Bölüm 1

126 15 5
                                    

Mor,pembe ve siyah ışıklar...Etrafta sarmaş dolaş gezen sarhoş insanlar adeta kimse yokmuşcasına bar masalarının üstünde yiyişen insanlar...

Burası Deniz Tuzu bar Las Vegasın en kötü barı her türlü kötü şeye açık olan bu bar adeta kötülüğün saf siyahına bulanmış.Üst katta koridor boyunca farklı odalar var alt katta insanların olduğunu fark edebilenler her şeyi bu odalarda yapıyorlar...

Ve en üst kat burası VİP hizmetler için bu katta zenginler dışında olan hiç kimse kendi isteği ile bulunmuyor.Odalara girip çıkan serviscilerde her odanın yatağında zincirli olan kişilerde...

Bu kişilerin çoğu zincirlerden kurtulmak için çabalmamaları için uyuşturucu verilmiş durumda..Yavaşca koridorda yürüyüp en sonda ki bir odaya girelim.

Siyah saçları yatağa dağılmış kolları bir ip ile sıkıca bağlanmış biri yatıyor.Keskin çene hatları kabus gördüğünden olsa gerek çatılmış kaşları,uyuşturucu verildiğini belli eden omzu ile boyunu arasında ki morluk...

Fazla ses çıkarmadan yatağın yanında ki sözleşmeye bakalım..Lee Minho 21 yaşında,üniversite öğrencisi... Öğrenim görmek için buraya gelmiş ama anlaşılan kimsesizleri yakalayıp buraya getiren kişilere yakalanmış.

Hayatın ona ne getireceğini bilemeyiz...

Ne kadar bunu yapmak istemesek de onu yanlız bırakıp odadan çıkmak zorundayız.Çünkü gelen adım ve silah sesleri birazdan buranın karışacağını gösteriyor...

🍁

Selammm.Bottommin ve topsung ya da ukemin semesung okuyucuları yazarınız yepyeni bir kitap ile sahalarda.

Umarım beğenerek okursunuz.

Hoşçakalınnnnnn.

~Nam Ra

Orenda/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin