yılı bir gece buraya sarhoş geldiği zaman gökyüzünde gördüğü o en parlak yıldızla geçirmişti. Onun yıldızı. Onun keremi. Sürekli kereme söylemek istediklerini bu yıldıza söylüyordu ve inanıyordu ki kerem onu duyuyordu.
" Çok pişmanım nasıl böyle bir şey yaptım bilmiyorum... Bir piç uğruna seni nasıl aldattım bilmiyorum hiç bir şeye anlam veremiyorum... Seni çok özledim kerem lütfen yalvarırım geri dön "
Ağlayamıyordu çünkü sevgilisinin eskiden aşkla baktığı bu gözlerde ağlamaktan yaş kalmamıştı.
" Biliyor musun kerem Geçenlerde bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında.Bir gün beni ararsan ya meyhanedeyim ya da tam karşısında. Çünkü sen ne kadar gelmezsen o kadar toprak atılacak üzerime ve ben buna dayanabileceği mi sanmıyorum... Ölüyorum... Sensizlik beni öldürüyor... Lütfen çabuk dön sana kendimi affettirmeliyim ve sana sözüm olsun sonunda ölüm olsa bile sana kendimi affettireceğim sevgilim "
Üzerinde oturduğu kayadan ayağa kalkarak silkelendi ardından yıldıza bakarak burukça gülümsedi.
" Bir bulut gibidir benim kalbim başka yüreklerle çarpışır yağmur yağdırır ve bu yağmurda sadece vazgeçemediklerim ıslanır şimdi dokun saçlarına mutlaka ıslaktır!... Sonunda kavuşacağız sevgilim inanıyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TİRYAKİNİM ❤️ (AlKer)
Random" Son Bir İsteğim Senden Bir Daha Deneyelim " " Artık çok geç Altay bizim hikayemiz bitti " " Kerem ben bir aptallık ettim affet lütfen " " Ne kazandığını bilmiyorum ama umarım beni kaybettiğine değmiştir. " " Hayır hayır değmedi sevgilim... Lütfen...