Eun'un anlatımıyla;
Sabah alarm sesiyle uyandım saate baktığımda 07.30'du.Hemen kalktım ve üstümü giyindim.
Giydiği👇
günlük işlerimide hallettikten sonra aşağı indim ve kendime birşeyler hazırlamaya başladım ve yedim. Sonra ise evden çıkıp okula doğru yürümeye başladım...
Evimden okula yürüme mesafesi 10dk sürüyor bu yüzden bende yürümeyi tercih ediyorum.
10dk sonra okula vardım ve sınıfıma girdim öğrenciler ben gelince oturdukları sıradan kalkmışlardı. Birbirimizi selamladıktan sonra derse geçtik biraz ders işledikten sonra saatime baktım saat 10.43'dü...
Yani yemek molasına girmiştik. çocuklara beslemelerini açtırtıp kontrol ettim sonra bende yemek haneye gittim ve kendine kahve aldım ve içtim tekrardan sınıfa gittim ve yine ders işlemeye başladık. Gün böyle akıp gitti okul çıkışı gelincede bütün öğrencileri evlerine yolladım onları yolladıktan sonrada ben kendi evime gittim...Kapının önüne gelince çantamdan anahtarı çıkardım ve kapının anahtarlığına soktum ve içeriye girdim.
Girdiğim gibi odama yol aldım ve üstümü çıkarıp rahat şeyler giydimGiydiği👇
ve aşağı indim. Mutfağa gidip kendime birşeyler hazırlamaya başladım hazırladığımı alıp salona gittim hazırladığımı masaya koydum kendimde koltuğa oturup televizyonu açtım. Hem hazırladığımı yiyor hemde dizi izliyordum.
Saat baya geç olmuştu televizyonu kapatıp tabağı mutfağa koydum ve odama gittim sonrada zaten uyudum...Eun'dan devam;
Aynı saatte uyandım ve hazırlandım
Giydiği👇
g.(günlük) işlerimide hallettikten sonra
Aşağı indim bu gün kahvaltıyı okulda yapacaktım paltomu aldım ve evden çıktım...
Okula geldiğimde eşyalarımı bırakıp yemek haneye gittim. Dersin başlamasına daha 5dk vardı o zamana kadar bişeyler alıp karnımı doyurdum ve sınıfıma gittim tüm öğrenciler gelmişti
Yine dünkü selamlaşmayı yaptık ve herkez yerine oturdu bende dersime başladım.Yazardan;
Gün böyle geçmişti akşam olunca Eun öğrencilerini evlerine yollayıp kendiside
Evine gitmeye başlamıştıEun'dan;
Eve doğru yürüyordum ay güneşin yerini çoktan kapmıştı bile birden korkmaya başladım sanki birisi beni takip ediyor gibi hissediyordum korkmakta haklıymışım evt birisi beni takip ediyordu direk arkama bakmadan koşmaya başladım tabi oda arkamdan...
~Bölüm sonu~
Ramazanın bitmesine 2 gün kaldığı için size şimdi atıyım dedim çünkü yağrın belki aktif olamam bu arada yazarken elim koptuuuu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧 𝐢𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐲𝐚𝐥 𝐞𝐭~
Teen Fictionoppacı değilim eğlence amaçlı yazdım iyi okumalar☺