kafe s Katiee a poznávání se

0 0 0
                                    

🕵🏻‍♀️ Alison: Dobrý den Katie. Katie: Dobrý den můžu nabídnout tykání ? 🕵🏻‍♀️ Alison:Ano jasně Alison. Katie:Tak super Katie. 🕵🏻‍♀️ Alison:Tak co jdeme do tý kavárny?? Katie:Jo jasně můžeme jít. 🕵🏻‍♀️ Alison: A co jinak ráda děláte?? Katie:Tak já ráda maluju. 🕵🏻‍♀️ Alison: Hezký malujete portréty?? Katie:Ano ano malovala jsem. Ale teď už ne. 🕵🏻‍♀️ Alison: Aha a plánuješ se k tomu vrátit? Katie: Asi ano. Katie:A co děláš ty ráda?? 🕵🏻‍♀️Alsion: Já ráda běhám a dělám ráda svojí práci. Katie:Tak to jsem ráda někdy si můžeme zaběhat spolu. 🕵🏻‍♀️ Alison:Jo budu ráda. Katie:Tak co si dáme?? 🕵🏻‍♀️Alison: Já si dám zákusek a ledové kafe. Katie: Já si dám to samí 😊. 🕵🏻‍♀️ Alison: Doufám že ti bude chutnat. Katie:Jo tady jsem ještě nikdy nebyla. 🕵🏻‍♀️ Alison: Dobrý den dvě ledové kafe a dva zákusky děkuju. 🕵🏻‍♀️ Alison: Já to zaplatím. Katie:Ne ne já to zaplatím. 🕵🏻‍♀️ Alsion:Už je pozdě. Katie: příště tě zvu já. 🕵🏻‍♀️ Alison:Tak jo no. Katie:Jdeme si sednout. 🕵🏻‍♀️ Alison: Jojo můžem. O 10 minut později: Tak dvě ledové kávy a dva zákusky!! 🕵🏻‍♀️ Alison:Už jdu. Děkuju. Prodavačka: Nemáte zač. 🕵🏻‍♀️ Alison:Tady to máš Katie. Katie:Jojo děkuju. 🕵🏻‍♀️ Alison: mňam to je tak výborný. Katie: Mňam máš pravdu je to výborný. Katie začne kašlat. 🕵🏻‍♀️ Alison:Co se děje?? Máš červený krk!? Katie: .....nejsou tam mandle. 🕵🏻‍♀️ Alison:ty si alergická na mandle. A oni ti je tam dali! Katie má alergickou reakci. 🕵🏻‍♀️ Alison: Musíme rychle do nemocnice!!! Katie:jo.. 
Řekne to tenkým hláském.

Konec kapitoly 4
Doufám že se vám líbí. A děkuji za zhlédnutí jsem moc ráda že se příběh líbí ❤️🎀. Loučí se vaše Sofii. Papá 🌹🥀

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 09 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

záhadná výprava Kde žijí příběhy. Začni objevovat