Kapitola 12

67 6 1
                                    

vyšla jsem z domu a sedla si do Jiminova auta. ,,Tak co?" ,,Jenom zánět slepého střeva, nic hrozného." ,,Tak to je dobře." ,,Jedeme vybrat šaty." řekla jsem natešeně a Jimin se usmál a nastartoval auto. Moc se těším.

Pov Yn

Dorazili jsme a já táhla Jimina do obchodu. ,,Dobrý den, jak vám můžu pomoci? Jinak jmenuji se Kate a můžeme si tykat, pokud vám to nevadí." usmála jsem se a odpověděla. ,,Dobrý den a klidně si tykat můžeme. A já se jmenuji Yn a tohle je Jimin." zavedla nás k šatům a já se s Jiminem porozhlédla. ,,Jimine podívej se na tyto šaty."

Ukázala jsem na ně a vzala si je do rukou. ,,Yn, podívej se na tyhle." podal mi je Jimin.

,,Jsou moc pěkné." řekla jsem. ,,Yn a tyhle by ti mohli slušet." řekla Kate. ,,Děkuji ty jsou moc pěkné."

Všechny byli moc pěkné, ale nevím jaké mi budou slušet nejvíc. ,,Pojďte za mnou, aby jste se mohla převléct." Jimin mi vzal dvoje šaty, protože už ty jedny byli těžké. Po pěti minutách jsem se převlékla a šla se ukázat Jiminovi. On se na mě podíval a ani nemrkl. Díval se na mě tak zamilovaně, jako by mě miloval. Ale, kdo by tě miloval Yn. Nemáš šanci, aby se do tebe zamiloval. ,,Co na to říkáš." ,,Popravdě... Nemám slov. Jsi... Nádherná." poděkovala jsem mu a šla se převléct do druhých.
,,A co tyhle?" ,,Taky jsou nádherné, ale víc ti sluší s ramínky." kývla jsem hlavou a převlékla se do třetích. ,,Mě se tyhle líbí nejvíc Jimin." otočila jsem se obličejem k němu a on se na mě díval jako by zkameněl. ,,J-Jimine? Jsi v pořádku?" postavil se a pomalu šel ke mě. Předemnou se zastavil a chytil mě za ruku. ,,Jsi nádherná." dívala jsem se mu do očí a on mě. Cítila jsem se nepopsatelně. Jeho rty se přibližovali a já se hluboce nadechla. Byl tak moc blízko, že jsem cítila jeho dech na mém obličeji. ,,Nerada vás ruším, ale mám trochu na spěch, protože za chvíli zavíráme, takže pokud si je chcete koupit je nejvyšší čas." rychle jsme se od sebe odtáhli a já hned šla celá červená do kabinky se převléct. ,,Jimine koupíme ty třetí." nervózně jsem se na Jimina usmála a podala jsem Kate šaty.
Čekala jsem nervózně a potichu vedle Jimina a dívala se kolem sebe. ,,Emm... Yn, kam by jsi chtěla na líbánky. Samozřejmě pokud nechceš tak nemusíme nikam jezdit-." ,,Jimine, ráda s tebou někam pojedu." dala jsem mu pusu na tvář a on měl na obličeji překvapený výraz, ale potom se usmál. ,,Můžeme jet do Anglie, Ameriky nebo do Francie. Kam budeš chtít." chytl mě za ruku což jsem se trochu lekla. Byla jsem červená a on taky.
Velmi vtipné, že? Ne...
,,Anglie bude nejlepší. Vždy jsem chtěla do Anglie. Přesněji do Brightonu a nějak by jsme se dostali do Londýna. Nebo můžeme se ubytovat v Londýně a podívat se do Brightonu." uchechtla jsem se a šli jsme k pokladně.
,,Bude to 6 500 Kč."

(Odehrává se to v Koreji, ale píšu to v češtině, takže Koruny české)

,,Kartou." řekl Jimin a paní nám dala šaty v takovém průhledném, plastovém obalu. ,,Děkujeme a nashledanou." usmála jsem se na ni a šla. Šaty jsem dala do kufru a šla si sednou dopředu vedle Jimina. ,,Jimine zajedeme ještě do kavárny?" ,,Klidně... Chtěl jsem ti říct, že zítra si jdu nechat obarvit vlasy, ale neřeknu ti jakou barvu."
,,Proč ne? Doufám že to bude černá. Já taky přemýšlela, že si půjdu obarvit a ostříhat vlasy, ale taky ti neřeknu barvu."
představuji si ty vlasy takhle.

" představuji si ty vlasy takhle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,

Teď si půjdu zarezervovat čas do kadeřnictví. Kam chodíš ty? Jsi vždy spokojený tam kam chodíš?"
Zeptala jsem se na plno otázek.
,,Chodím xxxxxxx kadeřnictví. A je to tam výborný. Odvážil bych se říct že i nejlepší. Ty vlasy po barvení nejdou suché a vždy ti dávají takové barvy které ti nejmíň poškodí vlasy. Chápeš?" řekl to jakoby to kadeřnictví propagoval. ,,Zkusím to tam a doufám tě se ti budou líbit." usmála jsem se. Po chvilce jsme si vešli do kavárny a našli pěkně místo v rohu se sezením do oblouku a objednali si. Já si objednala čokoládový dort s jahodovým čajem a Jimin taky čokoládový s kávou. Jimin se porozhlížel a pak mu sklesl obličej a podíval se na úplně druhým směrem. Podívala jsem se tam a jediný kdo tam seděl byla nějaká dívka, která se dívala do mobilu. ,,Jimine? Je vše v pořádku?" podíval se na mě a před tím než něco řekl tak se nadechl. ,,To je moje ex a vůbec ji nemiluji. Byla nesnesitelná a bůh ví co ještě. Ale já jsem rád že si beru tebe." to že si mě bere řekl nějak moc nahlas. ,,Sedni si vedle mě." řekl a já se na něj podívala zmateně. ,,Sedni si vedle mě!" řekl více drsněji a naštvaně. ,,K-klidně."
Proč se tak chová. Posunula jsem se k němu blíž. Furt se díval na ni a když ta dívka se podívala na nás, po tom jak Jimin hlasitě řekl tak se podíval na mě a dal mi pusu na moje rty a jeho rukou mi zmáčkl stehno. Musela jsem být červená když mi to udělal, ale štvalo mě že to neudělal kvůli mě. Tohle se mi nelíbí. ,,Jimine." nespustil z ní oči. ,,Jimine." otáčel hlavu ke mě, ale jeho zrak byl pořád na ní. Dala jsem jeho ruku pryč z mého stehna, lehce se odsunula a opřela si hlavu a svoji ruku. Druhou rukou jsem vzala vidličku a jedla dort. Nevypadá že by ji nenáviděl a nemiloval. Proč jsem z toho smutná a bolí mě srdce. Podívala jsem se na ni a viděla tu přirozenou krásu. Měla krásný obličej a hubené tělo. Už vím proč se na ni Jimin kouká. Já tak krásná nejsem. Už jsem to nevydržela a proto jsem vzala jeho obličej a políbila ho na jeho krásné růžové, nadýchané rty. Po chvíli jsem se odtáhla a dívala se do jeho překvapených očí. ,,Promiň. Já nech-." ,,To je dobrý a omlouvám se že jsem se ti nevěnoval." ,,Vím že si myslíš, že je hezčí jak já a mě to nevadí." chvíli se na mě díval pohledem 'wtf o čem to mluvíš'. ,,Větší blbost jsem ještě neslyšel. Ano možná je pěkná, ale ty jsi moje sluníčko, které pořád září tou svou krásou." tak to mě zahřálo u srdíčka. ,,Odpouštím ti." usmáli jsme se na sebe a potom snědli dort, zaplatili a jeli domů.

Hayy
Doufám že se vám kapitola líbila!!
Vote
Koment
Užijte si zbytek dne byee!
LucY❤️

Jimin And Mafie [Česká Verze]Kde žijí příběhy. Začni objevovat