★ lisa (blackpink) x rosé (blackpink)
★ ficin ilk gxg bölümü
★ oy verin amk·. ・ 。 ˚ ⁺ ๋₊𝅄 ▾ ˖ ִִֶָ ٠˟
"Gerçekten buraya geldiğime inanamıyorum, Jisoo hala gelmedi." diye söyleniyordum kendi kendime. Bara geleli neredeyse 2 saat olmuştu ve ondan hala haber alamamıştım. İçimdeki kalkıp gitme dürtüsü artarken son bir mojito daha almaya karar verdim. Tam barmeni çağıracakken arkamdan gelen kahkaha sesleriyle kafamı o yöne doğru çevirdim.
Jisoo.
Karşısındaki sarışın yelloz ile flörtleşiyordu. Bu kız benim sabrımı mı sınıyordu ya?
Mojito içmesem de olurdu. Ne de olsa Jisoo'yu beklerken on tane falan içmiştim. On birinciye gerek yoktu.
Tam kapıya yöneldiğimde birinin kolumu tuttuğunu farkedince afalladım. Çantamla suratına yapıştıracakken gördüğüm sima olduğum yere çivilenmeme sebep oldu. Karşımdaki Lisa Manobal'dan başkası değildi. "N-napıyorsun?!" diyebildim sadece.
"Barımdan kimse sıkıldığı için gidemez, burada kalacaksın."
Bu aptal benimle dalga geçiyordu? "Kimse bana ne yapacağımı söyleyemez!" dedim hiddetle.
Kolumdaki elini sıktı. Beni sürükleyerek yukarı kata çıkardı ve bir odaya soktu.
Odaya girer girmez ellerini bacaklarımda gezdirmeye başladı. "Bu kadar ateşli birinin barımdan öylece gitmesine izin veremem tatlım." dedi.
"N-ne diyorsun sen? Hem senin gibi bir kızın benimle ne işi olur?"
Islanmamak için kendimi zor tutuyordum ama bıraktım.
"Gözüm seni kesti." diye fısıldadı kulağıma. Elleri kızlığıma geldiğinde de kaşını kaldırarak "Hmmmm, ıslanmışsın?" dedi. "Bu hoşuma gitti."
Yüzüm kızarmıştı, Lisa bundan faydalanarak "Masum kızlardan hoşlanırım Rosé, daha fazla dayanamayacağım!"
Beni yatağa fırlattı. Bu yaşayacağım zevke hazırdım çünkü gerçekten tahrik olmuştum.
Hızla üstünü çıkarttı. Fiziği çok güzeldi.
Beni de soydu. Ağzı açık kalmıştı vucüdumu görünce. Hemen bacaklarımı açtı ve işe koyuldu. Kızlığımı yalamaya başladı. Daha dürüst olmak gerekirse yalamıyordu, sanki hayatında ilk kez görmüş gibi emip ısırıyordu. Ama inlemelerim kontrolden çıkmaya başlamıştı. Bilerek onu azdırmak için daha çok inliyordum. Bir süre daha emip ısırdıktan sonra kızlığımı bıraktı ve dudaklarıma doğru geldi.
"Beni delirtiyorsun."
Dudağıma yapıştı. O kadar serttik ki dudağımın hafiften kanamaya başladığını hissedebiliyordum ama Lisa aldırmıyor gibi gözüküyordu. Adeta dilimi yakalamaya çalışıyordu. Nefessiz kaldığımızda ayrılmıştık, o kısacık sürede de Lisa yandaki komidinin çekmecesinden takma penisi çıkarmıştı. Kendine bağlanabilir cinstendi. Hiç beklemediğim, hazır olmadığım anda içime soktu. O anki şokla inledim. İlk başta canımın yanmasına rağmen, daha sonradan zevk almaya başladım. Kendimi bulutlardaymışım gibi hissediyordum.
"D-daha hızlı." dedim tiz iniltilerimin arasında.
Lisa bunu duyar duymaz daha da hızlandı. O kadar çok hızlanmıştı ki kendinden geçmişti.
Sonunda yavaşladı ve takma penisi çıkarttı. Vajinasını benimkine konumladıktan sürtüp zıplamaya başladı. İkimiz de kendimizde değildik. Benim boşalamadığımı anlayınca beni dili ile becermeye karar verdi.
"Hazır mısın?" diye sordu vajinamı izlerken.
"Evet."
Birden dilini içime soktu, gelgit yapıyordu. Anında zıplamaya başladım. Gel-gitlerin artmasıyla Lisa'nın ağzına boşaldım.