ficin şarkısı: eyes off you
jungkook
Bu gün okula tek başıma yürüyerek gelmeye karar vermiştim. Okulun bahçesine doğru adımlarımı hızlandırmıştım ki arkamdan duyduğum sesle durdum.
"VİTA, BEKLE!!"
Gördüğüm yabancı yüzle adımlarım geri gitti.
"Bekle!"
"Neden?"
"Konuşmamız gerek."
"Ne konuşucaz ki? Seni tanımıyorum bile?"
Koşan adımları bana yaklaşınca duraksadı ve nefeslenmek için elerini dizine koydu.
"Sen vitasın değil mi?"
Yakışıklıydı ve feremonları ferahlarıcıydı. Acaba benden ne istiyordu?
"E-evet? De sen kimsin?"
"Ben-"
Omzumda hissettiğim iri yarı kollarla irkildim. Kafamı kaldırıp beni saran kolların sahibine bakınca zorla yutkundum.
"Sen ne? Niye susuyorsun çakma delta?"
Şaşkınca yüzüne baktığım alfa direkt karşınındaki yabacıya bakıyordu. Beni saran kolların arasından kurtulup şu beni durduran yabancıya bakarak konuştum.
"Sen ne? Konuşmicaksan daha fazla burda durmicam."
"Fazla sinirlisin vita feremonlarına dikkat et."
"Sana mı sorucam alfa sen omeganı bulsana eminim 'hamile omegan' seni özlemiştir"
Özellikle hamile kısmını bastırmam onu germiş olucak ki rahatsızca yerinde hareket etti.
Sertçe taehyungun çakma delta dediği çocuğa döndüm. Daha fazla buna katlanamazdım.
"Belli ki konuşmicaksın ben gidiyorum."
Arkamı dönüp yürümeye başladığımda ilk başta aldığım ferahlatıcı feremonlar daha da çoğaldı.
"Ben deltayım!"
Yürümeyi bırakıp arkamı döndüm. Yüzünde şaka yaptığına dair hiç bir iz yoktu.
Vitalar elli yılda bir dünyaya gelirdi deltalarsa yüz yılda bir. Yani her bi asırda dünyaya gelen vita deltasız ölürdü. Benim de deltayı bulacağıma dair hiç umudum yoktu ama o burdaydı tam karşımda.
"Şaka yapıyorsan hiç komik değil."
Vitamın gerginliği delta olduğunu söyleyen yabancıyı doğruluyordu ama sorma gereksinimi duydum çünkü bu sevdiğim insandan farklı bi ruh eşim olduğu anlamına gelirdi.
"Şaka değil. Üzgünüm."
Ciddi yüzü ve diğer alfalardan iri yarı olması bunu doğruluyordu ama içime sinmeyen bi şey vardı ve bu ona inanmamı engelliyordu.
"Dün kafetaryada başka bi alfayı sevdiğini duydum ama bunu duymak kurdumu huzursuz etti ve ben de senin vita olup olamayacağını arkadaşlarıma sordum."
Meğersem ruh eşimle aynı okuldaymışım ve bunu yeni mi öğreniyorum? Bu bi şaka olmalı yüz yılın deltası bizim okulda ama bunun dedikodusu yerine bi alfanın omegasını nasıl koruduğu dedikoduları mı yapılıyor? Saçmalık.
"Güzel rol play çakma delta ama buraya kadar çünkü sinirleniyorum."
Araya giten tahyung benim duygularımı yansıtmıştı. Çünkü bu doğruysa hem saçmaydı hem de mantıksızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAY YES TO ME》taekook》
FanfictionOkulda plotonik olarak sevdiği alfanın delta olduğunu sonradan öğrenecekti ve hayatı değişecekti "Ben🌟DELTAYIM🌟 vita" dilim tutulmuştu. "Sen gercekten- ciddi misin?" -yarı texting -omegaverse -semetae -ukekook