,, 3

67 5 10
                                    

Yorum atmayı ve oy yapmayı unutmayın lütfen!!
✭✩✭✩✭✩✭✩✭✩✭✩
Felix
Bu kafadan gidik bana niye yürüyo? Cidden dünyanın en gıcık, drama queen kişisi şuan bana yürüyor! En son yine ben duvara çarpınca yürümeyi durdurdu, ve kaçmamam için ellerini duvara koydu.

H:Demek sen benim kardeşim olucak ha?

F:E-evet

H:Güzel

Nesi güzel Allah aşkına. Düşünsenize bide aynı odada yatıyormuşuz.Çok kötü olurdu. Ellerini duvardan çekip arkasını dönerek yatağa oturdu.

H:Gel buraya

F:Niye??

H:Kuralları belirliycez çünkü aptal

F:tamam

Bende yatağa onun yanına oturdum. Cidden birşey yapacak zanettim.

H:İlk önce galiba bizim evde yaşıycaz o yüzden benim odama girersen seni bıçaklarım sonrasında evde benle asla muhattap olma v-

F:Offff anladım be anlatmana gerek yok

Diyip yataktan kalktım.Odamın kapısına doğru yürüyodum ama gidemedim. Çünkü hyunjin beni kendine çekti. Yüz lerimizin arasında 10 cm falan vardı ya! Çok korkunç.

H:Pek anladığını sanmıyorum Felix

F:Pek anladığımı sanıyorum Hyunjin bey.

Diyip odadan çıktım. Cidden bu çocuk çok mal.

Ertesi Gün -Cumartesi-
Bugün Hyunjin lere taşınacaktık.

F.b:Felix! Hazırladınmı bavulunu?

F:Evet baba

F. B:güzel o zaman hadi çıkalım.

Hiç heyecanlı değilim. Hatta sinirliyim bile. Niye onlar bize taşınmıyor ki? Kapılarına geldiğimizde Hyunjinle bayan hwang vardı.Babam görmüyordu ama ben görüyorum hyunjinin gözlerinden ateş atıyordu. Umrumda da değildi zaten.İçerisi güzeldi böyle serin bir havası vardı. Genişti de. Umarım kendime ait bir odam olur.

H.a:Biliyorsunuz ki biz gelecek haftaya evleniyoruz ve sizinde iyi anlaşmanız için ikiniz aynı odada kalıcaksınız. Hyunjin

H:efendim anne

H.a:Kardeşine odanızı göster.

H:tamam beni takip et

ULAN EV SEUL DAN BÜYÜK MK NASIL BİZ AYNI ODADA KALIYOZ!? Odaya gelmiştik. İki tane yatak vardı. En azından ayrıydı. Birleşik olsa kendimi asardım.

Ertesi Gün
Dün hiçbirşey olmamıştı.Sanki yıllardır birbirimizle yaşıyormuşuz gibiydi. Bugün Bayan Hwang ve Babam işe gitmişti ler. Evet. Hyunjinle yalnızdım. Hyunjin duştaydı bende sıkılıp ödev yapmaya başlamıştım.Hyunjin duştan çıkmış olmalıydı çünkü kapı kapanma sesi gelmişti. Odaya geldiğinde konuşmamıştı. Ve üstünü giyecek iken onu durdurdum.

F:napıyosun be mal!

H:Üstümü giyiniyorum??

F:ya başka odamı bulamadın!

Dedim gözlerimi sıkı sıkı kapayarak.

H:Biz kardeşiz ya Felix

Dedi yakınıma gelerek. Gözümü korkarak açtım. En azından üstünü giymişti. Derin bir oh çektim.

F:Kardeşsek nolmuş?

H:Kan bağımız da varya hani,Lee Felix uyan artık. Bunlar hayatın gerçekleri.

Doğru mu söylüyordu? Gerçekten uyanmam mı gerekiyor du? Gerçekten kardeşmiydik?

Hyunjin
Ben bile kabullenmiştim.Daha doğrusu alışmaya çalışıyordum.Hayır kardeş olduğumuza değil, ona aşık olduğuma. İnanamıyordum, cidden aşık mı olmuştum? Bu cevabı belli olmayan sorularla kafamı yormayıp telefonumu almıştım. Biraz instada gez indikten sonra Felix'in acıkmış olabileceğini tahmin edip mutfağa gittim. Ama Felix orda kendine yemek yapıyordu. Ona bi süpriz yapmaya karar verdim.Işığı kapatıp telefonumdan beyaz bir ışık açtım. Ama hiç beklemediğim birşey oldu. Felix korktuğundan üstüme atladı. Ayaklarını belime bağlanmış, ellerini boynuma dolamıştı. Biraz kızarmıştım. Bende refleks olarak o düşmesin diye onun götünden tutmuştum.Benden bile fazla kızarmıştı. Bu hali çok tatlıydı.

H:Felix yemek yanıyo.

Çocuk utançtan yüzüme bakamıyordu bile. Kim bilir ben onu becerdiğimde bu kadar kızarcakmıydı?

F:İ-i-indirir mi-isin?

Onu indirmedim. Kendim yemeğin altını kapatıp mutfaktan bir adet kucağımda Felix ile çıktım. Tanrım.... Bu kadar tatlı olmak zorundamıydı?

F:H-hyunjin napıyosun indirsene beni!!

Kucağımda depiniyordu. Bu hali çok komikti. Odaya gidiyordum ama kapının açılmasıyla annemin olduğunu düşünüp Felixi kucağımdan indirmek ten zorunda kaldım.

✭✩✭✩✭✭✭✩✭✩✭✩
Bu bölüm nasıldı????

𝘉𝘪𝘳 𝘰̈𝘻𝘶̈𝘳 𝘣𝘰𝘳𝘤̧𝘭𝘶𝘴𝘶𝘯,, 𝘏𝘺𝘶𝘯𝘭𝘪𝘹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin