Tam 1 yıl sonra yasaklı ormana araştırmacılar gelir...
Araştırmacı 1 adı:Gülruh
Araştırmacı 2 adı:Sanem
Araştırmacı 3 adı:Kaan
Araştırmacı 4 adı:Emin
Araştırmacı 5 adı:Efe
Araştırmacı 6 adı:Şeyda
İYİ OKUMALAR
Emin:İşte geldikk burda 1 yıl önce Eftalya adında küçük bir kız çocuğu kaçırılmış hemde Paskalya ayında! Bizde Paskalya ayındayız.Efe:Tamamda bunun gerçek olup olmadığını nerden biliyorsun Emin? Belki haberlerde sözde Tavşan Kardeşler varmışda kızın bedenini paramparça etmişte bla bla bla.
Gülruh: Efe haklı Emin nerden biliyorsun ve nasıl bu kadar Emin olabiliyorsun?
Emin:Gülruh dedim ya hem haberlerden hemde bir tane arkadaşımdan duydum bence bu olay gerçek onları bulup fotoğraflarını çekmeliyiz belki bunun sayesinde ödül bile verirler!
Şeyma:Her neyse kavga etmeyi bırakında şu araştırmayı bir an önce yapalım ve bu aptal orman'dan gidelim!
Emin:Tamam Sanem kamera sende değil mi?
Sanem:Evet Emin bende.
Emin:Süper şarjıda 100 dimi?
Sanem:Evet şarjıda 100
Emin:Tamam o zaman ekibi ikiye bölüyorum Kaan ve Sanem benimle, Gülruh ve Şeyma'da Efe ile gidicekler anlaşılmayan bir şey varmı?
Hepsi:YOK
Emin:Tamam biz ormanın derinliklerine gidiyoruz sizde buralarda gezinin.
Şeyma:_Efe korkuyorum ya gerçekten doğruysa...
Efe:Güzelim sana birşey olmıycak söz veriyorum tamammı?
Şeyma:Tek konu ben değilim sen kendinede dikkat et olurmu?
Efe:Sana bir şey olmazsa banada olmaz hayatım.
Anlık Şeyma ve Efe:
Gülruh:Hadi aşk kuşları işimize geri dönelim yoksa Emin bize kızar.
Efe:Tamam siz şimdi gezinin bende arkanızdan gelirim.
Şeyma ve Gülruh önden önden yürüyor dur onların hemen arkadındanda Efe yürüyordur.
EMİN, SANEM VE KAAN'A BAKALIM
Kaan:Orada b-bi k-kız var hemde ta-tavşan
Sanem:Kaan dikkat et nolursunn!!!
Emin:Herkes birbirine dikkat etsin! Sanem kamera 2 yanında değilmi?!
Sanem:Evet evet yanımda.
Sanem tam kamerayı ayarlayıp fotoğraf çekicektiki kız başını sağa yatırdı ve korkunç bir görüntü oluşmuştu
Sanem:EMİN KAAN LÜTFEN DİKKAT EDIN ÇOK KORKUYORUM BEN!
Kaan ve Sanem anlık:
Kaan:Kim bilir bu belki son öpücüğümüzdü.
Sanem:Biliyorsun değil mi? Seni dünyadaki herşeyden daha çok seviyorum.
Kaan:Bende seni.
Tavşanın yanında bir anda başka bir tavşan belirmişti şimdide.
Emin tam onlara doğru silahını doğrultmuştuki kız Emin'e doğru yürüdü ve onu kendine çekip hızlıca gittiler.Kaan ve Sanem onların ne kadarda peşinden koşsalarda bir türlü yakayamadılar.Erkek tavşan ise Sanem'i kendine çekip aldı ve oda aynı şekilde hıp hızlı gitti.
Kaan:HAYIR SANEM EMİN! SANEM SENİ KAYBEDEMEM LÜTFEN(ağlamaya başlar)
Tam o anda Gülruh,Şeyma ve Efe oraya geldi ve Kazan'a neler olduğunu sordu.
Kaan:İşte böyle.Evleniceğim kadında gitti. Dedi ve cebinden pırlanta yüzük çıkarttı.
Kaan:Ona evlenme teklifi edicektim...
Efe:Kaan kardeşim hadi en iyisi gidelim biz zaten onlarda bulunur. Hadi gidelim bizede birşey olmadan
Kaan: HAYIR GİTMİYCEM SANEM GEL LÜTFEN SANEM SANEM!!!
Gülruh: Sakın ol hadi gidelim.
Ve bir daha bulunamadılar...
419 kelime