Oye sherjeel. Uth jao. Ali ne sherjeel ko hilate hoye bola.
Kya ha jan bhi chor diya karo. Masle hi hote rehte hai tum he mujhse. Sherjeel ne gusse ma sote hoye bola.
Oo mere bhai aj uncle Maqbool ke ghar jana ha. Ali ne bola.
Hai sachii???? Bus 5 min wait karo ma aya neche. Sherjeel jaldi se bed se uth ke ready hone ke liye chala gaya.
O break laga bhai, kya ho gaya ha . Abhi boht time ha jaane ma. Ali peche se chilaya.
Jitna jaldi kaam ho utna acha hota ha. Sherjeel ne andar se bola.
Acha phir jaldi ajao neche. Ma mama ko bata deta ho. Ali ne bola.
Han jao jao. Sherjeel ne kaha.
Sherjeel tyaar hoke bahir aya or apne dost ko call ki.
ON CALL:-
Yaar aj hum jarahe hai uske ghar. Sherjeel ne bola.
Boldi aj usse apne dil ki baat. Dost ne bola.
Try karo ga. Abhi tu dar hi boht lag raha ka ke kese uske samne jao ga. Sherjeel ne bola.
Bhai dar mat. Tum bus jake usse poch lena jo tumhare dil ma ha simple. Uske dost ne bola.
Han thek ha. Chalo ab ma jaraha ho. Sherjeel ne bola.
Han bhai best of luck. Bye. Dost ne bola.
Sherjeel ne call end ki or neche chala gaya.
Bhai ap tu aj hero lag rahe ho. Tehreem ne bola.
Hai? Sach ma. Thank you. Sherjeel ne bola. Kash us ko bhi ma esa hi lago. Sherjeel me apne demag ma socha.
Chale phir? Mr. Ashfaq ne bola.
Hanji chale papa. Ali ne bola.
Sab car ma beth gaye or Mr. Maqbool ke ghar jaane ke liye nikal gaye. Dono ke ghar bus 15 min ke fasle par tha tu Mr. Ashfaq apni family ko lekar 15 min ma waha pohnch gaye. Sab car se bahir aye or Ali ne jaldi se jake bell ki. Thori deer bad andar se Umer aya or usne door khola.
Umer kese ho bhai? Ali ne pocha.
Thek. Umer ne bola or unko andar aane ki jagah di.
Jab sare andar jarahe the tab Umer sab se mila or end pe tehreem reh gai. Sab andar chale gaye .Umer tehreem ke aage khara hogaya .
Hi. Umer ne bare hi pyaar se bola.
Hi. Kese hai ap? Tehreem ne ek soft si smile ke sath pocha.
Alhamdullilah. Ap please andar ajaye. Umer ne usse rasta dete hoye kaha.
Thank you. Tehreem ne bola or andar chale gai.
Sab andar gaye or Mr. Maqbool or Mr. Arshad (Noor ke chachu) ki family se mile. Sherjeel ne Ali ko ek side ma khinch ke legaya or bola.
Yaar Ali thore bande Kam hai na yaha? Sherjeel ne pocha.
Han bus Noor nhi ha. Arahi hogi. Tum kyu poch rahe ho? Ali ne usse shaki nigah se dekha.
Nhi-i wase hi. Mujhe laga koi Kam ha family ma. Sherjeel ne ghabra kar bola.
Acha thek ha. Ali ne bola. Ab chale andar? Ali ne pocha.
Han han chalo chalo. Sherjeel ne bola.
Andar gaye tu Mr. Ashfaq ne bola.
Ye Noor nazar nhi arahi? Kaha ha wo?.
Noor? Arahi ha. Mrs. Maqbool ne bola.
Acha acha. Mr. Ashfaq ne bola.
Thori deer baad uper se kesi ke utarne ki awaaz ayi. Sherjeel ne uper dekha tu Noor neche arahi thi. Usne Noor ko dekha or wo sab kuch bhol gaya. Us ki dil ki dharkan teez hogai. Wo waha hi stop hogaya.
Lo agai Noor. Mrs.Maqbool ne bola.
Ao beta. Mr. Ashfaq ne bola.
Asslam-o-alaikum Mamu. Noor ne bola sherjeel ki side se guzar ke.
Sherjeel jo waha hi ruka hua tha apne hosh ma Aya or apne papa ke pass gaya jaha Noor sab se mil rahi thi. Noor Ali or tehreem se mili or ab bari thi sherjeel se milne ki. Wo sherjeel ke samne gayi or apna hath aage kiya Salam ke liye. Sherjeel ne uska hath pakra or uski sans waha hi ruk gai. Usne salam ke baad bhi uska hath nhi chora. Sab apni apni bataon ma lage the tu Noor ne sherjeel ke sar pe light sa hit kiya or usse reality ma leke ayi. Sherjeel ne jaldi se Noor ka hath chora or embarrass hokar neche nazar karli.
Sorr-y wo ma.. Kuch soch raha tha. Sherjeel ne embarrass hokar bola.
Koi baat nhi. Maine thori kuch bola ha apko. Noor ne bola.
G-g. Sherjeel ne bola.
Chalo sab bache upper jao or khelo hum bhare yaha baat karle. Mr. Maqbool ne bola.
Sab bache upper wale portion ma chale gaye. Sab ek room ma jaake beth gaye jo Noor ka room tha. Sab waha beth gaye aram se.
Ab ma kiske sath khelo ap sab tu bhare ho. Usman ne tang aake bola.
Tu tum bhi bhare hojate. Ali ne bola.
Oye Ali chup. Sherjeel ne Ali ko chup hone ka bola.
Usman tum, Umer or tehreem dosre room ma Jake movie dekhlo. Kya problem ha. Sherjeel ne bola.
Han ye bhi thek ha. Usman ne bola.
But phir Noor Kya kare gi? Umer ne pocha.
Ma kuch karleti ho. Tum log jao or movie dekh lo. Noor ne bola.
Han hum hai Noor ke pass tum log jao. Ali ne bola.
Okay chalo Usman. Umer ne bola or wo teeno waha se chale gaye.
Sherjeel ne socha ke yahi best time ha abhi bol deta ho ma. Sherjeel Ali ke pass gaya or uske kan ma bola:- Yaar Ali mere liye ek glass pani tu leke aa.
Kyu tere pao nhi hai? Ali ne bola.
Ja na yaar. Please! Sherjeel ne bola.
Acha jaraha ho bus is bar. Ali ne bola or wo bhi pani lene chale gaya.
Ab room ma the Noor or Sherjeel .
Noor. Sherjeel ne ussa pyaar se bolaya.
G? Noor ne bola.
Ek baat Kehni thi apko. Sherjeel ne darte darte bola.
Hanji bole. Noor ne bola.
Pehle promise kare ke ap gussa nhi hogi or na kesi ko batai gi. Sherjeel ne bola.
G promise nhi batati ap batai. Noor ne bola uski baat gor se sunte hoye.
I like you Noor. Mujhe apse shadi karni ha and I promise ma apko both khush rakho ga. Sherjeel ne darte darte ek hi sans ma bola diya.
Oh tu ye baat thi. Noor ne teasingly bola.
Thek ha. Noor ne simply bola.
Hai?Ye "Yes" ha ya "No"? Sherjeel ne confuse hoke pocha.
Jo apne suna ha. Noor ne bola. Noor sherjeel ke pass ayi or usse ek smile pass karke bahir chale gai. Sherjeel thori der ke liye tu samjha nhi lekin jab usse samjh ayi tu usne zor se bola.
Yes. Sherjeel ne khushi ma bola.
Kya hogaya bhai? Ali ne peche se aate hoye pocha.
Kya? Kuch nhi wo bus-.... Pani dena. Sherjeel ne topic change karte hoye Ali ke hath se glass pakra.
Noor kidhar gai? Kya bola ha tumne usse? Ali ke ye bolte hi sherjeel ne uski taraf awkwardly dekha or bola.
Maine? Maine Kya bolna tha. Unhe kaam tha tu chale gai bahir. Sherjeel ne bola.
Acha.. Mujhe laga tum dono ki koi baat hoi ha. Ali ne confuse hote hoye bola.
Oo nhi nhi. Sherjeel ne bola.
To be continued............
YOU ARE READING
Noor-e-ishq🦋
Non-FictionA Pakistani novel where you will see love between two cousins. The love between both of them was unimaginable. 💖