1.Bölüm ~{ Yanlış yer ~Yanlış zaman}~

154 19 9
                                    

~Annemin ölümünden sonra Hogwartsa başlamıştım ve büyük oranda zorbalık görüyordum ilk başlarda sesimi çıkarsamda O Çete bana bulaşınca sesimi çıkaramaz oldum~

* Draco: Hey aptal buraya gel !
* Yn: kes sesini Malfoy !
* Mattheo: uuuh bizim bulanık bize sesini çıkarmaya başlamış sabah sabah yürek mi yedin sen !

~Beni tuttukları gibi yere fırlattılar ve birine çarptım kafamı kaldırıp çarptığım kişiye baktım uzun boylu siyah saçlı yüzünde soğuk bir ifade, Tanrım! Bu Tom Riddle olmalı Grubun En sert adamı ~

* Tom: (soğuk bir sesle) Uğraşmayın kızla
* thedore: Uuuu Tom sen bu aptal kızı bize mi koruyorsun o tam bir bulanık!

~Bana doğru geldiği sırada Tom onun ellerini tutup yere fırlattı ~

* Draco: S-sen kafayı sıyırmışsın Tom şu aptal kızı neden koruyorsun ?
* Tom: Kesin sesinizi! Saçmalıklarınızdan bıktım!

~Beni yerden sertçe kaldırdı ve gitmem için bağırdı~

* Tom: Git burdan aptal bulanık!

~Şaşkınca yerden kalktım öküz olmalıydı hem beni kurtarıp hem de bana bağırdı Odama doğru yürümeye başladım ~

* Draco: Neden onu korudun ?!
* Tom: Kes sesini! planım için o bize lazım ona dokunursanız karşınızda beni bulursunuz!
* Mattheo: baştan söylesene sen onu dua etsin senin işine yarıyor yoksa fena ezerdim onu

~Thedore yerden kalktı ve onların yanına geldi hepsi toplanıp yürümeye başladılar. Sıradaki ders iksir dersiydi ve aynı sınıftaydık en arkalara oturdum ~

* Draco; bizim bulanıkda buradaymış
* Mattheo: kes şunu Draco yoksa ağlayacak hahaha
* Tom: (onlara göz devirdi ve benim ön tarafıma oturdu )

~Benimle dalga geçme sebeblerinden birtaneside bir soy ismimin olmamasıydı Kimsesizdim yani Babamı yada Annemi hiç görmedim Sadece annemin öldüğünü biliyordum ~

~Derse odaklanmışken bana bir origami şeklinde kağıt geldi içine aşıp baktığımda dracodan geldiğini anlamıştım kağıda "Aptal bulanık" yazmış ve "çöp torbası " çizmişti ona baktığımda gülmüşlerdi~

~Sinirle kağıdı buruşturup ayağa kalkıp kafasına geçirdim ve dersten çıktım~

* Draco: Seni pis bulanık !
* Mattheo: (gülmeye başlamıştı) kız seni fena postaladı yanlız Malfoy
* Draco: o bulanığa hesabını soracağım!

~Ağlayarak astronomi kulesine çıkmıştım herkesten herşeyden nefret ediyordum bir anda etrafımı  siyah  bir toz bulutu kapladı ve içinden bir adam çıktı Beyaz tenlı burunsuzdu (voldemort)~

* Voldemort: Merhaba Yn beni gördüğüne sevinmiş olmalısın

~Onu gördüğümde hemen asamı çıkarıp ona uzattım pek iyi şeyler yapmamıştı ve annemi öldürende oydu~

* Yn: Uzak dur benden (geriye doğru bir adım attım)
* Lord: hadi ama ailen ile ilgili gerçeği bilmek istemez misin ?
* Yn: annemi öldüren birine güvenecek değilim!

~Bir anda arkamdan bir büyü yapıldığında bayılmıştım bir adam beni tutumuştu gördüğüm kadarıyla siyah saçlı ve uzun boyluydu beni kucağına almıştı ve bir büyü mırıldanmıştı~

~1 saat sonra gözlerimi simsiyah bir odada açtım etrafıma baktığımda etrafta kimse yoktu sonra odanın kapısı açıldı ve içeriye Tom girdi~

* Tom: bizim bulanık uyanmış demek
* Yn: b-bana naptın
* Tom: Lord seni aşağıda bekliyor kalk bulanık

~Beni kolumdan sertçe yakaladı ve merdivenden aşağıya indirdi ve Lordun önüne fırlattı~

* Lord: demek küçük Yn'miz uyanmış seni buraya neden getiridğimi merak ediyorsundur İntikam için Yn baban olacak o adi Beni bu hale getirdi ve intikamını senden alacağım
* Yn: babam kim?
* Lord: senin gibi ezik bir kızın bunu öğrenmeye hakkı olmasada Bana rakip olan Grindelwaldın kızısın sen Ve o Asasız büyü yapabiliyordu eğer o yapıyorsa sanada geçmiştir bu güç
* Tom: baba neden bu bulanığı şimdi öldürmüyoruz?
* Lord: sakin ol Tom o yaşayacak ve önümüzdeki savaşta bize yardımcı olacak

~Duyduğum şeylerin şokunu atlatamamıştım Grindelwaldın kızımıydım Koskoca Karanlık Büyücünün kızı peki şimdi o nerdeydi ?~

* Yn: benden ne istiyorsun?
* Lord: İlerde intikam almak için bir savaş olacak ve sen benim tarafımda olacaksın baban bunu duyunca tuzağımıza düşecek ve onun işini bitireceğiz

~Bunu duyduğumda şaşırmıştım beni yem olarak mı kullanmak istiyordu ? Bana doğru yürürken kapı büyük bir harıltıyla açıldı ve içeriye 3 çocuk girdi 2 si erkek biri kız ~

* Harry: hadi ama voldemort bu hiç adil değil
* Lord: bir taşla iki kuş ha Seni gökte ararken yerde buldum Potter buraya tek gelecek cesaretin yok dimi
* Dumbledore: Haklısın voldemort kızı bırak
* Grindelwald: kızıma dokunmak ha ! Büyük cesaret voldemort işin bitti!

{ ilk bölüm bu kadardı öpüldünüz bayrağınız kutlu olsun ❤️❤️❤️❤️🫡🫡🫡🫡}

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizlenmiş Suç🕷️(Tom Riddle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin