Salamm necəsiniz? Ağlıma birdən Skz fic yazmaq gəldiyi üçün bu fici yazıram. Ümid edirəm ki xoşunuza gələr.💓
Tanıtım bölümü
İlk olaraq 11B sinfini tanıyaq.
Bu Minhodur. 17 yaşı var. Sinfin avara auye qaqaşıdı. Demək olar ki, dərslərlə çoxda arası yoxdu. Fav dərsi - boş dərs.
Gay olmadığını iddia edir ancaq gizli gaydi.Bu Hyunjindir. 17 yaşı var. Sinfin Starboyudu. Dərslərlə arası yaxşıdı. Fav dərsi dərsi İngilis dilidir. Bisexualdı.
Bu Bangchandır. 17 yaşı var. Sinfin ən ağıllısıdır. Fav dərsi Riyaziyyatdır. Dərslərinə çox önəm verir. Bisexualdı.
Bu Changbindir. 17 yaşındadır. Sinfin Big Boy/Gym boyudu. Dərslərlə arası normaldı. Fav dərsi - İdmandır. Minho kimi gizli gaydi.
Bu Minjidir. 16 yaşındadır. Sinfin ən ağıllı 2-ci şagirdidi. Dərslərinə çox önəm verir. Fav dərsləri İngilis dili və Tarixdir. Lezbiyandı.
Bu Hannidir. 16 yaşındadır. Sinfin ən şirin qızıdır. Dərsləri normaldı. Fav dərsləri Biologiya və Tarixdir. Lezbiyandır və Minjinin sevgilisidir.
Bu Wooyoungdur. 16 yaşındadır. Sinfin ən gayidir. Dərslərlə arası yaxşıdı. Fav dərsi Coğrafiyadır. San ilə sevgilidilər.
Bu Sandır. 17 yaşındadır. Sinfin 2-ci gym boyudur. Dərslərlə arası normaldır. Fav dərsi yoxdu. Gaydi.
Bu bölümdə 11B sinfini tanıtdım. Digər bölümdə 11A sinfini tanıdacam.
🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you & me
FanfictionJisung və auye qaqaş Minho başda yola gedə bilməsələr də sonradan sevgili olurlar.