,, 1

129 8 3
                                    

Felix
Kuzenimin mükemmel uyandırmasıyla kalktım.Gerçekten kuzenim türünün tek örneği. Şuan heryerim limon oldu. Hadi suyu anladım LİMON NE ALAKA YA ADAM AĞZIMIN İÇİNE LİMON SIKTI AWWW. Neyse bugün Lisenin ilk günü o yüzden duş alıp yüzü bok götüren kuzenimin karşısına oturdum. Kahvaltı edemeden okula gidemezdim herhalde değil mi??? En son babamın gelmesiyle yemek yemeye başladık.

F. babası:ee Felix dersler nasıl?

F:iyi baba aynı işte

F.babası:peki o zaman, Minho dersler nasıl? Okul nası gidiyor?

Demesiyle ağzında portakal suyunu fışkırttı... Limon 1 portakal suyu 2 bakalım 3.sünde ne olacak? Kuzenim portakal suyunu fışkırttı çünkü okulda 7 kez tutanak 4 kez disiplin 9 kez okuldan kaçtı. Yani okul gitmiyorduı SFWTGGYYHNBH he birde 5 kezde sigara içerken yakalandı. Çocuğu artık okuldan değil ülkeden attmayı planlıyorlar.

F.babası:Oğlum noldu iyimisin?

M:iyiyim iyiyim sağolun...

Şuan ellerinin titrediğini görebiliyorum HGRGBUIIKMLTSAEV. İşte bu komik aşşşşiırı komik olaydan sonra okula gittik. İçeri girmemle herkes bana baktığı ve bana bakarak konuşmaya devam ediyorlardı... En nefret ettiğim şey herkesin bana bakmasıdır. Sınıfımı 7689245 saat sonra bulduktan sonra cam tarafına 4.sıraya oturdum. Cam tarafını çok seviyorum. Çünkü dışarıyı görmemi sağlıyor. Şükür kimse yanımda yoktu. Minho 10. Sınıf olduğu için benimle aynı sınıfta değildi. İlk ders matematik ti. Hoca yoklama bile almadan derse geçti amk ben belki sınıfta yokum? Valla mal adam ya hiç sevmedim. Tenefüse kaç dk kaldı diyecekken zil çaldı. Minho nun sınıfına gidiyordum ki kayboldum ve okulun hiçbir yerini bilmiyorum. Bu salak Minho bana sınıfının yerini söylemedi. Yaşasın. Şimdi kim bilir 35 farklı yere giricem. Şuan 10/G nin önündeyim. Önüme bakmadan yürüyorum ve birine çarptım. Cidden şans benden yana değil mi?

??:ÖNÜNE BAKSANA GERİZEKALI

F:.....

Travmamdan dolayı sesim çıkmıyodu. Yüzüne bile bakamıyordum.Hemen gözlerim de dolmuştu. Çok güzel. Şimdi adım sulugöz diye çıkıcak. Mükemmel.

?? :Awww ağlayacakmısın yoksa? Kıyamam.... QIXHTRJRVNHKN

M:Yeter hyunjin!

H:sanane be duygusuz piç?!

M:YETER HYUNJİN DEDİM

H:Tamam be ne bağrıyosun gidiyorum ben ama seninle görüşeceğiz

Cidden çok kaba. Hemen yerden kalkıp tuvalete gittim. Tuvaletin kapısını kapattım ve yüzümü yıkadım. Sonra yanıma biri geldi.....

? :iyimisin?

F:evet i-iyiyim

Ona başımdan geçen bütün olayı anlattım.Çocuğun adı Han Jisungmuş. Tatlı isim. Ve ayrıca sincaba çoooooook benziyor. Aynı sınıftayız bu çok mükemmmel birşey. Zil çalınca sınıfa gittik. Ders boştu. Herkes birbiriyle konuşmaya başladı. Benimde yanıma Jıs geldi.

J:Offff

F:noldu?

J:Annem akşama patlıcan dolması var yazmış ya en nefret ettiğim yemek ya.....

F: Yaa üzücü ymüş....

J:neyse senin annen ne yemek yapmış?

F:bilmem

J:huh? Bilmiyormusun yazsana belki size gelirim yemeeye QFGHUJMLP

F:Yokki

J:telefonun mu yok?Al benden yaz

𝘉𝘪𝘳 𝘰̈𝘻𝘶̈𝘳 𝘣𝘰𝘳𝘤̧𝘭𝘶𝘴𝘶𝘯,, 𝘏𝘺𝘶𝘯𝘭𝘪𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin