Hobimm
YoonSevgilim
Napıyorsun
(gönderildi 08.12)★
Min Yoongi
JiminNerdesin
İzinli değil miydin
(gönderildi 10.37)
(görüldü 10.42)Park Jimin
AşağıdayımBabam aradı ona bakmak için indim
Geliyorum birazdan
(görüldü 10.42)★
Jimin ne olur ne olmaz diye aldığı anahtarla sevdiği adamın evine girdiğinde önce ciğerleri kutsandı. Burnuna dolan koku sabahki sinirini rahatlatırken adımları evi dolanmaya başladı.
Kısa arayışın sonunda yatakta bıraktığı gibi bulduğu sevgilisi ile yüzünde minik bir tebessüm oluştu. Yanına gidip yatağa uzandığında Yoongi şaşkınca konuştu. "Nasıl girdin eve?" Jimin ipek saçların arasına minik bir buse kondurup kokusunu derince soludu. "Ben geldiğimde uyanmamış olursan diye anahtarını almıştım." Yoongi onaylar bir mırıltıdan sonra başını sevgilisinin boynuna gömdü. "Hiç yanımda sen varken uyanamıyacak mıyım ben?" Hafif sitemli cümlesine Jimin'in cevabı yanaklarının kızarmasını sağlamıştı. "İlerde istemediğin kadar çok uyanırsın sevgilim." Cünlenin altında yatan anlam ve sevgilim söcüğü utanmasını sağlamıştı.
Anlamıyordu kendisini, bu adamın yanında minik bir bebek olası geliyordu. Hep elleri arasında olsun, hep sevsin onu istiyordu. Bir kaç ayda hayatının merkezine oturmuştu. Şimdi düşününce, aslında Yoongi Jimin'e zaten aşıktı. Sadece bu duyguları daha önce tatmadığı için anlamlandırmamıştı.
"Jimin, ben sana olan hislerimi dün açıklayamamış olabilirim ama şimdi düşündümde. Bu aşk olmalı; beni bu denli heyecanlandıran, kalbimi hızlandıran ve aklıma sürekli seni dolduran bu his aşk olmalı." Ağzından çıkan huzurlu cümle Jimin'in dudaklarına tebessüm yerleştirerek sözlerinin ardından yüzüne bakan sevgilisinin dudaklarına bir öpücük kondurmasına sebep oldu.
Sakin, güzel an Jimin'in guruldayan karnı ile bozulmuştu. Kalkıp mutfağa geçen ikili ne yiyeceklerine karar vermeye çalışıyorlardı. En son Yoongi, ben yapacağım diyerek Jimin'i sandalyelerden birisine oturtmuş ve tezgah başına geçmişti.
"Ne yapıcaksın?"
Tezgahın üstüne malzemeleri koyan Yoongi yüzündeki tatlı gülümsemeyle arkasını döndü.
"Pankek yapacağım. Abim çok severdi, izlediği amerikan dizilerinde yapılan kahvaltılara özenip bize hep güzel yemekler yapardı. İlk defa birisine pankek yapıcam!" Heyecanla konuştuğunda yüzündeki gülümseme Jimin'inkine de yayılmıştı.
Yoongi arkasını dönüp pankeki yapmaya başladığında Jimin onu izlemeye dalmıştı.
Geçen dakikalardan sonra Yoongi, pankeki tavaya koymaya başlamışken Jimin aklına gelen mesajla yine sinirlendi ve Yoongi'ye karşı fazla sert tuttuğu bir sesle konuştu.
"Sabah sana sevgilim diye mesaj atan kişi kim?" Ne kadar sinirli olsa sahi bilmeden kimseyi yargılamak istemediği için önce sormayı seçmişti Jimin.
"Sabah birisi bana sevgilim diye mesaj mı atmış?" Yoonginin sesindeki şaşkınlık ve kalkan kaşlarıyla arkasını döndüğünde Jimin başıyla onayladı. "Evet, ismini hatırlamıyorum ama 'h'li bir şeylerdi ve sonunda sahiplik eki vardı."
Yoongi kayıt etme şeklini düşününce aklıma gelen ismi söyledi, "Hobişim mi?" Jiminden yine bir kafa sallama aldığında yüzüne gülümseme yerleştirdi yine. "Hoseok o. En yakın arkadaşkarımdan birisi, yaklaşık on yıldır arkadaşız. Kendimi bildim bileli beni tanır ve bence beni, kendimi bildiğimdem daha iyi tanıyor. Herkeske öyle konuşur; balım, güzelim, tatlım, sevgilim, canım gibi tabirleri sıksık kullanır. Tanışsanız sanada iki güne öyle hitap etmeye başlayacağına emin olabilirsin."
Jimin analdığını belirtir bir şekilde kafa sallayıp konuştu. "Sabah uyanıp telefonunda o mesajı görünce çok sinirlendim ve korktum. İki kişiyi aynı anda idare ediyorsun diye." Yoongi minik bir kahkahayla sevgilisinin yanına gelmiş, dudaklarını öpmüş ve yanmaya yüz tutmuş pankekin başına geri dönmüştü.
★★
nasi bitiricegimi bilemedim kesiyorum o yuzden burda 💩
okul aciliyo ve ben yurtta kalıcam o yuzden bolum atma seyimi duzenlesem iyi olur ama nası yapicam bilmiyorum 🤡🥸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reflection of Heaven - YoonMin
Fanfiction"Bir dahakine kendini becerirken perdeni kapat."