Aaiye milate hai apko ek chulbuli or khush mizaj larki se, jisko khush rehne boht pasand tha. Jo ghar ki choti beti bhi ha jis ma attitude high level ka tha or nakhron ki tu baat hi mat karo. Isko gussa delana esa tha jaise kesi sheer ke pinjare ma hath dal diya ho.
SHEIKH NOOR
Ab aaiye apko milate hai ek sahab zaade se jinko bacho ke kaamon ma koi dil chaspi nhi thi . Attitude se bhare,car racer, nakhre dekhane wala, kitabi kira. In ke ghar ma ye middle child kehlate hai.
SHEIKH SHERJEEL
___________________________
Noor's Family
Sheikh Sahab:-
Ye Noor ke walid sahab hai jinko Noor pe boht garv ha , in ko lagta ha ke inki beti in par gai ha . Ek dum brave or strong.
Mrs. Shiekh Sahab:-
Ye hai Noor ki walida jo boht khobsurat or sadah mizaj hai. Inko Noor ki harkatein kuch khass pasand nhi ati lekin beti ha tu pyar tu ye bhi boht karti hai Noor se.
Ab ati hai Noor ki 3 behnain:-
1.Rimsha
2.Areeba
3.EmanTeenon behnain ek dosre ki jaan hai. Han thora larti zyada hai but pyar or care bhi utni hi karti hai. Masti se bhari ha inke dunya jisma hasta rehna hi likha ha.
Ab baat karte hai Noor ke 2 chote bhaiyon ki:-
1.Umer
2.UsmanSab bhai or behnon ma se Noor ke sabse close umer hai jisko Noor ki har shararat or zindagi ki har story ke bare ma pata ha. Umer ha tu boht charming larka ab kya pata us ko bhi koi mil jaye.
________________________
Yaha khatam hota ha Noor ki family ka introduction ab ati ha hamari main male lead ki bari.
___________
Sheikh Ishfaq:-
Ye hai sherjeel ke papa. In ko apne bete pe boht fakhar ha. Ye apne bete ko ek zaheen or powerful admi mante hai.
Mrs. Ishfaq:-
Ye hai sherjeel ki mama. Sherjeel ko apni mama se boht pyaar ha. Unko apni mama ki smile boht achi lagto ha.
Ab ati ha Sherjeel ke bhai behn ki baat:-
1.Ali
2.Tehreem
Ali ek tharki Insaan ha jo playboy ke naam se khandan ma famous ha. Tehreem ek simple se or cute se larki ha jo Noor ki close friend bhi ha.________________________
MAIN COUSIN
1.Kainat:-
Ye hai Noor ke chachu ki beti jo Noor se bhari hai. Ye Noor ke sath boht attach hai. In ko Noor ke boht se raaz pata hai.
Ab dekhte hai Sheikh family ka kya hota ha.
YOU ARE READING
Noor-e-ishq🦋
Non-FictionA Pakistani novel where you will see love between two cousins. The love between both of them was unimaginable. 💖