7

357 22 6
                                    

 

Jungook'un ağazından

Taehyung  ile barışmışmıştık aslında hem mutluydum hemde içimde bir korku vardı o yeniden eskisi gibi kalbimi kıracak sözler söylerse bu sefer canım daha çok yanardı ama neden gerçekten bende bilmiyorum o 2 haftadır tanıdığım biri ama onu neden bu kadar önemsiyordum belkide sağdece onun dış görünüşünden hoşlanıyordum belkide ondan onunla olan mesajlaşamalarımızı
Bir kaç kez üst üste okudum onunla barışmak güzel ama onun bana arkadaş demesi nedensizce beni üzüyordu ve o bana güzelim dediği an elim ayağıma dolaştı bunlar hoşlantımıydı?
Eğer hoşlantı değil ise neden bu şekilde hissediyordum?
Aklımada bir sürü soru vardı ve bu sorular düşündükçe bu sorular çoğalıyordu ve bir sonu olacak gibide değildi.

Aklımda ki soruları bir kenara bırakıp zamana bırakmaya karar verdim odamdan dışarıya çıktım üzerimdeki pijamalar ile mutfağa gitmeye karar verdim babam ve annem yurtdışında lardı ve 6 ay geri dönmeyeceklerdi onları eksikliklerini çok hissediyodum ve onlar bir anda mutfak masasına oturup kafamı masaya yaslamıştım.
Sonra sirkelenip kalktım elime bir bardak su aldım suyu tam içmek için elime aldığımda ise telefonum çaldı jimin hyung arıyordu önce hal hatır sordu sonra ise hemen hızlıca aşağıya inmemi söyledi ben daha ne olduğunu soramandan telefonu suratıma kapattı dolabıma doğru koştum elime ilk gelen kıyafetleri giyindim ve aşağıya koştum aşağıya indiğimde ise karşımda taehyungu ortalarına almış bana doğru gülüyorulardı önce ne olduğunu anlamadım sonra ise tae ye doğru koştum ve sarıldım neden burada olduklarını sordum namjoon hyung "siz konuşmuyorsun uz diye plan yapıp bir yerlere çıkamıyorduk siz barışınca bizde beraber avm ye gidelim dedik"diye cevap verdi.

Çok mutluydum sanki buna ihtiyacım olduğunu biliyorlarmış gibi lerdi
Namjoon hyung sürekli seokjin hyung ile uğraşıyordu flörtleştikleri çok belliydi aralarında çok tatlı diyologlar vardı seokjin hyung yolda duran bir kediyi gösterip namjoon hyung a bakıp çok tatlı değilmi" dedi namjoon hyung da "sen daha tatlısın" diye cevap veriyordu.

Taehyung onlara bakıp bakıp gülüyordu sürekli onlarla dalga geçiyordu jimin ile yoongi hyung farklı bir âlemdelerdi onar namjin gibi flörtleşmiyor konuşuyorlardı ama bizi hiç umursamıyorlardı hoseok hyung ise bir bana bir tae ya kaş göz hareketi yapıyordu sonunda avm ye varmıştık.

Kapının girişinde çocuklar için etkinlik vardı çocuklar şarkı söylüyor yüzlerini boyatıyor lardı taehyung  ise onlara çok güzel bakıyordu sanki gözlerinin içi parlıyordu onu öyle görünce içim ısınıyordu yanından geçe her çocukla konuşuyor onlar kare gülümsemesini gösterip gidiyordu.

Jimin ve seokjin hyung oyun alanına gitmek için konuşuyorlar susmuyorlardı en sonunda namjoon hyung pes edip kabul etti sonra taehyung zorla gözelrimi kapattırıp beni bir yere ottuturdu ne olduğunu şaşırdım gözelerimi açtığımda yüzüme tavşan çizdirmişti🤦🏽

Sürekli bana bakıp bu minik tavşan ne yapmak ister diye soru soruyordu onun yanında iken çok mutluydum bütün düşüncelerimden dertlerimden kurtulmamı sağlıyordu bu gün emin oldum ondan gerçekten hoşlanıyordum gözleri , yüzündeki benleri,kare gülümsemesi evet emin oldum onu istiyordum o benim olmaydı ama arkadaş olduğumuz aklıma her geldiğde başımdan aşağıya kaynar sular dökülüyordu.

Evet avm den çıkmıştık eve geçmeden önce markete uğrayıp birşeyler aldım ve eve doğru yürüdüm son zamanlar da internette çok popüler olan v-fri(end)s dinliyordum ve her nakaratında aklıma o geliyordu friends just for now cümlesini her duyduğumda onun sesi kulağımda çınlıyordu sanki.



Yine bir bölüm sonuu
1 günde 7 bölüm yazan koca yürekli bir yazarım hehee

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınn bayy bayy💖














Manolya'm - taeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin